AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Kun tiden vil vise. Noe får vi aldri vite. Men hva er din opplevelse? Min opplevelse er at de som sladrer mest er de verste folka. Anonymkode: ceb18...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april De som sladrer mest er ofte de som har mest svin på skogen selv. Og ofte går en ting fra en fjær til en høst i historiene. Hører sjeldent på sladder. Anonymkode: bd9ee...f73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Er ikke vant med at folk rundt meg sladrer, men tror ikke du kan få et fasitsvar på det. Hadde en gammel kjenning av meg blitt dømt i retten for drap ville det blitt snakk, det er jeg sikker på, og da hadde det vel vært med rette. Anonymkode: 35f82...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Er nok 30 % sant, 30 % løgn og 40 % opp til tolkning. Anonymkode: 95ea5...f5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april Vi har ulik definisjon og tålegrense for sladder og. For meg så er spekulasjoner som er sladder,det man tror fordi man har hørt det via via. Vi trenger alle å reflektere over hva andre folk gjør for å utvikle oss. Og for oss som bor alene er det greit å få høre litt nytt. Hvem som er død, hvem som har fått unger og hvem som har fått ny jobb. Det er trist og stigmatiserende å ikke vite annet enn det som står på SOme. Anonymkode: ff95f...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kun tiden vil vise. Noe får vi aldri vite. Men hva er din opplevelse? Min opplevelse er at de som sladrer mest er de verste folka. Anonymkode: ceb18...611 Jeg hører ikke på sladder og unngår derfor å vurdere det. Jeg deler heller ikke sladder (det har jeg jo ikke). Dette legges det merke til, og jeg får derfor mye informasjon gitt under tillit fortalt av førsteperson. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Del Skrevet 23. april Jeg føler ikke at folk rundt meg sladrer. De forteller mer om sine egne ting, og informerer forsiktig om der jeg trenger å vite om andre. Type; "Har du snakker med x det siste? Hun har det litt vanskelig.". Det er lite sladder blant de jeg omgåes med. Men jeg har noen venninner som er veldig gode, men de er jo ofte like flinke på skandaler selv. Jeg har en nabo som er veldig flink på sladder. Det kan være praktisk, for da kan jeg fortelle noe til henne, hvis det er noe jeg trenger at alle skal høre. ( som da min datter gikk på en smell psykisk og utagerete) Av og til er det greit å kunne spre noe uten at jeg vil fortelle det selv. Anonymkode: 5a1ca...0a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler ikke at folk rundt meg sladrer. De forteller mer om sine egne ting, og informerer forsiktig om der jeg trenger å vite om andre. Type; "Har du snakker med x det siste? Hun har det litt vanskelig.". Det er lite sladder blant de jeg omgåes med. Men jeg har noen venninner som er veldig gode, men de er jo ofte like flinke på skandaler selv. Jeg har en nabo som er veldig flink på sladder. Det kan være praktisk, for da kan jeg fortelle noe til henne, hvis det er noe jeg trenger at alle skal høre. ( som da min datter gikk på en smell psykisk og utagerete) Av og til er det greit å kunne spre noe uten at jeg vil fortelle det selv. Anonymkode: 5a1ca...0a4 Hvorfor vil du at andre skal vite noe så sensitivt om din datter? 🤔 Anonymkode: 8fed8...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Del Skrevet 23. april Jeg har to bekjente og de vet ALT om ALLE helt utrolig hva de klarer å få med seg - og de har aldri fortalt meg noe som ikke stemmer. Merkelige er at de begge giftet seg inn i sladrefamilier i hver sin bygd og min by er i midten. Vi kan sitte på kafe og så treffer jeg noen jeg kjenner og 9 av 10 ganger så kan de fortelle meg om hele slektstreet deres det vet faen alt. Siste gangen så kunne hun ene gå tilbake hele jævla slektstreet og fortelle meg om alle skjelettene en kollega sin familie har i skapet. Jeg blir veldig fascinert av at de er så interessert i alle og at de orker å få med seg alle detaljer. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du at andre skal vite noe så sensitivt om din datter? 🤔 Anonymkode: 8fed8...c3f Slike foreldre gjør at jeg er glad jeg ikke har foreldre. Alt det mine eldre kollegaer har fortalt meg om sine barn, skilsmisser, rusbruk, skilsmisser osv. 😮 Forteller sjelden noe om mine barn selv og forteller jeg noe så er det mer at de er på en tur eller skal på leirskole liksom. Anonymkode: 16f15...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor vil du at andre skal vite noe så sensitivt om din datter? 🤔 Anonymkode: 8fed8...c3f Antagelig for at folk skal få forklaringen på hvorfor hun utagerte? Anonymkode: e437b...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 23. april #11 Del Skrevet 23. april All sladder er jo bullshit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Del Skrevet 23. april Stoltskeiv skrev (1 time siden): All sladder er jo bullshit Nei sladder er eit sosialt lim som bringer folk saman! Anonymkode: 89d76...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå