AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Hei, jeg har tenkt en stund på navnet Juni. Syntes det er så nydelig, men vet noen vil stusse pga måneden. Men etter filmen "Snøsøsteren" kom ut på Netflix i jul med et barn som het Juni, så virket navnet så "normalt" på en måte. Hva tenker dere? Anonymkode: 5904a...f3d
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Juni Anker Hansen er en hederskvinne av de sjeldne! Anonymkode: bc8bb...9af 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Fint! Og August er jo helt vanlig på gutt. Ikke problematisk at en måned heter det. Anonymkode: 6e793...e12
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Jeg liker egentlig navnet Juni veldig godt, men klarer ikke å tenke på noe annet enn Juni Anker Hansen. Anonymkode: f84ba...59f 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Fint navn, men synes personlig det er svært merkelig om jenta da ikke er født i nettopp juni. Anonymkode: 8d4f6...eae
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Jeg synes egentlig June (norsk uttale) er finere. Og man slipper forbindelsen til måneden. Og det fungerer på engelsk. Men Juni er fint det og. Anonymkode: 555a1...b03
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Syns juni er fint, men kan godt droppe det om hun er født i juni. Møtte en flott dame en gang som het Tine May - født 10.05 Anonymkode: 87220...7c5 2
k4ren Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg liker egentlig navnet Juni veldig godt, men klarer ikke å tenke på noe annet enn Juni Anker Hansen. Anonymkode: f84ba...59f Jo, Juni Lunde!
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg liker egentlig navnet Juni veldig godt, men klarer ikke å tenke på noe annet enn Juni Anker Hansen. Anonymkode: f84ba...59f Ikke jeg heller!🫣 hadde jeg møtt en liten jente nå ved det navnet hadde jeg tenkt at minst en av foreldrene har vært blodfan av hotel Cæsar! Anonymkode: 58c79...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Synes det er et nydelig navn! (Og Juni Anker Hansen/Lunde er ei kul dame!). Anonymkode: bbb6d...26e
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fint navn, men synes personlig det er svært merkelig om jenta da ikke er født i nettopp juni. Anonymkode: 8d4f6...eae Jeg syns det er rarere om hun er født i juni og heter Juni, det blir for mye. Anonymkode: c5b0a...692 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg syns det er rarere om hun er født i juni og heter Juni, det blir for mye. Anonymkode: c5b0a...692 Akkurat navnet Juni er jeg enig. Det blir litt smør på flesk. Men navnet Noelle, det må være et Desember-barn. Anonymkode: 84cd8...0fd 1
Gjest Yvonne Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april Jeg synes det ikke gjør noe å hete Juni og å være født i juni.
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april Juni Anker Hansen, joda går fint det. Anonymkode: 40a56...6d9
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april Nydelig.💗 Kjenner ingen som heter det dessverre. Anonymkode: 1c417...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå