AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:09 Jeg ser stadig vekk at tilsynelatende kvinnelige trådstartere anklages for å være menn. Spesielt i tråder med seksuelt tema. Er dette virkelig et utbredt problem? Er det noen slike menn der ute som vil innrømme å ha gjort dette? Anonymkode: 45541...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:11 #2 Del Skrevet onsdag kl 08:11 Trenger vel ikke å lyve. Hvis man føler seg litt som en kvinne i det øyeblikket man skriver så er man jo en kvinne. Anonymkode: c06c6...e44 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:12 #3 Del Skrevet onsdag kl 08:12 Mange ganger. Anonymkode: 728f1...8ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:14 #4 Del Skrevet onsdag kl 08:14 Jeg blir stadig vekk anklagd for å være mann..🙄 Det er jeg ikke... Det finnes kvinner som kan tenke som menn, og det er en grunn til at jeg trives best sammen med menn. De tar seg ofte ikke så høytidelig opplever jeg. Anonymkode: 19bdc...19a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:14 #5 Del Skrevet onsdag kl 08:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange ganger. Anonymkode: 728f1...8ef Hva vil du oppnå? Er det typiske runketråder? Jeg er ikke dømmende, kun nysgjerrig. -ts Anonymkode: 45541...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:29 #6 Del Skrevet onsdag kl 09:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger vel ikke å lyve. Hvis man føler seg litt som en kvinne i det øyeblikket man skriver så er man jo en kvinne. Anonymkode: c06c6...e44 Nettopp! Mange som ikke har sett på kalenderen, vi er i 2025. Anonymkode: 8fec8...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 10:15 #7 Del Skrevet onsdag kl 10:15 Hvorfor skulle jeg lyve om det? Jeg har knapt skrevet som anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:44 #8 Del Skrevet onsdag kl 14:44 Nei, det gir meg ingen glede. Skriver en del som AB for å kunne skrive mer åpent uten at det blir for enkelt å krysspeile hvem jeg er. Syns informasjonsutveksling og erfaringsdeling er det som gjør det interessant å være her. Med en gang jeg lukter et troll eller noen som bare lager kvalm, melder jeg meg ut av samtalen. Anonymkode: fb04a...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:58 #9 Del Skrevet onsdag kl 19:58 Det er litt interessant å lage tråd som mann har skrevet og legge den om som ei kvinne har skrevet. Nærmest ordrett og fy søren, da lyder det helt annen lyd i pipa. Svarene som kommer da er som natt og dag 🤣 Anonymkode: 2b59b...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:04 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er litt interessant å lage tråd som mann har skrevet og legge den om som ei kvinne har skrevet. Nærmest ordrett og fy søren, da lyder det helt annen lyd i pipa. Svarene som kommer da er som natt og dag 🤣 Anonymkode: 2b59b...893 Det er jo veldig interessant! Skulle likt å sett et eksempel på dette, side om side. -ts Anonymkode: 45541...c11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:55 #11 Del Skrevet i går, 02:55 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg blir stadig vekk anklagd for å være mann..🙄 Det er jeg ikke... Det finnes kvinner som kan tenke som menn, og det er en grunn til at jeg trives best sammen med menn. De tar seg ofte ikke så høytidelig opplever jeg. Anonymkode: 19bdc...19a Dette er min erfaring også. Synes det er en uting å beskylde noen for å lyve om kjønnet sitt. Man kan ikke vite om noen lyver og det er ikke slik at alle kvinner tenker likt og at alle menn tenker likt. Selv har jeg løyet om kjønnet mitt på Kvinneguiden. Men det har vært fordi jeg har fortalt en historie hvor jeg har endret detaljer for å ikke bli gjenkjent. Tror det er mange som gjør det. Det er også helt legitimt å endre på historien for å prøve å ikke bli gjenkjent. Dette er Kvinneguiden og ikke en rettssak. Jeg skjønner også at det er en del menn som later som later som de er kvinner på seksualforumet. Men i stedet for å beskylde vedkommende for å å være mann, så kan man bare droppe å svare i de trådene hvor man tror at trådstarter troller. Man må ikke svare i alle trådene man ser. I tillegg så er det ikke sikkert at de man tror troller faktisk trolle og det er respektløst å beskylde noen som er seriøse for å trolle. Anonymkode: 3e0a3...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:59 #12 Del Skrevet i går, 02:59 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er litt interessant å lage tråd som mann har skrevet og legge den om som ei kvinne har skrevet. Nærmest ordrett og fy søren, da lyder det helt annen lyd i pipa. Svarene som kommer da er som natt og dag 🤣 Anonymkode: 2b59b...893 Mitt inntrykk er at ordlyden ofe ikke er identisk i disse trådene. At det er mer enn kun kjønnet som er endret. Hvordan man formulerer seg kan påvirke veldig hva slags svar man får. Når det er sagt så finnes det helt sikkert tilfeller som du beskriver. Jeg har ikke lest alle trådene på forumet så jeg kan ikke vite at du tar feil og jeg har lest nok tråder på forumet til å vite at det er mange useriøse svar og mange som rir kjepphestene sine i hver tråd. Anonymkode: 3e0a3...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet i går, 03:22 #13 Del Skrevet i går, 03:22 Jeg sitter mer med inntrykket at enkelte damer her inne ikke er i stand til å fatte at ikke alle kvinner er som de selv. Har blitt anklaga flere ganger for å være mann fordi jeg liker analsex. Når de innser jeg er dame så sier de lykke til med analprolaps. Så jeg tror anklagelsene kommer av mange damers egen usikkerhet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:35 #14 Del Skrevet i går, 03:35 Macro skrev (11 minutter siden): Jeg sitter mer med inntrykket at enkelte damer her inne ikke er i stand til å fatte at ikke alle kvinner er som de selv. Har blitt anklaga flere ganger for å være mann fordi jeg liker analsex. Når de innser jeg er dame så sier de lykke til med analprolaps. Så jeg tror anklagelsene kommer av mange damers egen usikkerhet. I tillegg til svært selvsentrert når de ikke er åpne for at andre kvinner kan ha andre preferanser enn dem selv. Anonymkode: 3e0a3...5a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet i går, 03:42 #15 Del Skrevet i går, 03:42 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I tillegg til svært selvsentrert når de ikke er åpne for at andre kvinner kan ha andre preferanser enn dem selv. Anonymkode: 3e0a3...5a3 Ja det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:50 #16 Del Skrevet i går, 03:50 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ser stadig vekk at tilsynelatende kvinnelige trådstartere anklages for å være menn. Spesielt i tråder med seksuelt tema. Er dette virkelig et utbredt problem? Er det noen slike menn der ute som vil innrømme å ha gjort dette? Anonymkode: 45541...c11 Nei for min del, men jeg har ved et par anledninger unnlatt å si jeg er mann. Hatt et par innlegg som handler om det å være forelder med relativt god tone i kommentarfeltet som har blitt snudd helt på hodet med en gang jeg nevner at jeg er far. Jeg tror det sier sitt om miljøet her inne. Anonymkode: 9b715...91f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo veldig interessant! Skulle likt å sett et eksempel på dette, side om side. -ts Anonymkode: 45541...c11 Det skulle jeg også likt å se, for jeg ser ofte at dette blir påstått, men har til gode å se det i praksis etter mange år her inne. Anonymkode: 0ffa4...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ser stadig vekk at tilsynelatende kvinnelige trådstartere anklages for å være menn. Spesielt i tråder med seksuelt tema. Er dette virkelig et utbredt problem? Er det noen slike menn der ute som vil innrømme å ha gjort dette? Anonymkode: 45541...c11 Problemet er vel anonymkoden😅 Hvorfor tør ikke "anonyme" å bruke brukernavnet sitt? Anonymkoden misbrukes jo til å sjikanere, avsporinger generalisering, og trolling.. Men også misbrukt for å latterligjøre en fetish, kropp, utseende og sex generelt.. Men igjen.. hvorfor lagde du denne tråden myntet kun på menn, når anonyme "kvinner" også utgir seg for å være "mann"? Jeg påstår ikke at du er et troll TS, men er det mulighet for at du liker å tirre menn?🤭 Dette gjelder ikke alle med anonymkoder da det finnes positive troll også: noen er rett og slett flinke.. noen gir empati og håp.. noen er nusselig og flørtete.. noen bruker en del humor.. Alt dette trenger KG for å få en fint miljø og skriveskikk på nettet.. Ondskapsfulle negative troll rapporterer jeg med gaffel, med supergod samvittighet👏 Mitt svar blir derfor kjønnsnøytralt: Anonyme menn liker å tirre kvinner, like godt som anonyme kvinner liker å tirre menn.. enten med humor eller ondskap. "Kjønn: ikke viktig" .. Da er det vanskelig oppnå fortrolighet og seriøsitet, så lenge kommentaren er negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Problemet er vel anonymkoden😅 Hvorfor tør ikke "anonyme" å bruke brukernavnet sitt? Fordi ikke alle bare skriver om sitt (fiktive?) sexliv. En og samme person kan kommentere eller opprette mange ulike tema, ta opp problemstillinger og dele erfaringer, som kan gjøre det enkelt å koble sammen. Dette er problematisk på to plan. Her inne og om man blir identifisert ute i verden. Husk at her deles alle mulige tema - egen sykdom, problemer i samlivet, bekymring for barna, saker som gjelder jobben, frustrasjon over venner og familie, seksuelle ting osv. Anonymkode: 0ffa4...257 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Nei, men har noen ganger blitt beskyldt for å være mann. Sånn feks på det å like å få eller gi analsex, som nevnt over her. Anonymkode: c3f9b...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå