Gå til innhold

Feber bare om kveldene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt feber siden fredag, men siden mandag bare om kveldene. Er det normalt? 

Har ingen smerter i halsen eller hodet som jeg har pleid ellers ved div virus. Ikke snørrete engang.

Litt slim i halsen, lett vondt i hodet, øresus og diare bare i går. Null matlyst.

Anonymkode: 090f4...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen ganger er det jo litt sånn at man blir verre mot kvelden igjen om man er syk 

Anonymkode: e0b17...16b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt med feber bare om kvelden. Temperaturen pleier å bli høyere på kvelden. 

Men det er litt mer rart å ha feber over såpass mange dager uten noen særlig andre klare tegn til infeksjon. Evt. så er det kanskje et magevirus, siden matlysten er borte og du har hatt diaré ved en anledning? Men jeg syns det høres ut som feberen er uten klar årsak, og ville kontaktet lege for en sjekk nå. 

Anonymkode: 6d666...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er normalt med feber bare om kvelden. Temperaturen pleier å bli høyere på kvelden. 

Men det er litt mer rart å ha feber over såpass mange dager uten noen særlig andre klare tegn til infeksjon. Evt. så er det kanskje et magevirus, siden matlysten er borte og du har hatt diaré ved en anledning? Men jeg syns det høres ut som feberen er uten klar årsak, og ville kontaktet lege for en sjekk nå. 

Anonymkode: 6d666...7df

Hoster av og til opp klumper med slim, så blir vel legetime i morgen. Har neppe feber når kommer til legen, men greit å utelukke lungeinfeksjon

Anonymkode: 090f4...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...