AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Rampete i senga. Hva er det? Ikke å være slem, oppfatter jeg. Men litt leken kanskje? Hva tenker dere?;og liker dere det? Anonymkode: fa9c1...4f6
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Rampete i senga. Hva er det? Ikke å være slem, oppfatter jeg. Men litt leken kanskje? Hva tenker dere?;og liker dere det? Anonymkode: fa9c1...4f6 Rampete? Det er om du stiller deg opp på alle fire og sier: "ta meg i rumpehullet. ". Anonymkode: 14cee...365 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Det er vel en personlig definisjon på hvor den grensen går. Jeg liker ikke å være rampete i holdningen min, men jeg har visse ting jeg anser som rampete som jeg liker, som analsex, bli spanket, at han bruker dildo på meg forran og bak osv. Å leke frekk og rampete blir tilgjort. Å nyte det man finner litt rampete derimot er deilig. Anonymkode: 9662d...bf8 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april For meg så er det når jeg sitter oppå han og han ikke får penetrere, ikke komme etc. Når jeg snur rollene og blir den som dominerer, styrer og bestemmer. Hvor jeg pusher ham til det punktet hvor han vipper meg rundt og tar meg, holder meg fast, eller gir meg ris på stumpen. Det kan også være å informere om hva slags undertøy jeg har på, sende en snap av nevnte undertøy eller av et leketøy, kombinasjon av skikkelig prektig men også skikkelig tøs. Anonymkode: fe4ce...234
Ingv38 Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april Det er vel litt opp til hver og en men jeg tenker kanskje litt slik, være flørtende, kle seg litt utfordrende, erte eller tease partner, eller enda mer direkte seksuelle ting som fr.eks analsex og lignende😳 Egentlig liker jeg å tease partner slik at han «må» spanke meg😳😂
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april For meg så er det når man er eldre, tjukk, mindre pen, ikke så snill, ikke så smart, ikke noe særlig annet av bra egenskaper…så da blir man seksuelt rampete i stedet. Et slags kort i ermet, nært sagt, en joker, som ingen snille, pene, slanke, smarte mennesker behøver å bruke, men som typisk kommer frem når man har spilt ut alle andre kort ♣️♥️♠️♦️🃏 Anonymkode: 059ab...c07
Snok1 Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Rampete? Det er om du stiller deg opp på alle fire og sier: "ta meg i rumpehullet. ". Anonymkode: 14cee...365 Det er å være rumpete. (Sorry, klarte ikke å la være). 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): For meg så er det når man er eldre, tjukk, mindre pen, ikke så snill, ikke så smart, ikke noe særlig annet av bra egenskaper…så da blir man seksuelt rampete i stedet. Et slags kort i ermet, nært sagt, en joker, som ingen snille, pene, slanke, smarte mennesker behøver å bruke, men som typisk kommer frem når man har spilt ut alle andre kort ♣️♥️♠️♦️🃏 Anonymkode: 059ab...c07 Det var en trist måte å se det på. "Ille noe man behøver å bruke??" Men hva med når det er gøy. Ekstra gøy er det kanskje også når man er slank, pen, og litt prektig i blomstrete sommerkjole men har en butt-plugg under og ber ham etterpå å ta meg samme sted. Behøver gjør jeg aldri. Men da er det nok enda gøyere. Anonymkode: 9662d...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april Jeg ts, har en slags følelse av at ee du litt leken og rampete som kvinne, har du hår på musa. Vet ikke hvorfor. Kan bli med på vannkrig utenom senga eller putekrig i senga som et forspill for eksempel Anonymkode: fa9c1...4f6
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Ingv38 skrev (På 24.4.2025 den 15.45): Det er vel litt opp til hver og en men jeg tenker kanskje litt slik, være flørtende, kle seg litt utfordrende, erte eller tease partner, eller enda mer direkte seksuelle ting som fr.eks analsex og lignende😳 Egentlig liker jeg å tease partner slik at han «må» spanke meg😳😂 Sånn...du gir meg ikke noe valg...og så... Anonymkode: fa9c1...4f6
draug 75 Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Som i rampete, ikke skitten? Det er vel når du gjør noe for å bli satt på plass av partneren din, ikke sant? I alle fall stringent med å tenke som pervo/ SM-er, så vil man tenke rampete, det blir som brat, og er noen som må temmes/ straffer, som oppfører seg dårlig/ frekkt, og som må korrigeres. Og da blir det slik at den rampen påføres et onde, og tennes av det, for noe denne har gjort nettopp fordi denne vil straffes. Kontra en annen type underdanig, så blir rampen noe mer aktiv - utfordrer Dom og viser fingeren. Men der igjen, det er litt sånn: føler jeg meg rampete, er jeg skitten, er jeg tøsete... Det blir litt om hva man tenker om hvordan man oppfører seg og hva man vil oppnå. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni Leken og litt uforutsigbar, som i å ikke falle inn i rutiner, finne på nytt og ikke være kjedelig. Slik er jeg, og alle menn har satt stor pris på det. Dessverre kan jeg ikke si det samme om noen menn jeg har vært sammen med. Mitt inntrykk er at menn finner noen få oppskrifter som fungerer for dem og partner, og så gjør de dette videre, langt utover at det blir kjedelig og forutsigbart for oss kvinner. Nå har jeg vært gift lenge, og en eneste gang opp gjennom årene har min mann overrasket meg med et spennende initiativ. Da hadde han kjøpt to leketøy vi kunne teste på hverandre. Fantasi utover at jeg har tre hull å knulle finnes generelt ikke. Har inntrykk av at menn synes de er seksuelt frigjort og lekne om de har ønsker om analsex i tillegg til oral og piv. Det er så langt de klarer å bruke fantasien. Ja og å drømme om trekant med to kvinner. Kjempeoriginalt! Man kan jo virkelig bli og imponert. 🙄 Anonymkode: 7b2a8...723 1
Irak Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 8.10): Rampete i senga. Hva er det? Ikke å være slem, oppfatter jeg. Men litt leken kanskje? Hva tenker dere?;og liker dere det? Anonymkode: fa9c1...4f6 Rampete, litt småfrekk, flørtende, leken, glimt i øyet osv... Det er bare gøy. Å bli straffet så man får vondt liker jeg ikke. Det finnes ulike grader av det tenker jeg. Jeg foretrekker en mild grad tror jeg. Litt dasking, bli holdt, lekesloss, tulle og tøyse, utfordre hverandre litt. Så er det viktig å snakke om grenser, og føle seg fram i forhold til hvor langt man kan gå. Kan like og bli holdt fast i håret (ikke hårsår), eller at hendene blir holdt godt fast. Faste grep er sexy. Jeg har aldri blitt bundet fast så det jeg vet ikke hvordan hadde vært. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni Tja, kanskje å tenne partneren skikkelig, med ting som man vet at han blir helt sprengkåt av, for så å smette unna han og late som om man er uskyldig? Eller å hviske litt skitne fantasier i øret hans, og høre hva han har lyst til å gjøre med deg for å " håndtere " deg litt? For min del er det å bli spanket på rumpa en skikkelig turn on. Det er deilig å ligge over fanget hans, mens han " disiplinerer " meg litt, liker det å tenke på at han har fullt innsyn til hele bakparten min, og at han kan holde meg fast litt. Blir veldig fort våt i denne situasjonen. Liker det ekstra mye dersom han lar en finger stimulere klitoris mens jeg ligger der. Ender som regel med at vi har deilig sex etterpå, og jeg elsker det å føle meg dominert av han. Får aldri nok av den mannen. Anonymkode: 3cc5e...99b
Topper og daler Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har inntrykk av at menn synes de er seksuelt frigjort og lekne om de har ønsker om analsex i tillegg til oral og piv. Det er så langt de klarer å bruke fantasien. Du får nesten snakke for din egen mann. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli Topper og daler skrev (31 minutter siden): Du får nesten snakke for din egen mann. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Ikke jeg heller. Mann 60+ Anonymkode: fa9c1...4f6
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli Topper og daler skrev (53 minutter siden): Du får nesten snakke for din egen mann. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Jeg snakker om samtlige menn jeg har hatt seksuell relasjon til. Finnes så klart unntak. Det gjør det angående alt, men personlig har jeg ikke blitt imponert over menns evner til seksuell kreativitet. Den har etter min erfaring kun strukket seg til hvor mange hull pikken hans kan stikkes inn i. Blir jeg singel vil jeg bevisst søke mann som er interessert i tantra. Tenker man ikke kan ha interesse for det uten nysgjerrighet på seksuelle muligheter. Anonymkode: 7b2a8...723
Topper og daler Skrevet 1. juli #18 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg snakker om samtlige menn jeg har hatt seksuell relasjon til. Finnes så klart unntak. Det gjør det angående alt, men personlig har jeg ikke blitt imponert over menns evner til seksuell kreativitet. Den har etter min erfaring kun strukket seg til hvor mange hull pikken hans kan stikkes inn i. Blir jeg singel vil jeg bevisst søke mann som er interessert i tantra. Tenker man ikke kan ha interesse for det uten nysgjerrighet på seksuelle muligheter. Anonymkode: 7b2a8...723 Siden du gjør det til et kjønnsspørsmål, så antar jeg at du også har ligget med mange kvinner? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Skrevet 1. juli Topper og daler skrev (2 timer siden): Siden du gjør det til et kjønnsspørsmål, så antar jeg at du også har ligget med mange kvinner? Ja det har jeg, og jeg har aldri opplevd en seksuell egoistisk kvinne, eller en kjedelig. Men nå er kanskje ikke bifile kvinner i utgangspunktet veldig snevre angående sex. Jeg har kun hatt sex med en lesbiske kvinne. Hun var absolutt ikke kjedelig heller, og lærte meg mye jeg ikke hadde tenkt på. Anonymkode: 7b2a8...723
Topper og daler Skrevet 1. juli #20 Skrevet 1. juli (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja det har jeg, og jeg har aldri opplevd en seksuell egoistisk kvinne, eller en kjedelig. Men nå er kanskje ikke bifile kvinner i utgangspunktet veldig snevre angående sex. Jeg har kun hatt sex med en lesbiske kvinne. Hun var absolutt ikke kjedelig heller, og lærte meg mye jeg ikke hadde tenkt på. Anonymkode: 7b2a8...723 Fascinerende med alle dere - kvinner som menn - som bruker forumet til å ta ut opparbeidet aggressivitet som følge av tidligere partnere. Fascinerende fordi det tas ut i form av kjønnskamp. Det er kontraproduktivt, men dere ser det ikke selv. Endret 1. juli av Topper og daler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå