KaffekoppQueen Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Skal unne meg skikkelig pedikyr og manikyr før sommeren, men vil for en gang skyld følge trenden (ja da ja da). Så hva er classy, it-color? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april gjennomsiktig rosa Anonymkode: 007e5...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikemma Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Jeg liker godt fargen på snusboksene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:42 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:42 Trenden er så naturlige negler som mulig. Ikke opaqe lys rosa, men mer gjennomsiktig lys rosa. Strawberrymilk-negler er en greie, men også toner av brunt/mocha. https://www.minmote.no/skjoennhet/negler/a/73oxvo/ny-neglelakktrend-tar-sosiale-medier-med-storm https://www.byrdie.com/2025-nail-trends-8776077 Anonymkode: cb187...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet onsdag kl 22:08 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:08 Eg rocka denne manikyren til påske 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet torsdag kl 11:45 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:45 Rike bruntoner og naturlige rosatoner som er litt sånn "dine negler, bare bedre". Pantene sin color of the year er Mocha Mousse, og det pleier alltid å prege trendbildet. Av pastellfarger ser det ut som lilla er inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:24 #7 Del Skrevet torsdag kl 17:24 Årets store trendfarge er butter yellow. Jeg tillater meg den på neglene, men ikke i klær ettersom det ikke er min fargepalett i det hele tatt. Anonymkode: b66c1...3b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:20 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:20 Negler med design Anonymkode: e89e3...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:27 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:27 KaffekoppQueen skrev (På 23.4.2025 den 13.07): Skal unne meg skikkelig pedikyr og manikyr før sommeren, men vil for en gang skyld følge trenden (ja da ja da). Så hva er classy, it-color? Har blomster dilla. Så dette fikk jeg gjort i dag. ☺️☺️ Anonymkode: f543b...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå