AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:21 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:21 Ser mange sier "grøss"når man nevner familiebilder i stua, hvorfor? Fordi det ikke er trendy? Anonymkode: 75d17...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet onsdag kl 14:23 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:23 Hvem er disse "mange"? Aldri hørt noe om at det skal være et problem. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:24 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:24 Grunnen til at jeg ikke har familiebilder i stua har ingenting med hva som er trendy eller ikke. Ser virkelig ingen grunn til å henge familien på veggen, men hva andre har hengende er opp til de. Anonymkode: 6bd44...439 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet onsdag kl 14:26 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:26 Jeg vil ha kunst i stua. Familiebilder står det noen av på en skjenk i gangen. Jeg grøsser ikke, men syns ikke det er pent. Særlig ikke når de er forstørret til voldsomme dimensjoner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet onsdag kl 14:29 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Jeg synes personlig slike bilder passer best i gangen, gjerne i litt mindre format enn tradisjonelle fotografstørrelser. Generelt synes jeg vel egentlig at hverdagsbilder er veldig mye mer interessante enn oppstilte. Jeg tenker ikke grøss om å ha dem i stua og legger ikke spesielt ofte merke til hva andre gjør, men jeg liker dem altså best i trappegangen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:29 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Vi har både familiebilder, nær og litt mer fjern familie, samt bilder fra bryllupet i stua ☺️ Fordi vi like det, og liker å se på den. Særlig familie vi ikke ser så ofte. For meg er det helt meningsløst å ha kunst i stua, så, vi er heldigvis ulike 😉 Tenkt så kjedelig om alle skulle gjort det samme Anonymkode: 417d8...07f 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:33 #7 Del Skrevet onsdag kl 14:33 Ha ha ha. Her er vi isåfall skikkelig utrendy. Vi har en salig blanding av kunst, familiebilder og annet nikknakk som lysestaker, musikkinstrumenter og annet på veggene. Anonymkode: 31595...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet onsdag kl 14:35 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:35 Jeg har en digital fotoramme som durer og går på veggen som jeg synes er personlig og fint, også har jeg et pent bilde av min mor og min far fra da de var ung på veggen og hva folk mener om det, er meg revnende likegyldig men tror ikke det har så mye med trender å gjøre men hva en liker. Jeg har merket meg at noen har ekstreme meninger om dette, de om det. Selv kan jeg synes svære bryllupsbilder som tar opp mye plass kan bli litt forstyrrende men det er ikke noe jeg bryr meg stort om eller har et ruvende engasjement om. Det er godt vi er forskjellige og gjør det som passer oss selv best. Det viktigste er at de som bor der trives, ikke hva som er inn, trendy, mote eller fremmede på kg mener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:39 #9 Del Skrevet onsdag kl 14:39 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser mange sier "grøss"når man nevner familiebilder i stua, hvorfor? Fordi det ikke er trendy? Anonymkode: 75d17...a33 Hva som er trendy aner jeg ikke. Jeg synes det er svært lite fint med familiebilder, og har heller ikke noe behov for å se familien min hengende på veggen, hvorfor skulle jeg det, liksom? For meg er det en merkelig tanke. Jeg har original kunst på alle mine vegger, fordi det gir meg veldig mye å omgi meg med det. Men folk kan selvsagt henge opp akkurat det de vil, jeg har bare sterke følelser for hva som henger på mine vegger, andres bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: 155e1...540 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:46 #10 Del Skrevet onsdag kl 14:46 Jeg personlig liker ikke brudebilder og bryllupsbilder på veggen. Det er litt sånn grøss. Og jeg liker heller ikke massevis av familie- og barnebilder. Ett eller to velvalgte og spesielt fine bilder av barna kan gå an, men ikke over hele stua. Noen nevner å henge familiebilder i trappen. Det er et greit sted å ha de hengende om man absolutt må. Jeg har to bilder på veggen i stua av barn. Anonymkode: 2ae23...bb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:48 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:48 er så mange som er såå opptatt av hva andre synes. Drit i det og heng opp hva du har lyst å se på! Anonymkode: da2eb...493 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet onsdag kl 14:57 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:57 Hahahaha, jeg fikk opp flere familiebilder etter å ha sett filmen Running scared. Det ble en ganske ekkelt tankevekker. Familiebilder i stua er imidlertid noen bilder som ikke med første øyekast er familiebilder, men mer stemningsbilder. Synes personlig det er litt voldsomt å ha bilder med kun ansikter som stirrer i kameraet (og dermed liksom på deg) i stua. Slikt har vi i en mellomgang. Likevel smak og behag, og jeg har ikke hørt mye snakk om slike valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:42 #13 Del Skrevet onsdag kl 15:42 Jeg takler ikke å ha folk på veggen, føler jeg blir iakttatt. 😅 Men jeg er da vant med at andre har familiebilder fremme, så hver sin smak. Anonymkode: d4e36...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:53 #14 Del Skrevet onsdag kl 15:53 Jeg er mye alene og det føles trygt å ha familiebilder på veggen. Rundt meg henger slekt og familie fra fire generasjoner og for meg er det det eneste jeg vil ha der. Og så syns jeg det er rart med folk som gjemmer bort bildene sine. Anonymkode: 75d17...a33 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:59 #15 Del Skrevet onsdag kl 15:59 Føler det er den tidens instagram. At alle som kommer innom skal se et glansbilde av ditt liv. Kun de fine øyeblikkene. Når man egentlig ikke er så interessert i å se hva andre gjør. Og hadde blitt lei av det selv. Hatet å ha eget konfirmasjonsbilde i barndomshjemmet. Liker å sitte å se på bilder på telefonen innimellom. Og TV og google hub (har på stue, kjøkken og badene). På bryllupsdagen, bursdager, jul, med mer, så setter jeg ofte på slideshow for å mimre. Anonymkode: 20259...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:07 #16 Del Skrevet onsdag kl 16:07 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler det er den tidens instagram. At alle som kommer innom skal se et glansbilde av ditt liv. Kun de fine øyeblikkene. Når man egentlig ikke er så interessert i å se hva andre gjør. Jeg opplever det ikke slik. Folk som besøker meg liker å titte på bilder på veggene,de spør hvem det er de ser og det blir mye gode historier rundt det. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og hadde blitt lei av det selv. Hatet å ha eget konfirmasjonsbilde i barndomshjemmet. Liker å sitte å se på bilder på telefonen innimellom. Og TV og google hub (har på stue, kjøkken og badene). På bryllupsdagen, bursdager, jul, med mer, så setter jeg ofte på slideshow for å mimre. Anonymkode: 20259...72b Anonymkode: 75d17...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #17 Del Skrevet onsdag kl 16:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg opplever det ikke slik. Folk som besøker meg liker å titte på bilder på veggene,de spør hvem det er de ser og det blir mye gode historier rundt det. Anonymkode: 75d17...a33 De klikker like på instagrambilder også Anonymkode: 20259...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:22 #18 Del Skrevet onsdag kl 16:22 Jeg dritter i hva folk tenker. Vi har bilder av unga gjennom oppveksten da sitvasjins bilder. At de sitter i gravemaskin, sitter med fiskestanga, ligger med rifla på skytterlaget, samlet rundt bålet osv Har og 2 bilder som er tegnet av ungene. Så er det maleri og tegninger som min farmor har lager Så har vi et helt elg hode av en okse med gevir, villsvin tenner, råddyr gevir, hval tann Min stue, mitt hjem hva jeg vil ha på veggen er opp til meg og gubbrn Anonymkode: 3c6b4...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:30 #19 Del Skrevet onsdag kl 17:30 Har stort sett kunst, men på en liten vegg har jeg gamle svart/hvitt-bilder av familie i de originale rammene. Besteforeldre, oldeforeldre og tippoldeforeldre. Jeg har stort sett bare teak/gamle møbler og litt krimskrams i stua, så det passer godt inn 😊 Anonymkode: 6518c...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:38 #20 Del Skrevet onsdag kl 18:38 Kometen skrev (4 timer siden): Jeg vil ha kunst i stua. Familiebilder står det noen av på en skjenk i gangen. Jeg grøsser ikke, men syns ikke det er pent. Særlig ikke når de er forstørret til voldsomme dimensjoner. Vi har masse kunst, langt mer enn vi har plass til å få hengt opp. Men jeg vil likevel ha familiebilder - synes det er fint En periode hang ungen opp egne tegninger på veggen 😆😆 Eneste jeg stusset på var naboen som ved visning og foto av boligen valgte å kjøre butt naked SVÆRT foto av seg selv - null bilder ellers oppe. Men når jeg tenker meg om henger jeg gjerne familiebilder på en samlet flate, blander det ikke med kunst. Enig i at gigabilder er litt….harry? 🙈 Anonymkode: 0d699...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå