AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Datter fyller 14 år og største ønske er airpods. Ønsker særlig å bruke «ute blandt folk», på tog fra skole og gjerne på skolen da hun er høysensitiv og sliter med å konsentrere seg i klasserommet (er under utredning hos BUP for bla. Asperger og ADD. Burde nok testet noen med støydemping men vi synes pris på 2200,- - 3000,- er i drøyeste laget ifh til alder og modenhet. Ser «vanlige» airpods 4 koster rundt 1700,- og har lengere batteritid. Noen med erfaringer fra disse? Anonymkode: bff8f...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Det finnes mange som er omtrent like gode som Apple sine. JBL og bose f.eks. n 14 åring trenger ikke dyreste som hen antagelig vil komme til å miste. Anonymkode: 8a4ae...799 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Jeg kjøpte til meg selv fra sudio. Ga en brøkdel av prisen. Er knallfornøyd! Anonymkode: 1745d...2f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Hva med å spleise sammen med henne? Anonymkode: 1278e...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det finnes mange som er omtrent like gode som Apple sine. JBL og bose f.eks. n 14 åring trenger ikke dyreste som hen antagelig vil komme til å miste. Anonymkode: 8a4ae...799 Om hun ønsker seg et spesifikt merke, så er det bare dumt å kjøpe et annet. TS. Jeg har vanlige AirPods 4, og veldig fornøyde med de. Jeg klarer ikke ha de andre airpodsene med den gummigreia inni øret, så for meg er 4’ern perfekt. Anonymkode: b2248...ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det finnes mange som er omtrent like gode som Apple sine. JBL og bose f.eks. n 14 åring trenger ikke dyreste som hen antagelig vil komme til å miste. Anonymkode: 8a4ae...799 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om hun ønsker seg et spesifikt merke, så er det bare dumt å kjøpe et annet. TS. Jeg har vanlige AirPods 4, og veldig fornøyde med de. Jeg klarer ikke ha de andre airpodsene med den gummigreia inni øret, så for meg er 4’ern perfekt. Anonymkode: b2248...ff3 Hun fikk fra JBL i fjor av besteforeldre, men de ladet ikke ordentlig etter få måneder, var vanskelig å koble til iPhone, så hun er veldig tydelig på at hun ønsker airpods. Da går vi for 4 tenker jeg. Er flink til å passe på tingene sine stort sett så satser på at det går bra! 🤞🏻 Anonymkode: bff8f...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Del Skrevet 23. april Her sparte sønnen selv til å kjøpe, så han kjøpte når han var 14/15 år. Så kan jo si hvis dere syns det er dyrt, at ho får spare selv og evnt tjente litt penger på ting, og evnt dere er med å gir litt Anonymkode: c2960...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april Her kjøpte vi de med noise kansellering til 14åringen med adhd. Han spytta i litt selv da. Det har fungert veldig bra. Han bruker de mye, og klarer utrolig nok å passe på de. Ville heller tatt de enn å kjøpe en dårligere versjon som bare er litt billigere. Noise kansellering er veldig bra for de med adhd. Anonymkode: c2b71...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Del Skrevet 23. april Ville kjøpt vanlige AirPods uten noice cancelling. Skummelt med det ute i trafikken. Anonymkode: 37ff0...5a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Del Skrevet 23. april Om du bestiller på Apple sine sider får du inkludert gravering på boksen, det hjalp min tenåring å finne de igjen da de ble mistet på bussen 😅 Anonymkode: 38df8...59d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Del Skrevet 23. april Jeg ville virkelig vurdert blide cancelling hvis jeg var deg, spesielt hvis hun muligens har diagnose og har vansker med å ignorere forstyrrelser/lyd. Jeg har AirPods pro 2, og liker dem veldig godt. 16-åringen har Pro 1. Han tar godt vare på dem. Jeg har koblet til en AirTag for sikkerhets skyld. De har innebygd sporing, men den virker bare så lenge den er oppladet. Anonymkode: 8bb5a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Del Skrevet 23. april *noise cancelling selvsagt! Anonymkode: 8bb5a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ville kjøpt vanlige AirPods uten noice cancelling. Skummelt med det ute i trafikken. Anonymkode: 37ff0...5a8 Les innlegget en gang til. Det var en grunn til at hun vil ha med god støydemping. Anonymkode: e987f...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Les innlegget en gang til. Det var en grunn til at hun vil ha med god støydemping. Anonymkode: e987f...4ac Så folk med adhd kan ikke bli påkjørt? Anonymkode: 37ff0...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #15 Del Skrevet 23. april Bare et tips herfra: Hvis hun har mobilabonnement hvor bindingstiden har gått ut, kan du få veldig god rabatt på AirPods ved å kjøpe gjennom teleoperatøren ved å ta 12 måneders binding på telefonabonnementet. Verdt å sjekke ut. Og ett tips til: Ikke kjøp noe annet enn AirPods når det er det hun ønsker seg. Anonymkode: 7930c...511 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Del Skrevet 23. april De kommer til å bli mistet (jeg er voksen og mister dem minst 1 gang i året) Er det så lurt med støydemping? Det kan være ganske trafikkfarlig. Jeg ville kjøpt AirPods 4 uten støydemping, det er tryggere og for pengene du sparer kan du kjøpe nye når de havner i sjøen/under bussen/i toalettet el. Anonymkode: 0a833...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #17 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så folk med adhd kan ikke bli påkjørt? Anonymkode: 37ff0...5a8 Man kan skru det av og på, her skrur datteren støydempingen av når hun sykler/går i trafikken, ingen problemer det. Anonymkode: 3fd40...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. april #18 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De kommer til å bli mistet (jeg er voksen og mister dem minst 1 gang i året) Er det så lurt med støydemping? Det kan være ganske trafikkfarlig. Jeg ville kjøpt AirPods 4 uten støydemping, det er tryggere og for pengene du sparer kan du kjøpe nye når de havner i sjøen/under bussen/i toalettet el. Anonymkode: 0a833...1af Rart det der. Jeg har aldri mistet mine. Så at du mister dine minst 1 gang i året må nesten stå for din regning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De kommer til å bli mistet (jeg er voksen og mister dem minst 1 gang i året) Er det så lurt med støydemping? Det kan være ganske trafikkfarlig. Jeg ville kjøpt AirPods 4 uten støydemping, det er tryggere og for pengene du sparer kan du kjøpe nye når de havner i sjøen/under bussen/i toalettet el. Anonymkode: 0a833...1af Datteren min, med adhd (relevant da hun av den grunn roter bort ting) har hatt AirPods i flere år. Ja, hun roter de bort innimellom, men det er alltid hjemme 😅 og de kan spores, så lett å finne de igjen. Sporemuligheten er gull verdt her ihvertfall. Anonymkode: 3fd40...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Del Skrevet 23. april Hva med hodetelefoner? Vanskeligere å miste. Anonymkode: fac04...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå