Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet nylig en ny jobb og er utplassert på et prosjekt hvor hun ene på kontoret er kvinne. Ble først tatt veldig godt i mot av hun men har i ettertid opplevd at hun har sagt det er godt å ha meg tilbake (etter sykmelding), men også hatt samtale med meg hvor hun møter blikket mitt og hele tiden ser meg i øynene, dette har skjedd flere ganger under morgenmøter også. Vi pratet egentlig ikke så jobbrelatert, hun var heller mer interessert i hva som fikk meg til å bytte jobb, hva jeg liker å gjøre i fritiden og om jeg har kjæreste. Spurt hvordan bydel jeg bor i og hva jeg ser for meg langsiktig. Hun er veldig trivelig, ler mye og smiler alltid, selvironi og prøver være litt morsom. Fått meldinger etter arbeidstid men ikke noe direkte, annet enn at hun syns det var en fin samtale og at det var hyggelig å bli bedre kjent. Hun oppsøker meg stadig på jobb for å se hvordan det ligger til, jeg jobber med flere men hun kommer alltid bort til meg for å snakke eller stille spørsmål. Ber meg til kontoret og hjelper meg med ulike ting som egentlig ikke er hennes del i jobben. 

jeg er usikker om hun har kjæreste eller partner da jeg ikke rakk å komme så langt sist vi snakket. Jeg har vært i forhold før og vil si jeg kan å lese signaler, men aldri opplevd å få dette fra kollega i samme bedrift. Vet ikke om det bare er sånn hun er - eller om hun ser noe bra med meg? Usikker på om jeg skal spørre henne om å ta lunsj sammen en dag, oss to, eller kanskje ta en kaffe/matbit etter arbeidstid eller la være. 

kanskje noen her inne bla. damer selv har noe anelse rundt dette, dere som kjenner dere best selv! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det hadde krevet veldig mye for meg å oppføre meg slik med hvem som helst, spesielt en kollega. I det tilfellet hadde jeg sikkert likt vedkommende. Eller kanskje hun er veldig sosial og ekstrovert? Oppfører hun seg slik med andre kollegaer? 

Anonymkode: 859e8...097

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, det hadde krevet veldig mye for meg å oppføre meg slik med hvem som helst, spesielt en kollega. I det tilfellet hadde jeg sikkert likt vedkommende. Eller kanskje hun er veldig sosial og ekstrovert? Oppfører hun seg slik med andre kollegaer? 

Takk for meningen din! Nå har ikke jeg doktorgrad i kjemi og det å lese hint, men utifra oppfatningen min så syns jeg hun virker litt interessert. Hun tar også alltid kontakt med meg for å formidle beskjeder, som om jeg er den første hun tyr til. Hun er veldig sprudlende og glad generelt, hun møter jo mye mennesker ilø en dag tross mye møter og at hun sitter med ledelsen på kontoret. Enda må jeg si hun virker mer opptatt av god kjemi, gode samtaler og gir mer «blikk» og øyekontakt enn de andre kollegaene mine. Skulle gjerne vært litt direkte mot hun for å høre om noe simpelt som en kaffe/ta lunsj sammen, men litt usikker hvordan å gå frem 😅

AnonymBruker
Skrevet

Forskning har vist at kvinner synes 99,9% av alle menn de møter i løpet av livet er frastøtende.

Det kan jo hende du er blant de 0,1%.

Jeg hadde ikke satset sparepengene mine på det.

Anonymkode: 04a7a...f5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Forskning har vist at kvinner synes 99,9% av alle menn de møter i løpet av livet er frastøtende.

Det kan jo hende du er blant de 0,1%.

Jeg hadde ikke satset sparepengene mine på det.

Anonymkode: 04a7a...f5d

Det er vel kanskje en stor risiko å ta som du sier. Jeg får bare fortsette å møte henne med en smil og være meg selv som jeg har vært hele veien, hvem vet.. plutselig snur kortene så er det hun som spør meg om å ta en lunsj/kaffe sammen. Lite sannsynlig ettersom hun også sikkert ikke vil satse sparepengene sine, men er jo lov å krysse fingrene! Alt med sin tid tenker jeg.

Skal holde tilbake litt og heller observere litt mens jeg gir det mer tid tenker jeg!

AnonymBruker
Skrevet
tbyen skrev (4 timer siden):

Ble først tatt veldig godt i mot av hun

sorry klarer ikke dy meg... men du ble godt tatt i mot av henne .

HUN er derimot litt interessert i deg etter hva jeg kan lese av din beskrivelse. Virker som hun  leter etter måter å kontakte deg på og at det også skjer utenfor arbeidstid er jo en liten indikator syns jeg. Bare vær mottakelig for mer og kanskje kan du dreie samtalen inn på sosiale ting, bare dere to. Dette syns jeg er spennende, ønsker lykke til :)

Anonymkode: 3bdeb...055

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

sorry klarer ikke dy meg... men du ble godt tatt i mot av henne .

HUN er derimot litt interessert i deg etter hva jeg kan lese av din beskrivelse. Virker som hun  leter etter måter å kontakte deg på og at det også skjer utenfor arbeidstid er jo en liten indikator syns jeg. Bare vær mottakelig for mer og kanskje kan du dreie samtalen inn på sosiale ting, bare dere to. Dette syns jeg er spennende, ønsker lykke til :)

Anonymkode: 3bdeb...055

Ja du sier vel noe der. Skulle gjerne kommet tettere innpå hun selv men har ikke fått anledning til å bruke tid med henne alene helt enda. Ofte det er fler på kontoret eller at det svermer med kollegaer rundt oss. Kan jo hende muligheten åpner seg, for vet ikke om det kanskje blir for mye å sende hun en sms eller en mail for å spørre, vil jo gjerne prestere bedre ved å ta det i person i stede. Må enda legge til at jeg er veldig nervøs for om jeg har mistolket noe, at ting skulle blitt spredt rundt i bedriften eller ordnet et kleint arbeidsforhold mellom oss. Så kjipt når det er noen man har møtt på jobb, for da gjelder liksom ikke de samme «spillereglene» helt, for skulle gjerne likt å lært mer og brukt mer tid med henne! 

AnonymBruker
Skrevet

Slikker hun seg ofte rundt munnen, tar seg til håret og retter på det når hun er sammen med deg? Hun sitter med benene, anklene og skuldrene rettet mot deg? Ofte når dere er sammen eller passerer deg kommer hun tilfeldigvis borti deg?

Ser du mange av disse tegnene tyder det på at hun lengter etter å ha din penis inni henne.

Anonymkode: bf244...491

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slikker hun seg ofte rundt munnen, tar seg til håret og retter på det når hun er sammen med deg? Hun sitter med benene, anklene og skuldrene rettet mot deg? Ofte når dere er sammen eller passerer deg kommer hun tilfeldigvis borti deg?

Ser du mange av disse tegnene tyder det på at hun lengter etter å ha din penis inni henne.

Anonymkode: bf244...491

Tror nok du hopper til store konklusjoner her...hva faen hahaha. Hvis hun ønsket seg dette så mye som du tenker, hadde hun nok vært mer frampå og direkte. Hun høres litt tiltrukket og interessert i ham da, men jeg tror ikke hun er bare interessert i en ONS

Skrevet

Heh.. Kan det ikke være noe av gleden ved å gå på jobb? At det er noe der som kanskje er eller kan bli litt mer? Kanskje hun har det på samme måten: at hun liker deg litt mer enn vanlig? Du virker klar for noe med henne, det er det viktig å si eller vise henne hvis hun spør - og du er sikker på at du synes det samme når dere skal jobee sammen etterpå.

Tålmodighet, det å gi det tid tror jeg er lurt. Ingen liker å tråkke over, så må det veies av å gå glipp av noe man har lyst på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
tbyen skrev (2 timer siden):

Takk for meningen din! Nå har ikke jeg doktorgrad i kjemi og det å lese hint, men utifra oppfatningen min så syns jeg hun virker litt interessert. Hun tar også alltid kontakt med meg for å formidle beskjeder, som om jeg er den første hun tyr til. Hun er veldig sprudlende og glad generelt, hun møter jo mye mennesker ilø en dag tross mye møter og at hun sitter med ledelsen på kontoret. Enda må jeg si hun virker mer opptatt av god kjemi, gode samtaler og gir mer «blikk» og øyekontakt enn de andre kollegaene mine. Skulle gjerne vært litt direkte mot hun for å høre om noe simpelt som en kaffe/ta lunsj sammen, men litt usikker hvordan å gå frem 😅

Jeg hadde spurt henne om en kaffe sammen etter at vi hadde blitt mer kjent og komfortable med hverandre. Spør henne når du er sikker på at hun har lyst på det samme som deg, fordi akkurat nå virker du ikke helt sikker, selv om tegnene kanskje er der. Hvis hun takker nei så kan det oppstå en pinlig stemning mellom dere, og det tror jeg ikke du ønsker.  

Fortsett det du gjør dersom du liker henne og bli bedre kjent med hverandre, jeg tror du er på rett spor uansett!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...