AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Er det veldig slitsomt å bo rett ved togsporene? Mye støy sånn plutselig? Er annerledes med bilvei fordi der er det gjevnt og trutt. Noen som har bodd sånn? Anonymkode: 62bda...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Meg over. Kanskje det heter togskinnende ? Anonymkode: 62bda...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Togskinnene. Vanlige passasjertog bråker ikke så mye, det blir du vant med. Godstoget derimot… det bråker og går til alle døgnets tider. Anonymkode: 717fa...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Redd hundene skal løpe ut av døra og bli påkjørt av toget. Er det vanlig? Anonymkode: 62bda...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april Eller om katt eller barn kan bli påkjørt Anonymkode: 62bda...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april Vi hadde togsporet i enden av hagen, bare et høyt gjerde imellom. Merket det den første tiden vi bodde der også sluttet vi å merke det. Var nesten kun når vi hadde barn på besøk som synes det var superstas🤭 Anonymkode: 9e778...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Redd hundene skal løpe ut av døra og bli påkjørt av toget. Er det vanlig? Anonymkode: 62bda...293 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller om katt eller barn kan bli påkjørt Anonymkode: 62bda...293 Ja, det er noko å tenke på. Anonymkode: 1d015...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april Jeg bodde ved toglinja, jeg levde greit med det. Eksmannen min greide ikke å leve med det. Jeg sover vanligvis lett, men toget var helt greit å vende seg til. Siste tog gikk i 23 tiden og første gikk rett etter 5. godstog var noe helt annet. Det støyer. Anonymkode: 360b0...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Del Skrevet 23. april Det er stor forskjell på toglinjer da. Går det flere tog i timen eller fire i døgnet? Har de moderne togsett eller er de langs ruten med de eldste vogner og lokomotiv. De eldste togsettene i Oslo-området skriker jo i bremser og hjul 😵 Jeg har bodd med ett hus mellom meg og toget. Men da gikk toget nede i ei grøft så man så bare gnistrene på ledningen, ikke toget. Passasjertog la jeg ikke merke til, det strøk bare forbi. Godstog var godt hørbart men ikke plagsomt. Tipper det passerte omtrent et tog i timen i snitt. Var åbsolutt null problem, tenkte nærmest ikke over det. Var godt inngjerdet så aldri bekymret for unger og egentlig ikke dyr heller. Anonymkode: 6dcda...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. april #10 Del Skrevet 23. april (endret) Jeg bor sånn til at tog passerer rett nedenfor. Det var litt irriterende de 2 første ukene jeg bodde her (har bodd her i ca. 3 år nå), men nå er jeg så vandt til det. Person-tog er jo uansett borte på et par minutter. Godstog er litt verre, men bryr meg ikke nevneverdig om det heller 😊 Det blir en vanesak, for min del. Endret 23. april av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Del Skrevet 24. april Å bo der hvor de passerer er ikke så ille, men der hvor (gods)togene må bremse ned, så må det være grusomt. Anonymkode: d706e...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #12 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det veldig slitsomt å bo rett ved togsporene? Mye støy sånn plutselig? Er annerledes med bilvei fordi der er det gjevnt og trutt. Noen som har bodd sånn? Anonymkode: 62bda...293 Det spørs hvor ofte det kommer tog, og om det er godstog. Jeg har bodd ved E6 - det var mye verre enn tog. Anonymkode: f4551...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå