AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:49 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:49 Er det noen som har prøvd ananas juice for å få bedre lukt i underlivet? Og funket det? Anonymkode: dcee6...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet onsdag kl 16:58 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:58 Hvis underlivet ditt likter vondt, så skal du vaske det med intimsåpe og vann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet onsdag kl 17:01 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:01 Ja, hva du spiser og drikker har innvirkning på smak og lukt i underlivet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet onsdag kl 17:02 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:02 Om underlivet ditt lukter vondt har du nok bakteriell ubalanse. Finnes reseptfrie produkter for det på apoteket. Går det ikke bort av det bør du oppsøke lege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:51 #5 Del Skrevet onsdag kl 17:51 Trolltunge skrev (48 minutter siden): Om underlivet ditt lukter vondt har du nok bakteriell ubalanse. Finnes reseptfrie produkter for det på apoteket. Går det ikke bort av det bør du oppsøke lege. Det vet jeg. Men tenker mannen kjenner bedre smak når han går ned på meg. ts. Anonymkode: dcee6...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet onsdag kl 17:56 #6 Del Skrevet onsdag kl 17:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet jeg. Men tenker mannen kjenner bedre smak når han går ned på meg. ts. Anonymkode: dcee6...250 Et friskt og rent underliv smaker ikke dårlig, bare rent kjønn, og det liker de fleste menn, om de helt faktisk liker å gå ned på en kvinne. Finnes spiselige glidemiddel/oljer med smak også, men min erfaring med menn som liker å gå ned på kvinner er at de liker lukt og smak av friskt og rent underliv bedre enn slikt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:57 #7 Del Skrevet onsdag kl 17:57 Jeg tror det er bedre å legge ananasbiter i skjeden enn å drikke det som juice. Anonymkode: 59b89...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:00 #8 Del Skrevet onsdag kl 18:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror det er bedre å legge ananasbiter i skjeden enn å drikke det som juice. Anonymkode: 59b89...6ed 🤣🤣 eg daue ts. Anonymkode: dcee6...250 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:47 #9 Del Skrevet onsdag kl 20:47 Aldri merket noen forskjell på mannen når det gjelder ananas og smak. Men sånn apropos, om jeg spiser honnikorn så stinker det honnikorn når jeg tisser etterpå Anonymkode: c22a7...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #10 Del Skrevet onsdag kl 21:29 Trolltunge skrev (4 timer siden): Om underlivet ditt lukter vondt har du nok bakteriell ubalanse. Finnes reseptfrie produkter for det på apoteket. Går det ikke bort av det bør du oppsøke lege. Og om noe skal drikkes fra butikken så er det tranebær juice som er tingen, det har hjulpet meg mange ganger med urinveisinfeksjon. Anonymkode: 9ddc9...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toast Skrevet onsdag kl 21:50 #11 Del Skrevet onsdag kl 21:50 Fruen bruker selv ananas juice og det fungerer utmerket! Her er framgangsmåten: Putt 2.5 dl ananas juice, 1 ts bakepulver, 0.5 ts kardemomme og en skvett sitronsaft i en bolle. Bland godt sammen med en stavmikser. Mariner skjeden med blandingen. Spre gjerne også litt utover kjønnsleppene med bruk av pensel. La tørke i 30 min. Resultatet blir en tropisk smaksbombe med et hint av sitrus - anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:56 #12 Del Skrevet onsdag kl 21:56 Trolltunge skrev (3 timer siden): Et friskt og rent underliv smaker ikke dårlig, bare rent kjønn, og det liker de fleste menn, om de helt faktisk liker å gå ned på en kvinne. Finnes spiselige glidemiddel/oljer med smak også, men min erfaring med menn som liker å gå ned på kvinner er at de liker lukt og smak av friskt og rent underliv bedre enn slikt. Enig. Min samboer har aldri brukt glidemidler/oljer når han har slikket meg. Kun jeg som har brukt det på han iblant, hvis jeg f.eks har massert han først. Anonymkode: 58eff...849 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:31 #13 Del Skrevet torsdag kl 03:31 Jo mer kjønn det lukter og smaker, desto bedre er det. Ananas, såpe, parfyme, ødelegger gleden. Anonymkode: e93d7...b3c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå