AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:46 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:46 For et par måneder siden søkte jeg på en jobb jeg ikke fikk. Veldig hyggelig avslagsmail om at det var mange søkere og den som fikk jobben var kvalifisert enn meg, noe som jeg vet stemmer. I mailen skrev sjefen at de tror jeg ville passet godt inn på arbeidsplassen og at de håper å kunne ansette meg ved en senere anledning. Nå er det lyst ut flere stillinger på samme arbeidsplass. Offentlig stilling så de må lyses ut hver gang. Jeg skal søke igjen, men spørsmålet er om jeg skal levere samme søknad igjen eller om jeg må skrive den om? Det er ingenting som har forandret seg siden sist, men det føles også litt rart å bare kopiere en tidligere søknad og sende av gårde. Anonymkode: 6ff6c...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:48 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:48 Jeg gjorde det, og fikk jobben. Skrev faktisk «prøver igjen» i teksten… Anonymkode: a225b...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:00 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:00 Du kan endre innledningen til "på grunn av positiv tilbakemelding ved forrige søknad..." eller noe lignende. Det vil minne de på at du har søkt før og at de likte deg. Forhåpentligvis husker de deg da igjen. Anonymkode: ff4c6...53a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå