AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Jenta mi på 3.5 år vil invitere alle jentene. Så de kan leke sammen og boltre seg i hagen vår. Jeg vet ikke om dette er innafor? Det er fortsatt mange måneder til bursdagen hennes. Hvis vi inviterer... hvor lenge kan de være her? Og burde vi sende skriftlig invitasjon? Anonymkode: 01c06...c5f
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Er det vanlig å invitere barnehagen så tidlig i bursdag? Her inviterte de kun siste året i barnehagen. Det sagt, så kan dere selvsagt invitere hele barnehagen om dere vil, om det ikke blir totalt kaos da.. Kommer litt an på hvor mange de er kanskje? Anonymkode: d3a32...a71
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det vanlig å invitere barnehagen så tidlig i bursdag? Her inviterte de kun siste året i barnehagen. Det sagt, så kan dere selvsagt invitere hele barnehagen om dere vil, om det ikke blir totalt kaos da.. Kommer litt an på hvor mange de er kanskje? Anonymkode: d3a32...a71 Mente jenter fra avdelingen som blir rundt 15 jenter😅 Anonymkode: 01c06...c5f
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Høres koselig ut! Kan hende noen foreldre vil være med, og da kan dere jo bli bedre kjent ☺️ Anonymkode: dd176...b9b
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Du må jo høre med de andre foreldrene på avdelingen. Anonymkode: f34fa...c6f
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Alle jentene på avdeling er vanlig, vel. Men det var mange at de var 15. Anonymkode: d3bd1...96e
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 19.22): Jenta mi på 3.5 år vil invitere alle jentene. Så de kan leke sammen og boltre seg i hagen vår. Jeg vet ikke om dette er innafor? Det er fortsatt mange måneder til bursdagen hennes. Hvis vi inviterer... hvor lenge kan de være her? Og burde vi sende skriftlig invitasjon? Anonymkode: 01c06...c5f det synes jeg er helt greit Anonymkode: d12cd...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå