Gå til innhold

Har du noen gang vært veldig nær å avbryte et forhold, men ikke gjort det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært nær å avbryte et forhold, men ikke gjort det? Hva gjorde at du ombestemte deg og ble ting bedre?

Anonymkode: 20e03...254

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Me eksmannen, ja, mange ganger. Men pga datter så valgte jeg å bli. Heldigvis ikke noe vold eller noe greier, men var bare ferdig med han.  Kom meg heldigvis ut til slutt. 

Anonymkode: e7c3f...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å bryte flere ganger med min X før jeg endelig klarte det 🙌🙌🙌

Anonymkode: 0d7a2...e48

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du vært nær å avbryte et forhold, men ikke gjort det? Hva gjorde at du ombestemte deg og ble ting bedre?

Anonymkode: 20e03...254

Ca 10 000 ganger før jeg endelig gjorde det. Jeg er likevel glad for at jeg investerte så mye tid i prosessen og lyttet til egen tvil og tro.

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger per måned. Det blir aldri bedre, kun i korte perioder. Er fryktelig lei, men noe holder meg tilbake

Anonymkode: 89cc0...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det flere ganger med min eks. Jeg klarte ikke tanken på å såre han, og klarte derfor ikke å gjennomføre. Sannheten ser jeg i ettertid var at han var ekstremt manipulerende, og det var derfor mye vanskeligere enn jeg trodde selv i øyeblikket. Jeg gjorde det også slutt et par ganger, hvor han lovet på tro å ære å bli bedre dersom vi kunne gi det en sjanse til (med noen innlagte raseriutbrudd og trusler om å ta livet sitt). Jeg ga det flere ganger en sjanse til, og derfra gikk det alltid nedover.

Det ble aldri bedre, bare verre. Kom meg heldigvis ut av det til slutt, men det tok mange år.

Anonymkode: 73c78...30f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på å gå fra mannen min flere ganger enn jeg kan telle. Da vi fikk barn var vi begge uforberedt på hva det å få barn krever både av individet og ikke minst av forholdet. Vi hatet vel hverandre et års tid der. Var på familievernkontor og hos psykolog. Heldigvis kom vi over kneika - det var jo ikke egentlig kjærlighet til hverandre som manglet men forståelse for hverandre og situasjonen. Nå venter vi barn nr 2 og behandler hverandre mye penere. Tror vi vil få en helt annerledes opplevelse av å få et nytt familiemedlem denne gangen 😊

Anonymkode: 59f08...339

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...