AnonymBruker Skrevet i går, 04:56 #1 Del Skrevet i går, 04:56 Utenom familiebilder? Anonymkode: f7a04...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:57 #2 Del Skrevet i går, 04:57 Stua, skal det stå. TS Anonymkode: f7a04...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:04 #3 Del Skrevet i går, 05:04 Stikk innom et eller annet kunstgalleri, bla gjennom plakatene de har, velg en som er fin og som du liker farger og motiv og stil på, og så kan du evt ramme inn. Anonymkode: 9fd7e...768 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:04 #4 Del Skrevet i går, 05:04 Du har det du selv liker i din egen stue 🙂. For meg/i mitt miljø var det ganske vanlig å ha fine postere som unge voksne. Så samler man seg gjerne opp noen kunstverk etterhvert som man blir eldre. Kunstauksjoner er supre 🙂. Kjenner ingen på min alder (snart 60) som har masse familiebilder på stuevegger. Noen har ett spesielt. Ikke bry deg så mye om hva andre mener er harry 🙂 Anonymkode: 2db3e...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet i går, 05:14 #5 Del Skrevet i går, 05:14 Folk må få lov til å ha hva de vil. Jeg har familiebilder og eldre oljemalerier av natur fra typisk 40-tallet. Siden det er min stil så synes ikke jeg plakater med tynne rammer er så fint, men helt ærlig så har jeg aldri reagert på dette hos noen andre! Det er du som skal se på bildene hver dag, velg noe som utelukkende gir deg glede og det kan ikke bli feil. Pynten du omgir deg med er for deg, ikke alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:14 #6 Del Skrevet i går, 05:14 Smak er smak, har man såkalt ‘harry’ smak (som jo er en type stilretning i og for seg) så vil dette som regel prege alt av interiør uansett. Anbefaler deg å kjøpe det du liker til egen stue, det er jo du som skal bo der. Om man her kommer med eksempel på annen type dekorasjon så vil du mest sannsynlig ikke ‘se’ hva som menes og det vil sannsynligvis ikke passe inn hos deg heller. Med antagelsen at du har fått høre du har harry smak fra før. Anonymkode: b4af9...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet i går, 11:20 #7 Del Skrevet i går, 11:20 For meg er det harry å bry seg om andre folk sin smak på en slik måte at du undertrykker din egen stil. La oss si at du selv synes det er fint å smelle opp familiebilder av bådre grandtanter og besteforeldre og ha en×en meter av bryllupsbilde i stuen så ser du at noen mener dette ikke er fint på kg, da er det harry i mine øyne å bry seg mer om andres smak enn å kjøre hardt på familiebilder og svære plakater av ditt eget bryllupsbilde. Det vil alltid være noen som mener det du selv synes er fint er stygt/harry. Alltid! Uten unntak. Folk som ikke evner å ha såpass selvrespekt at de må for all del prøve å tilfredsstille alle andre sin smak for å prøve å være noe de ikke er, det er ganske harry om en virkelig må klassifisere noe som harry. Da er det mer stil og eleganse over å gjøre sin egen greie etter sin egen stil om det nå enn involverer elghoder, pyntefat eller familiebilder eller noe annet. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden skreppamedleppa skrev (1 time siden): For meg er det harry å bry seg om andre folk sin smak på en slik måte at du undertrykker din egen stil. La oss si at du selv synes det er fint å smelle opp familiebilder av bådre grandtanter og besteforeldre og ha en×en meter av bryllupsbilde i stuen så ser du at noen mener dette ikke er fint på kg, da er det harry i mine øyne å bry seg mer om andres smak enn å kjøre hardt på familiebilder og svære plakater av ditt eget bryllupsbilde. Det vil alltid være noen som mener det du selv synes er fint er stygt/harry. Alltid! Uten unntak. Folk som ikke evner å ha såpass selvrespekt at de må for all del prøve å tilfredsstille alle andre sin smak for å prøve å være noe de ikke er, det er ganske harry om en virkelig må klassifisere noe som harry. Da er det mer stil og eleganse over å gjøre sin egen greie etter sin egen stil om det nå enn involverer elghoder, pyntefat eller familiebilder eller noe annet. omg, så blodig seriøst du ser på det da nå er det slik at mange folk er som de er, og mange er ikke bevisste over seg selv og sine reaksjonsmønstre. mange vil bare ha minst mulig reaksjoner fra andre og "Kip it basick". Anonymkode: 4a0c2...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden I følge KG så er alt harry. Anonymkode: 38016...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): omg, så blodig seriøst du ser på det da nå er det slik at mange folk er som de er, og mange er ikke bevisste over seg selv og sine reaksjonsmønstre. mange vil bare ha minst mulig reaksjoner fra andre og "Kip it basick". Anonymkode: 4a0c2...67d Omg asså, ja tenk så frekk en er når en svarer seriøst på kg, sånn seriøst asså.. Her skal det jo bare være fjas og en skal sitte å spy ut av seg drit om andre sin smak så det var jo veldig beklagelig at denne tråden så langt ikke svarte til forventningene dine. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå