Gå til innhold

Innafor å invitere alle jentene fra bhg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi på 3.5 år vil invitere alle jentene. Så de kan leke sammen og boltre seg i hagen vår. Jeg vet ikke om dette er innafor? Det er fortsatt mange måneder til bursdagen hennes. 

Hvis vi inviterer... hvor lenge kan de være her? Og burde vi sende skriftlig invitasjon?

Anonymkode: 01c06...c5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å invitere barnehagen så tidlig i bursdag? Her inviterte de kun siste året i barnehagen. 

Det sagt, så kan dere selvsagt invitere hele barnehagen om dere vil, om det ikke blir totalt kaos da.. Kommer litt an på hvor mange de er kanskje?

Anonymkode: d3a32...a71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det vanlig å invitere barnehagen så tidlig i bursdag? Her inviterte de kun siste året i barnehagen. 

Det sagt, så kan dere selvsagt invitere hele barnehagen om dere vil, om det ikke blir totalt kaos da.. Kommer litt an på hvor mange de er kanskje?

Anonymkode: d3a32...a71

Mente jenter fra avdelingen som blir rundt 15 jenter😅

AnonymBruker
Skrevet

Høres koselig ut! Kan hende noen foreldre vil være med, og da kan dere jo bli bedre kjent ☺️

Anonymkode: dd176...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo høre med de andre foreldrene på avdelingen. 

Anonymkode: f34fa...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Alle jentene på avdeling er vanlig, vel. Men det var mange at de var 15. 

Anonymkode: d3bd1...96e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 19.22):

Jenta mi på 3.5 år vil invitere alle jentene. Så de kan leke sammen og boltre seg i hagen vår. Jeg vet ikke om dette er innafor? Det er fortsatt mange måneder til bursdagen hennes. 

Hvis vi inviterer... hvor lenge kan de være her? Og burde vi sende skriftlig invitasjon?

det synes jeg er helt greit

Anonymkode: d12cd...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...