AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Normalt sett. Få gjerne med om du er kvinne eller mann. Anonymkode: 016e3...242
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Kvinne, i ren væske så inntar jeg ca 2 liter om dagen. Selvsagt mer om sommeren når det er veldig varmt. Anonymkode: 53430...c6a
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Kvinne. Drikker i gjennomsnitt 2 liter vann om dagen. Drikker et par kopper te utenom. Jeg er nok litt kjedelig. Drikker kun vann, farris og te. Jeg er ikke festens midtpunkt for å si det sånn 😆 Anonymkode: 20280...e1b
Sneips Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Dame, 1,5-2 liter vann. En del kaffe utenom, og dessverre noen glass pepsi max hver kveld 😅
Angelheart2 Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Akkurat passe... Drikker stort sett vann til måltidene, drikker litt for mye kaffe gjennom dagen og ellers vann eller brus når jeg kjenner jeg har lyst på noe å drikke. Det har for øvrig blitt et drikkehysteri her i landet, der man blir tutet ørene fulle om at man må drikke så og så mye, det selges "motivasjonsflasker" som skal oppmuntre til å drikke enorme mengder med vann, enten man er tørst eller ikke. Ekspertene sider "drikk når du er tørst, spis når du er sulten og sov når du er trøtt". Det er ingen helsemessige fordeler av å trykke i seg masse vann, snarere tvert i mot. Hør intervjuet med denne urologen, hun burde vite hva hun snakker om! https://radio.nrk.no/serie/distriktsprogram-buskerud/sesong/202504/DKBU01007625#t=1h51m34s 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Sikkert for lite. Et par glass vann i løpet av dagen, tilsammen ca 6 dl isj. Drikker rundt 1 l kaffe. Drikker ikke brus, saft o.l. Så ca 1,6 l væske i løpet av dagen. Drikker mer vann på varme sommerdager Anonymkode: 3d0f0...5be
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Mann. Det blir fort 3 liter i løpet av en arbeidsdag og en liter eller fort to utenom. Jeg vet jeg drikker ganske mye, alltid gjort det og på ingen måte noe bevisst valg jeg har tatt. Ingen sykdommer og ikke noe ubehag. Anonymkode: 9fbdf...2ea
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Drikker ikke vann, men kun andre ting. Blir et par-tre liter brus om dagen og et glass saft til middag. Melk til frokost på søndager og ofte ei flaske vin i helga. Drikker ikke kaffe eller te. Anonymkode: 1caac...a12 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april 2 liter av vann og 5-10 kopper av te hver dag Anonymkode: ccc62...6b8 1
Milla29 Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april I rent vann drikker jeg alltid 1,5l (drikker tre 0,5l flasker, så enkelt å ha oversikt). I tillegg drikker jeg andre ting som kaffe, te (og sukkerfri brus i helgene). Har funnet ut at denne mengden passer meg best både ift hva jeg føler jeg har behov for og at jeg ikke løper på do hele tiden. Merker at jeg får hodepine og blir slapp hvis drikker mindre enn jeg pleier av en eller annen grunn. Hiver innpå en ekstra 0,5l hvis det er veldig varmt og/eller jeg trener hardt og svetter mye.
Abra Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april (endret) Drikker 0,5l ved hvert måltid. Spiser som regel 3 ganger om dagen. Så blir det litt pepsi max på kvelden. Endret 23. april av Abra
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Kvinne. 1,5 liter vann, mer om jeg går lang tur eller det er veldig varmt. (Pluss 4 kopper kaffe, og én kopp te. Drikker ikke brus og saft og slikt, men det hender det blir litt vin.) Anonymkode: 70bd6...91e
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april 2-3 liter pr dag. Opptil 4 liter på varme sommerdager. Drikker kun kaffe ellers. Kvinne. Anonymkode: 201f2...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april Jeg drikker 2 liter. Og det har jeg gjort i årevis. Kvinne Anonymkode: 5e77d...297
anon01 Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april (endret) Tja, går fort 2 flasker med vann på trening,, så drikker jeg omtrent 2 flasker fordelt utover arbeidsdagen, også drikker jeg noen glass når jeg kommer hjem. Så 3 liter ish? Også får man jo i seg mye vann ifra matvarer og annen drikkevare. Er kvinne Endret 23. april av anon01
AnonymBruker Skrevet 23. april #17 Skrevet 23. april Kommer helt an på hva jeg har spist og om jeg har trent, samt årstid. Men i snitt 2 + liter vil jeg tro. Drikker aldri kaffe, brus, eller alkohol. Anonymkode: fbc4b...4f2
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva jeg har spist og om jeg har trent, samt årstid. Men i snitt 2 + liter vil jeg tro. Drikker aldri kaffe, brus, eller alkohol. Anonymkode: fbc4b...4f2 Er forresten kvinne, 40 årene. Anonymkode: fbc4b...4f2
AnonymBruker Skrevet 24. april #20 Skrevet 24. april Drikker når jeg er tørst. Og kaffe for kos/ vane. Anonymkode: 7a812...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå