Gå til innhold

Urettferdig fordeling av oppgaver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber på en svært liten butikk, med begrenset ting å gjøre. Jeg og sjefen er de som har høyest stilling. Sjefen er nokså ny, veldig ung (20). Etter hver vakt forteller hen meg ting jeg må vaske/gjøre. Har snakket med de andre deltidsansatte, og de sier at de ikke får noe oppgaver. Føler det kun er jeg som vasker og gjør ting, og det bekrefter jo tanken min når jeg har fått snakket med de andre. Er liksom ikke store ting å vaske heller, siden det er begrenset hva man kan gjøre, men stusser litt på hvorfor kun jeg får oppgaver og ingen andre. 

Er dette noe å henge seg opp i? Føler dette bunner i at sjefen kanskje er veldig usikker, og det kan gi mening siden jeg både har jobbet der i mange år og er betydelig eldre. Merker og at denne sjefen blir litt "sur", eller irritert, om hen føler vi/jeg tar intiativ til å gjøre ting i butikken, eller er "flinke"...

Anonymkode: 646f3...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du skriver jo at du har høyere stilling enn de andre. Det er ganske naturlig at du har mer ansvar og flere oppgaver enn dem. 

Anonymkode: e0c31...b14

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skriver jo at du har høyere stilling enn de andre. Det er ganske naturlig at du har mer ansvar og flere oppgaver enn dem. 

Anonymkode: e0c31...b14

sant

Anonymkode: 646f3...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er dette noe å henge seg opp i?

Jeg henger meg mer opp i at sjefen er "hen".

Så nei, er vel svaret mitt.

Anonymkode: b73b6...4f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...