Gå til innhold

Ananas juice for underlivet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd ananas juice for å få bedre lukt i underlivet? 
Og funket det? 

Anonymkode: dcee6...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om underlivet ditt lukter vondt har du nok bakteriell ubalanse. Finnes reseptfrie produkter for det på apoteket. Går det ikke bort av det bør du oppsøke lege. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (48 minutter siden):

Om underlivet ditt lukter vondt har du nok bakteriell ubalanse. Finnes reseptfrie produkter for det på apoteket. Går det ikke bort av det bør du oppsøke lege. 

Det vet jeg. Men tenker mannen kjenner bedre smak når han går ned på meg. 
ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg. Men tenker mannen kjenner bedre smak når han går ned på meg. 
ts. 

Et friskt og rent underliv smaker ikke dårlig, bare rent kjønn, og det liker de fleste menn, om de helt faktisk liker å gå ned på en kvinne. 

Finnes spiselige glidemiddel/oljer med smak også, men min erfaring med menn som liker å gå ned på kvinner er at de liker lukt og smak av friskt og rent underliv bedre enn slikt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er bedre å legge ananasbiter i skjeden enn å drikke det som juice. 

Anonymkode: 59b89...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er bedre å legge ananasbiter i skjeden enn å drikke det som juice. 

Anonymkode: 59b89...6ed

🤣🤣 eg daue

ts.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri merket noen forskjell på mannen når det gjelder ananas og smak.

Men sånn apropos, om jeg spiser honnikorn så stinker det honnikorn når jeg tisser etterpå 

Anonymkode: c22a7...9a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 timer siden):

Og om noe skal drikkes fra butikken så er det tranebær juice som er tingen, det har hjulpet meg mange ganger med urinveisinfeksjon. 

Anonymkode: 9ddc9...d79

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen bruker selv ananas juice og det fungerer utmerket! Her er framgangsmåten:

1. Putt 2.5 dl ananas juice, 1 ts bakepulver, 0.5 ts kardemomme og en skvett sitronsaft i en bolle.
  2. Bland godt sammen med en stavmikser.
  3. Mariner skjeden med blandingen. Spre gjerne også litt utover kjønnsleppene med bruk av pensel.
  4. La tørke i 30 min.

Resultatet blir en tropisk smaksbombe med et hint av sitrus - anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Et friskt og rent underliv smaker ikke dårlig, bare rent kjønn, og det liker de fleste menn, om de helt faktisk liker å gå ned på en kvinne. 

Finnes spiselige glidemiddel/oljer med smak også, men min erfaring med menn som liker å gå ned på kvinner er at de liker lukt og smak av friskt og rent underliv bedre enn slikt. 

Enig. Min samboer har aldri brukt glidemidler/oljer når han har slikket meg. Kun jeg som har brukt det på han iblant, hvis jeg f.eks har massert han først.

Anonymkode: 58eff...849

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer kjønn det lukter og smaker, desto bedre er det. Ananas, såpe, parfyme, ødelegger gleden.

Anonymkode: e93d7...b3c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...