AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Jeg har fått resept på remeron mot søvnvansker, er det noen som har erfaring med å bruke dette preparatet for å få bedre søvn? Gir det mye hangover? Blir glad om noen vil dele erfaringer🥰 Har prøvd flere typer medisin for søvnen, men er fortsatt søvnløs…..🙈 orker ikke hangover heller😬 Anonymkode: 92045...862
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har fått resept på remeron mot søvnvansker, er det noen som har erfaring med å bruke dette preparatet for å få bedre søvn? Gir det mye hangover? Blir glad om noen vil dele erfaringer🥰 Har prøvd flere typer medisin for søvnen, men er fortsatt søvnløs…..🙈 orker ikke hangover heller😬 Anonymkode: 92045...862 Jeg brukte kun 7,5 mg remeron for søvn for mange år siden.Altså en kvart pille. Det fungerte veldig bra. Hadde prøvdt alt før jeg ble tipset om remeron. Kanskje litt hangover første tiden men det gikk seg fort til Anonymkode: 5704d...b87
JaVel Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Har prøvd den og den virket kjempebra på søvn,men ga hangover den første tiden, men det gikk over etterhvert .
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Gikk på remeron for søvn og appetitt for 15 år siden. Fungerte bra, hadde aldri kommet meg gjennom den fasen uten medisinsk støtte! Anonymkode: fb755...008
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Ja, den funker bra. Men jeg kan ikke ta den for seint for den sitter litt i, men den er helt fantastisk ellers. Noen opplever en ulvesult på den men jeg har ikke gått opp et kilo på 5 år så lenge jeg har gått på den og merker ingenting til det. Den gir meg akkurat det lille dyttet jeg trenger for å sovne inn. Anonymkode: 9b655...269
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, den funker bra. Men jeg kan ikke ta den for seint for den sitter litt i, men den er helt fantastisk ellers. Noen opplever en ulvesult på den men jeg har ikke gått opp et kilo på 5 år så lenge jeg har gått på den og merker ingenting til det. Den gir meg akkurat det lille dyttet jeg trenger for å sovne inn. Anonymkode: 9b655...269 Det var da voldspmt Jeg opplevde ikke ulvehunger på den, men fikk mer matro på en måte, som gjorde det enklere å spise normalt (jeg spiste veldig lite før jeg begynte). Anonymkode: fb755...008
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april For min del fungerer quetapine (seroquel) bedre, men du får bare prøve Ta den tidlig nok på kvelden, et par timer før sengetid. Regner med du følger alle søvnhygiene-råd for øvrig. Lykke til, håper den hjelper deg! Anonymkode: 8d4d8...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå