AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:18 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:18 Jeg har fått utskrevet ldn av legen som Jeg skal begynne på. Lurer litt på hvilken dose det er vanlig å starte på, og hvor dere endte opp? Og hvor lang tid tok det før det hadde en virkning? Vet at ikke ldn virker på alle, så vil helst høre fra de som har hatt en effekt av de😉 Anonymkode: b5b5f...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:55 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:55 Effekt for hva da? Den brukes til flere ting. Anonymkode: 53817...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:00 #3 Del Skrevet onsdag kl 15:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått utskrevet ldn av legen som Jeg skal begynne på. Lurer litt på hvilken dose det er vanlig å starte på, og hvor dere endte opp? Og hvor lang tid tok det før det hadde en virkning? Vet at ikke ldn virker på alle, så vil helst høre fra de som har hatt en effekt av de😉 Anonymkode: b5b5f...05d En halv i en uke før jeg trappet opp til en hver kveld. Vurderer å ta både morgen og kveld, da det visstnok skal kunne ha meget god effekt på fibromyalgi. Men det er så dyrt at jeg kvier meg... Anonymkode: 9fb99...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:30 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): En halv i en uke før jeg trappet opp til en hver kveld. Vurderer å ta både morgen og kveld, da det visstnok skal kunne ha meget god effekt på fibromyalgi. Men det er så dyrt at jeg kvier meg... Anonymkode: 9fb99...7a5 Takk! En halv 3mg? altså 1,5mg? Tok det lang tid før du merket noe effekt? Anonymkode: b5b5f...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #5 Del Skrevet i går, 14:17 Spørs hva du tar det for. Er man veldig syk, feks alvorlig ME skal man begynne SVÆRT forsiktig og øke sakte. Men for mild ME og mange andre sykdommer skal man vel begynne på 1/2 tabl, men det kan være vanskelig å finne rett dose. Jeg startet på 1,5 mg og har nå økt til 3mg (1 tabl) Anonymkode: d9eea...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå