AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Stor forskjell? Prisen skiller jo litt. Har den første ps5 fra før. Anonymkode: 016bd...7ab
newman01 Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Hvorfor skal du bytte en PS5 til en PS5 slim? Det er jo samme maskinen... Pro er i det minste bedre, men den koster veldig mye mer, og kommer uten platespiller. Så må legge på 1300kr til om det er ønskelig med en slik 2
Fountaine Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Du har jo allerede ps5? Slim er den samme og pro er egentlig ikke så veldig forskjellig fra den originale. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april newman01 skrev (På 24.4.2025 den 8.26): Hvorfor skal du bytte en PS5 til en PS5 slim? Det er jo samme maskinen... Pro er i det minste bedre, men den koster veldig mye mer, og kommer uten platespiller. Så må legge på 1300kr til om det er ønskelig med en slik Platespiller? Vinylplater? Anonymkode: b5574...6ce
newman01 Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Platespiller? Vinylplater? Anonymkode: b5574...6ce Ja. Og neste år kommer god gammel kassett, med automatisk tilbakespolingsfunksjon 2
Abra Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Går du for pro versjonen så er det kun spill som er oppgradert for den maskinen som drar nytte av den økte maskinkraften.
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Jeg leste overskriften og lurte på hva f slim (kroppsvæske) hadde med ps5 å gjøre. Så da tenkte jeg at ps5 var en prøve hos legen🤣 Anonymkode: 737a1...212 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg leste overskriften og lurte på hva f slim (kroppsvæske) hadde med ps5 å gjøre. Så da tenkte jeg at ps5 var en prøve hos legen🤣 Anonymkode: 737a1...212 Din fikk utført en koloskopi, en pro undersøkelse. Anonymkode: b5574...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april newman01 skrev (3 timer siden): Ja. Og neste år kommer god gammel kassett, med automatisk tilbakespolingsfunksjon Nice, kan høre på min Tom Jones kassett fra 95. Anonymkode: b5574...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april newman01 skrev (9 timer siden): Ja. Og neste år kommer god gammel kassett, med automatisk tilbakespolingsfunksjon High speed dubbing også?? Anonymkode: 83e16...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå