Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har funent litt rimeligere slike vegg/hengepotter? Eller noe lignende/annet fint. Synts en slik potte til over 1000kr var litt dyrt, ihvertfall for meg. Men vil gjerne lage det litt fint ute på terrassen og vurderer slike vegg/hengepotter.

Noen som kanskje har bilde med litt inspirasjon til litt pynt rundt på terrassen? Vi har litt stor terrasse, men vil heller ikke ha for mye ting på den. Har stor grill, utemøbler, parasoll og solseng når den tid kommer. Har til nå en stor krukke, men trenger noe mer. Er ikke såå kreativ selv. Så gjerne del bilder😊

Screenshot_20250423_112926_Chrome.jpg

Anonymkode: 6133b...718

AnonymBruker
Skrevet

Temu, shein, amazon eller ebay har nok noe lignende til en brøkdel :) 

Anonymkode: 8615d...599

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte lignende på bohus, med solcellelys i. Lysene holdt en halv sesong og potten ruster 🙈 Måtte male over på veggen og henger ikke opp tilsvarende flere ganger 😅

Anonymkode: 70786...7d8

AnonymBruker
Skrevet

De tørker ut på null komma svisj, så anbefaler dem ikke med mindre du liker å gå rundt med vannkanne!

Hvis dere har ei stor krukke ville jeg kjøpt to-tre mindre (men fremdeles god størrelse), enten like eller i kontrast, og satt de sammen i ei klynge. Så har du oppi noen blomster du liker. Masse inspirasjon på Instagram hvis du har det. Feks moseplassen har en imponerende krukkehage, samme har clausdalby.

Anonymkode: a3a8d...cf4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

☝️

Anonymkode: 838fe...b19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg prøvde å søke der, men har ikke funnet noem fant bare noen helt flate som var til innendørs. Men takk for tips😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjøpte lignende på bohus, med solcellelys i. Lysene holdt en halv sesong og potten ruster 🙈 Måtte male over på veggen og henger ikke opp tilsvarende flere ganger 😅

Anonymkode: 70786...7d8

Oi! Jeg så på de på bohus som du snakker om. Men likte bedre de jeg la ut bilder av. Men takk for info, da vet jeg hva jeg ikke skal ha ihvertfall 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De tørker ut på null komma svisj, så anbefaler dem ikke med mindre du liker å gå rundt med vannkanne!

Hvis dere har ei stor krukke ville jeg kjøpt to-tre mindre (men fremdeles god størrelse), enten like eller i kontrast, og satt de sammen i ei klynge. Så har du oppi noen blomster du liker. Masse inspirasjon på Instagram hvis du har det. Feks moseplassen har en imponerende krukkehage, samme har clausdalby.

Anonymkode: a3a8d...cf4

Takk for tips! Ja 3 potter som du sier i forskjellige størrelser hadde jo vært noe🤩 skal sjekke ut sidene du skrev 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...