AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Datteren vår blir to til sommeren men føler at vi kjenner de andre foreldrene såpass lite at det ville vært helt unaturlig å invitere barna dems i barnebursdag. Når er det mest vanlig å invitere barna i avdelingen i bursdag? Anonymkode: 38cd8...159
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Hos de fleste er det enten siste året eller når de begynner på skolen. Anonymkode: adbbe...59d 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Hos oss begynner de andre høsten på storbarn. Så noen er 4 og andre 5. Får låne barnehagen, så er veldig lettvinte og fint for foreldrene å bli kjent. Anonymkode: 36e72...c71 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Det er ikke vanlig når de er så små. Hva får de ut av det? Hadde det vært vanlig hos dere, så hadde dere vel blitt invitert i noen 2 årsdager allerede? Anonymkode: ee400...378
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Vi begynte da de ble 4 år Anonymkode: 1bb2f...267 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Siste året i vår barnehage Anonymkode: 69602...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Vi inviterte siste året i barnehagen, men det var kun 1 annen jente som inviterte til bursdag ,de årene min gikk i barnehagen. Anonymkode: e8f1e...5d9
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Tidligere enn 4 har jeg ikke inntrykk av er så veldig vanlig. To år er for tidlig synes jeg. Anonymkode: 8ee7e...467 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april Vi begynte ved 4 år, som kanskje var litt for tidlig for ungene som ikke skjønte veldig mye, men fint å bli kjent med de andre foreldrene. Alle foreldrene var selvsagt tilstede . Anonymkode: caaaa...c5f
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Her startet mange da barna ble 4 år. Da varte selskapet i 1,5 timer og foreldre var med. Vi startet ved 5-år, men ikke store forskjellen. Anonymkode: e2fa3...899
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april Alt for tidlig. Siste året feira alle på avdelinga. Nokon få feira nest siste året også. Anonymkode: e4e41...bf8
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april Det går helt fint å vente til skolestart, hvis dere ønsker å drøye det lengst mulig. Hvis dere absolutt vil tidligere, siste året i barnehagen. Det er ingenting å stresse med, det blir nok av bursdager etterhvert. Anonymkode: bd0be...ba4
AnonymBruker Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april Uaktuelt å ha noe bursdagsbesøk med barna fra barnehagen før 6 årsdag. Anonymkode: 3a4e2...b34 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april 3 -4år var det vanlige her Anonymkode: bb248...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #17 Skrevet 23. april Sisteåret er vanlig i vår bhg. Anonymkode: df3bd...496
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Vi startet da de fylte 4 år, før det var det venners barn. 4-5 år virker til å være det vanlige. Anonymkode: c73b0...071 1
Gjest babbo Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april På sønnen min sin avdeling har noen 3 åringer invitert i bursdag. Aner ikke hvem foreldrene er og til høsten bytter de jo avdeling 😅
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Skrevet 23. april Min ville gjerne ha selskap med de fra barnehagen da hun ble 3 år. Men forsto det som at det ikke var ønsket så tidlig så vi venter til 4 år iallfall og inviterte istedet 2 vennepar med barn på samme alder og hadde et lite selskap. Rart at noen mener 4-åringer ikke vet hva en bursdagsfeiring er.. Det tror jeg nesten ikke på. Vanlige 4-åringer som har lest barnebøker eller sett på TV eller gått i barnehage vet jo det (de fleste feirer jo litt i barnehagen med frukt og krone feks). Anonymkode: 0cf00...c4b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå