AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Hva er dette for noe? Jeg overtok bolig for c 6 uker siden. Også tittet jeg i kartverket i dag å da står jeg oppført med flere heftelser som ikke er min gjeld? Hvem skal jeg ringe for å høre om dette? Anonymkode: 7b7e2...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Megler? Har du kjøpt bolig på tvangssalg eller vanlig salg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Megler? Har du kjøpt bolig på tvangssalg eller vanlig salg? Vanlig salg. Ja skal ringe i morgen. Anonymkode: 7b7e2...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Hvilke type heftelser er det snakk om? Utleggsforretninger og lignende? Hva står det evnt om de i salgsoppgaven/egenerklæringen til selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:29 #5 Del Skrevet torsdag kl 10:29 Kommunen har heftelser på kommunale avgifter, strømselskapet på evt kabler i grunnen. Er det slike ting du finner? Anonymkode: 68b4a...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:32 #6 Del Skrevet torsdag kl 10:32 I så tilfelle har du en elendig megler. Anonymkode: 49f46...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:33 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:33 Det kan ta tid før heftelsene er registrert i det offentlige. Anonymkode: 0afb6...ab4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet torsdag kl 12:08 #8 Del Skrevet torsdag kl 12:08 Kommunen har legalpant for kommunale avgifter. Man kan også finne en armada med servitutter og andre tinglyste heftelser på tomt og grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:15 #9 Del Skrevet torsdag kl 12:15 Kommer jo an på hvilke type heftelser det er snakk om da. Det sier du jo ingenting om. Anonymkode: 323f5...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:16 #10 Del Skrevet torsdag kl 12:16 På gården vi hadde stod det vannheftelse og vei. Årsak var at naboen hadde rett på vann fra vår brønn, og rettigheter til å bruke vår vei til å komme frem. Pluss kommunen hadde heftelser på grus fra eiendommen Anonymkode: 9db15...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #11 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Vi hadde/har heftelser på vann, vei og en ting til. Noe med kabler i bakken av noe slag. Anonymkode: 3ac09...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet torsdag kl 16:14 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:14 Fant du ut av det, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #13 Del Skrevet torsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 20.56): Hva er dette for noe? Jeg overtok bolig for c 6 uker siden. Også tittet jeg i kartverket i dag å da står jeg oppført med flere heftelser som ikke er min gjeld? Hvem skal jeg ringe for å høre om dette? Anonymkode: 7b7e2...bc3 Hva mener du med heftelser, står det at det er pant? Anonymkode: 0a035...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet torsdag kl 19:44 #14 Del Skrevet torsdag kl 19:44 Det kan være at forrige eier har pant i boligen fir å kjøpe ny bolig før oppgjøret fra deg har kommet inn. Da står det isåfall helt øverst/først på pantet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #15 Del Skrevet i går, 10:53 Noe nytt, TS? Anonymkode: 1280c...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Båtsjåfør Skrevet i går, 19:49 #16 Del Skrevet i går, 19:49 newman01 skrev (På 24.4.2025 den 14.08): Kommunen har legalpant for kommunale avgifter. Man kan også finne en armada med servitutter og andre tinglyste heftelser på tomt og grunn En venn av meg hadde også denne type heftelser. Han fikk sjokk når leste det i kartverket, men det gikk over etter at jeg fortalte det var vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 20.56): Hva er dette for noe? Jeg overtok bolig for c 6 uker siden. Også tittet jeg i kartverket i dag å da står jeg oppført med flere heftelser som ikke er min gjeld? Hvem skal jeg ringe for å høre om dette? Anonymkode: 7b7e2...bc3 Dette skal bare ikke være mulig. Her kontakter du megler, og deretter finner du deg en advokat. Ta utskrift og sikre deg det som står der. Har du boligkjøpsforsikring? Anonymkode: 5c360...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Du gadd ikke å lese de andre svarene i tråden før du svarte? Anonymkode: 26fe8...e37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du gadd ikke å lese de andre svarene i tråden før du svarte? Anonymkode: 26fe8...e37 Mente å sitere denne: AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette skal bare ikke være mulig. Her kontakter du megler, og deretter finner du deg en advokat. Ta utskrift og sikre deg det som står der. Har du boligkjøpsforsikring? Anonymkode: 5c360...673 Anonymkode: 26fe8...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå