AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Min samboer spurte for noen mnd siden om jeg har prøvd HUDD, det skal visst være likheten til Facebook, bare uten reklame osv.. Jeg sa nei, det har jeg ikke, har du spurte jeg da. Nei det hadde han ikke. Også tenkte jeg ikke mere over det. Man må visst logge seg inn og registrere seg med Vipps der, så det skal visst være nokså sikkert. Men i det siste har jeg lagt merke til at han har fått endel varsler fra HUDD (jeg kjente igjen logoen). Men føler han skjuler det litt for meg. Jeg er ikke kjent med denne plattformen, og veit ikke hva dette går utpå. Men jeg er veldig redd for at han skjuler ting for meg, og at han snakker med andre damer på denne plattformen, og flørter med andre. Dette er min største frykt. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre, og jeg tørr ikke si noe, i frykt for å være skikkelig sjalu liksom.. men er det noen som har erfaring med HUDD, og kan si noe om dette?? Er dette en plattform folk kan bruke som sjekkested? Være cyber utro? Anonymkode: f15dc...1e8
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Man kan cyber-utro til og med over Vipps. Anonymkode: 2089a...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå