Blue Moon Skrevet onsdag kl 11:40 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:40 Hei, Kom nylig over en ny, norskutviklet app kalt Hudd. Den er visst en slags sosiale medier app, som fokuserer mest på hva som betyr noe for brukeren lokalt, den har chat, og ingen algoritmer. Alt i feeden er visst i vanlig, kronologisk rekkefølge. Har ikke lastet ned og prøvd appen selv enda, da jeg liker å høre med andre før jeg innstallerer apper. Så lurte egentlig bare på om noen her har prøvd appen og hva syns du eventuellt om den? Hvilke funksjoner har den og fungerer den bra? Er den nyttig og fin å bruke? Fant en artikkel i Dagbladet om den som viser at mange har lastet den ned allerede, så legger ved link til den. Legger også ved link til appen sin hjemmeside. Setter pris på tilbakemeldinger 🙂 https://www.dagbladet.no/annonse/vil-gjore-hverdagen-enklere-og-tryggere/82363013 https://hudd.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet onsdag kl 18:10 #2 Del Skrevet onsdag kl 18:10 Jeg har lastet den ned. Bare testet så vidt, men jeg synes den virker greit! Vi bor i et ganske stort borettslag hvor folk er ganske sosiale, så dette hjelper nok på for de som ikke kjenner så mange her Tommel opp for denne! Tror den kan bidra til mer samhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet torsdag kl 08:44 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:44 Hudd virker ålreit, men det spiller liten rolle når folk ikke tar den i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet torsdag kl 08:49 #4 Del Skrevet torsdag kl 08:49 Har tatt den i bruk. Men det er litt lite aktuelt enda, og få jeg kjenner. Men det kan jo bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:15 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:15 Jeg har Hudd, og den har virkelig potensiale! Men det fordrer at folk begynner å ta den i bruk. Jeg har hatt appen noen måneder allerede, og den har vokst ganske mye, men det fortsatt for få. Jeg har fått Meta og Facebook langt opp i halsen. FB gir meg ingenting av interesse, det gjør heller ikke Instagram. Jeg får bare opp en masse ræl som jeg ikke har bedt opp, og som jeg ikke kan kontrollere at ikke skal komme opp i tidslinjen min. Dette slipper man i Hudd. Man slipper også problemet med at profiler blir kuppet/kopiert, da man må logge inn med vipps. Anonymkode: eff57...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:21 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:21 Trodde ikke det var lov med markedsføring på KG. Dette innlegget er åpenbart skrevet av en ansatt i denne appen. Anonymkode: 9a350...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:42 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde ikke det var lov med markedsføring på KG. Dette innlegget er åpenbart skrevet av en ansatt i denne appen. Anonymkode: 9a350...098 Eller en som bare ønsker å diskutere den nye appen. Jeg syns forøvrig det er bare bra at folk får vite at det har kommet et alternativ til Meta. Anonymkode: eff57...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet torsdag kl 11:31 #8 Del Skrevet torsdag kl 11:31 Har registrert meg der, og titter jevnlig innom... ikke så mange kjente der foreløpig og mange har private profiler... Ideen er god da, håper fler kommer til etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå