AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Om det brukes på mennesker eller hunder, så synes jeg det er et helt forferdelig navn. Ikke kan man rope på barnet/ hunden, blir vel vanskelig å si Lykke på en streng måte også. Dessuten så er lykke en tilstand og ikke et navn. Kan ikke fatte og begripe at noen bruker det som navn, men hvilke mennesker tror du bruker lykke som navn? Anonymkode: 636f6...a81 4
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april enig, men så er jeg farget av en bekjents datter som heter dette og har vokst seg til å være et ufordragelig barn rett og slett Anonymkode: 5582d...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Grusomt navn ja. Så de som velger er vel de uten smak da. Anonymkode: ff04f...21c 5
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): enig, men så er jeg farget av en bekjents datter som heter dette og har vokst seg til å være et ufordragelig barn rett og slett Anonymkode: 5582d...9ac Uffda, er ikke alltid navnet kler personen. Anonymkode: 636f6...a81
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Jeg kjenner en voksen kvinne som heter Lykke. Hun er en trivelig og hyggelig kvinne. Veldig normal. Jeg tenker navnet er i gate med Hope og Destiny, som brukes mer i en del andre land. Synes ikke det er så ille, og jeg liker at det er norsk og klingen fint på norsk. Er veldig mange andre navn (på norske barn) som jeg liker dårligere. Anonymkode: 8de6b...d64 2
nikemma Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Jeg mener navnet Lykke er nydelig. Du tar helt feil her, dette blir for dumt.
nikemma Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Grusomt navn ja. Så de som velger er vel de uten smak da. Anonymkode: ff04f...21c Dette var en ufin kommentar...
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Jeg kjenner ei som heter Ulla Lykke. Hun skriver navnet sitt U.Lykke siden hun ikke liker Ulla. Anonymkode: 42421...b22
Kålrota Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Vi har ei Lykke i familien og jeg kan love at det går an å si det med streng stemme. Synes hun kler det, selv om jeg nok ikke valgt navnet selv.
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april nikemma skrev (15 minutter siden): Jeg mener navnet Lykke er nydelig. Du tar helt feil her, dette blir for dumt. Du mener ja, men kan jo ikke si at jeg tar feil for mine meninger. Jeg vil si at du tar feil her. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kjenner ei som heter Ulla Lykke. Hun skriver navnet sitt U.Lykke siden hun ikke liker Ulla. Anonymkode: 42421...b22 Uff, her er det noen foreldre som ikke ønsker det beste for barnet sitt når de velger navn. Ts Anonymkode: 636f6...a81
nikemma Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener ja, men kan jo ikke si at jeg tar feil for mine meninger. Jeg vil si at du tar feil her. Uff, her er det noen foreldre som ikke ønsker det beste for barnet sitt når de velger navn. Ts Anonymkode: 636f6...a81 Dette er min mening. I Norge har vi noe som heter ytringsfrihet. Tror ikke min datter hadde blitt veldig fornøyd hadde hun hørt at alle på KG mener hun har et forkastelig navn. Hun er oppkalt etter sin døde bestemor som vi mistet sist høst. Hva hadde du gjort om din kommende svigerdatter heter Lykke? Har du sagt til henne at navnet hennes er ekkelt? Fy skam deg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april nikemma skrev (2 minutter siden): Dette er min mening. I Norge har vi noe som heter ytringsfrihet. Tror ikke min datter hadde blitt veldig fornøyd hadde hun hørt at alle på KG mener hun har et forkastelig navn. Hun er oppkalt etter sin døde bestemor som vi mistet sist høst. Hva hadde du gjort om din kommende svigerdatter heter Lykke? Har du sagt til henne at navnet hennes er ekkelt? Fy skam deg. Ja, men det er ikke bare du som har ytringsfrihet, å derfor kan du ikke si at jeg tar feil når jeg ytrer min mening. Synes Lykke er et forferdelig navn å mener at lykke er en tilstand. Nå står jeg heldigvis ikke i fare for å få en svigerdatter, så det er ikke en problemstilling for meg. Skamme deg kan du selv, jeg har ikke tenkt å gjøre det for min mening. Anonymkode: 636f6...a81 3
nikemma Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det er ikke bare du som har ytringsfrihet, å derfor kan du ikke si at jeg tar feil når jeg ytrer min mening. Synes Lykke er et forferdelig navn å mener at lykke er en tilstand. Nå står jeg heldigvis ikke i fare for å få en svigerdatter, så det er ikke en problemstilling for meg. Skamme deg kan du selv, jeg har ikke tenkt å gjøre det for min mening. Anonymkode: 636f6...a81 Jeg tar ikke til meg noe du sier anonymt. Feigt.
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april nikemma skrev (2 minutter siden): Jeg tar ikke til meg noe du sier anonymt. Feigt. Deg om det. Anonymkode: 636f6...a81
nikemma Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deg om det. Anonymkode: 636f6...a81 La oss si oss ferdige... Nå legger vi denne død.
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april nikemma skrev (1 minutt siden): La oss si oss ferdige... Nå legger vi denne død. Det er du som fortsetter å kverne på dette å ikke gir deg. Aksepter at noen faktisk har andre meninger enn deg. Anonymkode: 636f6...a81 2
nikemma Skrevet 23. april #17 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er du som fortsetter å kverne på dette å ikke gir deg. Aksepter at noen faktisk har andre meninger enn deg. Anonymkode: 636f6...a81 Så KVERULERENDE du skulle være da. Fritidsproblemer? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Jeg synes det er pent, men tenker også at det legger et urimelig press på barnet. Hva om Lykke vokser opp til å bli manisk-depressiv? Det er en kjip ironi å leve med, ass. Av samme grunn ville jeg unngått Lilje (180 høy med pønkesveis og nagler) eller Storm (kjempesjenert og engstelig)- rett og slett alle navn som har veldig sterke assosiasjoner til hvirdan bæreren er eller "bør" være. Anonymkode: 0ab82...db9 5 1
Kålrota Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april Dere som krangler og drar inn ytringsfrihet (!). Les dere opp på ytringsansvar også. Voks opp. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men det er ikke bare du som har ytringsfrihet, å derfor kan du ikke si at jeg tar feil når jeg ytrer min mening. Synes Lykke er et forferdelig navn å mener at lykke er en tilstand. Nå står jeg heldigvis ikke i fare for å få en svigerdatter, så det er ikke en problemstilling for meg. Skamme deg kan du selv, jeg har ikke tenkt å gjøre det for min mening. Anonymkode: 636f6...a81 OG. Litt verre å ikke kunne skrive vel? Anonymkode: 0b79b...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå