AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Hei, er kommentarene på Temu ekte? Noen som er bombesikker på dette? Anonymkode: 39dc2...f3f
endo Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Noen er ekte, noen er troll og de fleste er falske som f... litt som alle andre kommentarer. Bare se her på kg... 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Jeg bryr meg lite om kommentarene. Men mange salg + høy score, da er jeg sjeldent misfornøyd. Anonymkode: 1cd30...3db 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Jeg har aldri bommet på TEMU 🤷 Venner og kjæreste er sjokkert over at alt jeg bestiller er perfekt. De har prøvd og hatt mye bomkjøp🫣🤭 Anonymkode: 9b612...149 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har aldri bommet på TEMU 🤷 Venner og kjæreste er sjokkert over at alt jeg bestiller er perfekt. De har prøvd og hatt mye bomkjøp🫣🤭 Anonymkode: 9b612...149 Samme her😆 Anonymkode: 9498e...852 1
mommyaka Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Kjøper mye flott på temu. Bruker god tid p finne bra ting:)
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, er kommentarene på Temu ekte? Noen som er bombesikker på dette? Anonymkode: 39dc2...f3f Eg handler der og er jeg fornøyd så legger jeg ut kommentar. Anonymkode: ac721...555
AnonymBruker Skrevet 24. april #8 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei, er kommentarene på Temu ekte? Noen som er bombesikker på dette? Anonymkode: 39dc2...f3f Kanskje noen av dem, men omtrent alle produktene har fantastisk gode karakterer, Jeg har tidligere kjøpt noe på temu og det har ofte vært skikkelig dårlige greier så mitt inntrykk av at det er mye fake anmeldelser ute og går. Og når vi er inne på temaet... det er forbausende mange bare har pakket ut produktet og gir toppkarakter kun for at det kom frem helt og ser bra ut. Og det uten å ha testet det først! Anonymkode: 06345...1df
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje noen av dem, men omtrent alle produktene har fantastisk gode karakterer, Jeg har tidligere kjøpt noe på temu og det har ofte vært skikkelig dårlige greier så mitt inntrykk av at det er mye fake anmeldelser ute og går. Og når vi er inne på temaet... det er forbausende mange bare har pakket ut produktet og gir toppkarakter kun for at det kom frem helt og ser bra ut. Og det uten å ha testet det først! Anonymkode: 06345...1df Hvordan vet du at dette gjelder "forbausende mange"? Anonymkode: d5390...f76
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Skrevet 24. april Mange av anmeldelsene er nok falsk. Da jeg bestilte første gangen, ble det mye bomkjøp fordi jeg bare la til ting jeg syntes så fint ut og hadde noen bra anmeldelser. Etter det bruker jeg veldig god tid på å vurdere. Jeg ser på materialet, anmeldelsene, om prisen virker rimelig eller alt for billig for akkurat det produktet etc. Da blir det full klaff hver gang. Anonymkode: 95ee0...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå