AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Få venner, ingen mann. Dårlig økonomi, men jobber mye. Aldri muligheter til å gjøre noe pga økonomi og jobb. Alle andre klarer livet bedre enn meg 💔Ønsker å reise å oppleve, men ingen å reise med og heller ikke økonomi. Dagene bare passerer. Er skikkelig trist liv. Så til alle dere heldige i livet sett pris på det. Dere aner ikke hvordan dett kunne vært. Som har noen som er glad i dere, noen å gi en klem, noen å tilbringe tiden med osv. Anonymkode: a2c47...d21 10 35
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Få venner, ingen mann. Dårlig økonomi, men jobber mye. Aldri muligheter til å gjøre noe pga økonomi og jobb. Alle andre klarer livet bedre enn meg 💔Ønsker å reise å oppleve, men ingen å reise med og heller ikke økonomi. Dagene bare passerer. Er skikkelig trist liv. Så til alle dere heldige i livet sett pris på det. Dere aner ikke hvordan dett kunne vært. Som har noen som er glad i dere, noen å gi en klem, noen å tilbringe tiden med osv. Anonymkode: a2c47...d21 Som å lese mitt liv. Skulle virkelig ønske jeg hadde svaret, nærmeste jeg har kommet et svar er skjebnen hvis du er typen som tror på sånt. Anonymkode: 885a1...9d7 7 4
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Få venner, ingen mann. Dårlig økonomi, men jobber mye. Aldri muligheter til å gjøre noe pga økonomi og jobb. Alle andre klarer livet bedre enn meg 💔Ønsker å reise å oppleve, men ingen å reise med og heller ikke økonomi. Dagene bare passerer. Er skikkelig trist liv. Så til alle dere heldige i livet sett pris på det. Dere aner ikke hvordan dett kunne vært. Som har noen som er glad i dere, noen å gi en klem, noen å tilbringe tiden med osv. Anonymkode: a2c47...d21 Sender forresten mange klemmer og håper lykke kommer din vei! Anonymkode: 885a1...9d7 2 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. april Populært innlegg #4 Skrevet 23. april Steg 1: Slutt å synes synd på deg selv og sammenlign deg selv med andre Steg 2: Hvilke deler i livet kan endres/forbedres slik at jeg oppnår de mål jeg ønsker å nå? Anonymkode: 46bd7...481 58 2 23
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Bla, bla, bla.. Du er sjefen i ditt liv. Som alle andre. Anonymkode: 65ad9...99c 30 4
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Sender deg en god klem hvis du vil motta❤️ Høres litt ensomt ut å ha det sånn som du beskriver. Det er ikke alle som klarer livet mye bedre enn deg. Det er en "sannhet" du muligens har sagt til deg selv. Du har jobb og du er i livet. Det er litt (mye) opp til deg selv å skape det livet du ønsker. Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: 48a20...5eb 6 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Envy is the thief of joy ❤️ Anonymkode: 19a0c...ba4 29 6
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Jeg er en av de heldige med alt du savner, men jeg har også vært nøyaktig der du er tidligere. Nåsituasjonen er ikke nødvendigvis hele livet ditt. Med mindre du bare gir opp. Anonymkode: 83f4d...46b 22 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Har det også som deg. Anonymkode: 49a29...d21 2 4
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Steg 1 er å slutte å synes synd på deg selv. Steg 2 er å gå gjennom og se hvilke endringer du kan gjøre for å oppnå det du ønsker. Dette kommer fra noen som ble mobbet gjennom hele grunnskolen. Du kommer ingen vei med å synes synd på deg selv. Anonymkode: 46bd7...481 23 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april Det handler ikke nødvendigvis om å være heldig, men i stor grad om at man er ansvarlig for å skape sin egen lykke. Gjøre det beste ut av de kortene man har fått tildelt. Hvis økonomien er dårlig, må du skaffe deg en bedre betalt jobb. Ta utdanning. Gjerne på deltid hvis det er det som er gjennomførbart. Skaff deg hobbyer. Gå ut og møt folk. Test nye ting, og finn deg lyspunkter som skaper glede. Det er massevis av aktiviteter som ikke koster noe! Og ingen mann kommer til å komme vandrende inn i stuen din. Du må faktisk ut å møte nye mennesker for å kunne finne en potensiell partner. Og da må du ha noe å by på. Du må ført ha det bra med deg selv, før du kan ha det bra med andre. Finn deg hobbyer, opplevelser, engasjer deg i noe. Da gjør du deg selv til et interessant, postitivt og givende menneske. Men du må være villig til å ta i et tak. Ingenting kommer av seg selv. Anonymkode: 18707...5d5 28 1 10
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Hva om du snudde på det og skrev en liste over ting du er glad for IKKE har skjedd med deg? For eksempel at du er frisk nok til å leve normalt. Anonymkode: f56e2...68e 17 9
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en av de heldige med alt du savner, men jeg har også vært nøyaktig der du er tidligere. Nåsituasjonen er ikke nødvendigvis hele livet ditt. Med mindre du bare gir opp. Anonymkode: 83f4d...46b Er ikke TS, men kan du gi meg inside info til hvordan man gjør en sånn snu operasjon? Jeg er i kategorien gitt opp siden alt jeg prøver på går i vasken. En låt jeg liker har ei tekstlinje som går: «holding water with my hands» og jeg føler virkelig det er en beskrivelse av mitt liv. Og jo jeg har virkelig prøvd😕. Både det ene og det andre. Anonymkode: 885a1...9d7 4 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke TS, men kan du gi meg inside info til hvordan man gjør en sånn snu operasjon? Jeg er i kategorien gitt opp siden alt jeg prøver på går i vasken. En låt jeg liker har ei tekstlinje som går: «holding water with my hands» og jeg føler virkelig det er en beskrivelse av mitt liv. Og jo jeg har virkelig prøvd😕. Både det ene og det andre. Anonymkode: 885a1...9d7 Jeg ga ikke opp, jobbet på og beholdt troen på at jeg engang skulle få bedre økonomi, finne den rette og leve et spennende liv. Økonomisk gjorde jeg også en del ved siden av jobb for å bedre min økonomi. Jeg pusset opp boligen for å øke verdien på den. Hadde såpass trang økonomi at jeg kun utbedret det jeg selv klarte rimelig, men det var ikke rent lite. Leste tips og triks på nettet, og ble stadig flinkere til å utføre mye med lite. Jeg kjøpte også møbler på finn, og pusset opp før jeg solgte det igjen dyree. Var økonomisk og sparte der jeg kunne. Ærlig talt var det aldri et alternativ for meg at jeg skulle ha for trang økonomi til å leve godt resten av livet. Jeg hadde et mål om bedre økonomi, og fulgte det ganske blindt for at jeg alltid skulle slite økonomisk. Jeg anså det som å bare være til jeg kom ovenpå. Slik ble det også. Jeg lærte meg å snakke meg selv opp istedenfor ned, og jeg var inneforstått med at kjærlighet er vanskelig å finne og at man må prøve igjen og igjen til det klaffer. Jeg var flink til å finne glede i det jeg hadde og kunne. For eksempel skrøt jeg veldig av meg selv når jeg hadde pusset opp noe. Var jo ingen andre som kunne skryte, så da fylte jeg den rollen selv. Positivitet og pågangsmot vil jeg si. Anonymkode: 83f4d...46b 18 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #15 Skrevet 24. april Du må komme deg ut av offerrollen og ta ansvar for ditt eget liv. Du har alle slags muligheter til å få det livet du ønsker deg, men da må du forandre tankegangen din, og gjøre en innsats for å få det bedre. Den eneste som stopper deg er deg selv. Veldig mange er født med et dårlig utgangspunkt, men klarer likevel å bygge seg opp fra ingenting til et verdifult liv. Bare se på flyktninger som kommer fra krigsfylte land som kommer hit til Norge, tar utdanning, kjøper seg bolig og skaffer seg et nettverk. Eller løvetannbarn som har levd under vold og seksuelle overgrep, men som jobber seg igjennom det, tar utdanning, stifter familie. Fellesnevneren er at de ikke synes på seg selv, men velger å handle for å få et godt liv. Ja, jeg er kanskje hard. Men av og til så tror jeg at folk lærer på den harde måten. Jeg har alltid vært hard mot meg selv (men på en positiv måte, det har ligget mye omsorg i det). Jeg har satt krav til meg selv, og det har gitt meg både en god og høy utdanning, et bedre forhold til familien og jeg har kjøpt meg min egen leilighet. Ingen andre enn meg selv trodde at jeg kom til å klare det, for jeg har blitt undervurdert hele livet. Anonymkode: 18615...873 14 3
seriousgirl Skrevet 24. april #16 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det handler ikke nødvendigvis om å være heldig, men i stor grad om at man er ansvarlig for å skape sin egen lykke. Gjøre det beste ut av de kortene man har fått tildelt. Hvis økonomien er dårlig, må du skaffe deg en bedre betalt jobb. Ta utdanning. Gjerne på deltid hvis det er det som er gjennomførbart. Skaff deg hobbyer. Gå ut og møt folk. Test nye ting, og finn deg lyspunkter som skaper glede. Det er massevis av aktiviteter som ikke koster noe! Og ingen mann kommer til å komme vandrende inn i stuen din. Du må faktisk ut å møte nye mennesker for å kunne finne en potensiell partner. Og da må du ha noe å by på. Du må ført ha det bra med deg selv, før du kan ha det bra med andre. Finn deg hobbyer, opplevelser, engasjer deg i noe. Da gjør du deg selv til et interessant, postitivt og givende menneske. Men du må være villig til å ta i et tak. Ingenting kommer av seg selv. Anonymkode: 18707...5d5 Dette! Akkurat det jeg skulle skrive! Les denne nøye ts og ta det til deg:) 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #17 Skrevet 24. april Nå vet ikke jeg hvilken utgangspunkt du har. Men har du helse til det ; så er det en del årstudium som til tider er fullfinansiert f.eks høyskolen i kristiania - kunne det vært noe for å øke inntekten? Jeg hadde gjort det om helsen strakk til, det gjør den per dags dato ikke. Men det jeg gjør er at jeg har lært meg å trives i eget selskap. Jakter stadig hverdagslykke og kan gjerne bruke vinglass og fint bestikk til hverdags. Jeg har hund og den er min hobby. Jeg liker å sy, lese og gå tur. (her finst det mange organiserte turer for både single og opptatte 😅), jeg liker å være med familie og tantebarn og invitere de på middag, Jeg tilbringer tid med venner - om og når helsen/energien makter det. Jeg har innfunne meg med at slik ting er akkurat nå så har ikke jeg helse eller økonomi til å hverken ta videreutdanning eller å reise langt - men selv om ting er slik nå - så vil det jo ikke bety at det alltid vil være slik. Dessuten har jeg fått veldig sansen for norge . Norge har mange skjulte perler. Kanskje du har en venninne som vil bli med på hyttetur ? Det er hverdagslykke det. Forresten; livet er sjeldent slik som folk fremstiller det på instagram. De fleste av oss har flest av de grå og kjedelige hverdagene. Håper du finner noe som gir deg glede og mestring. Anonymkode: f71e2...d46 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #18 Skrevet 24. april Vel. Det er ikke så enten eller. Livet består av mange nyanser. Det viktigste å ta tak i i livet ditt, er økonomien. Den setter rammene for mye av det andre. Tenk gjennomført følgende: 1. Kan jeg jobbe mer? (Over 100 %) 2. Kan jeg jobbe på andre måter? (Bo et annet sted, jobbe turnus, mer fleksibel stilling ol. Finne noe du enten tjener mer på, eller får mer fritid på) 3. Kan jeg ta kvalifiseringer (kurs, sertifikater, utdanning) som gir høyere lønn og/eller mer interessant jobb? Anonymkode: 9c32f...37b 9
AnonymBruker Skrevet 24. april #19 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Få venner, ingen mann. Dårlig økonomi, men jobber mye. Aldri muligheter til å gjøre noe pga økonomi og jobb. Alle andre klarer livet bedre enn meg 💔Ønsker å reise å oppleve, men ingen å reise med og heller ikke økonomi. Dagene bare passerer. Er skikkelig trist liv. Så til alle dere heldige i livet sett pris på det. Dere aner ikke hvordan dett kunne vært. Som har noen som er glad i dere, noen å gi en klem, noen å tilbringe tiden med osv. Anonymkode: a2c47...d21 Hvorfor har du dårlig økonomi? Hva mener du? Tjener du dårlig? Har du mye gjeld? Anonymkode: 6cace...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #20 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må komme deg ut av offerrollen og ta ansvar for ditt eget liv. Du har alle slags muligheter til å få det livet du ønsker deg, men da må du forandre tankegangen din, og gjøre en innsats for å få det bedre. Den eneste som stopper deg er deg selv. Veldig mange er født med et dårlig utgangspunkt, men klarer likevel å bygge seg opp fra ingenting til et verdifult liv. Bare se på flyktninger som kommer fra krigsfylte land som kommer hit til Norge, tar utdanning, kjøper seg bolig og skaffer seg et nettverk. Eller løvetannbarn som har levd under vold og seksuelle overgrep, men som jobber seg igjennom det, tar utdanning, stifter familie. Fellesnevneren er at de ikke synes på seg selv, men velger å handle for å få et godt liv. Ja, jeg er kanskje hard. Men av og til så tror jeg at folk lærer på den harde måten. Jeg har alltid vært hard mot meg selv (men på en positiv måte, det har ligget mye omsorg i det). Jeg har satt krav til meg selv, og det har gitt meg både en god og høy utdanning, et bedre forhold til familien og jeg har kjøpt meg min egen leilighet. Ingen andre enn meg selv trodde at jeg kom til å klare det, for jeg har blitt undervurdert hele livet. Anonymkode: 18615...873 Dette! Og daglige takknemlighetsøvelser/gratitude journal. Anonymkode: d598d...9d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå