AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Hadde et møte som varte i ca 1 time og tre kvarter, vi har timeregistrering og så ble det snakket om at møtet "egentlig" bare varte i en time og at resten var utenomsnakk som ikke var jobbrelatert. Selvsagt en som selv har fastlønn og ikke timelønn som sa dette og det har nok blitt registrert 1 time på hver av oss som har timelønn. Skulle vi hatt lønn for all tiden vi brukte på dette møtet? Hvis ikke, så er det bare å dra neste gang, hvis man merker at det begynner å skli litt ut? Tre kvarter utgjør ikke så mye, verken for virksomheten eller de ansatte, men tenker at dette møtet bør dekkes fullt ut så lenge vi ikke satt der i flere timer ekstra. Anonymkode: fcc14...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:54 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:54 Registrerer du ikke timer selv? Anonymkode: 9d7cb...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:00 #3 Del Skrevet onsdag kl 11:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Registrerer du ikke timer selv? Anonymkode: 9d7cb...68d Av og til, ikke alltid jeg som gjør det selv. Vurderer nesten å gradvis føye til tre kvarter, litt registrert overtid fordelt over flere arbeidsdager, slik at hele møtet lønnes. Anonymkode: fcc14...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:36 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:36 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av og til, ikke alltid jeg som gjør det selv. Vurderer nesten å gradvis føye til tre kvarter, litt registrert overtid fordelt over flere arbeidsdager, slik at hele møtet lønnes. Anonymkode: fcc14...5cc Det synes jeg blir tullete. Om du kan korrigere timeføringen, så bør du endre den så den blir riktig - ikke litt her og der over flere dager. Jeg har fastlønn, men timer har likevel noe å si da jeg har fleksitid. Jeg ville aldri godtatt at et møte på jobb dro ut i tid og jeg ikke fikk betalt for det. Triksing for å få pengene ville jeg ikke gjort, du har et rettmessig og veldig enkelt krav, så krev det i stedet Hadde noen andre ført timene mine, hadde jeg gått inn og korrigert/overstyrt der timene ble ført feil. Det er tross alt jeg som jobber mine timer. Anonymkode: 46d2c...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:43 #5 Del Skrevet torsdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det synes jeg blir tullete. Om du kan korrigere timeføringen, så bør du endre den så den blir riktig - ikke litt her og der over flere dager. Jeg har fastlønn, men timer har likevel noe å si da jeg har fleksitid. Jeg ville aldri godtatt at et møte på jobb dro ut i tid og jeg ikke fikk betalt for det. Triksing for å få pengene ville jeg ikke gjort, du har et rettmessig og veldig enkelt krav, så krev det i stedet Hadde noen andre ført timene mine, hadde jeg gått inn og korrigert/overstyrt der timene ble ført feil. Det er tross alt jeg som jobber mine timer. Anonymkode: 46d2c...b8e Jeg ser at alle har fått ført nøyaktig 1 time hver, men timeføringen er bare relevant for tre av oss slik jeg har forstått det. Av oss tre er vi to som mener at møtet skal lønnes i sin helhet, men én mener at det bare skal føres 1 time. Jeg vet ikke om det blir god stemning om jeg omgjør til 1 time og 45 min. Anonymkode: fcc14...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:59 #6 Del Skrevet torsdag kl 17:59 Mangler noe info her. Hvem var møtet med? Dersom det var en leder som kalte inn til møtet, var møteleder og som bidro til at det dro ut skal dere selvsagt ha betalt. Dersom det var du og en kollega på samme nivå som hadde møte, og ble sittende etter møtet for å snakke om påskeferien så kan dere selvsagt ikke kreve betalt for dette. Anonymkode: cc771...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:03 Da bør det være slik at obligatorisk del av møtet skal være ferdig på 1 time. Så kan de som vil gå da. Anonymkode: 35d43...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå