AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #1 Skrevet 23. april 2025 Jeg har fått et lite hull i tannkjøttet bakerst der visdomstannen kommer. Kjente med en tannpirker og det er en tann under der. Betyr dette at visdomstannen kommer? Er litt vondt, men ikke utholdelig. Anonymkode: 9ebe2...2ae
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #2 Skrevet 23. april 2025 Ja, det betyr at den er på,vei ut. Anonymkode: f11ef...428
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #3 Skrevet 23. april 2025 ?? du skriver at visdomstannen kommer og du kjenner den, men så spør du om visdomstannen kommer? Anonymkode: 134f1...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #4 Skrevet 23. april 2025 Ja, det gjør det mest sannsynlig. Kjøp en solobørste og puss godt så du ikke får betent tannkjøtt rundt. 😉 Anonymkode: cead5...94c
Tvist Skrevet 23. april 2025 #5 Skrevet 23. april 2025 Kan hende den kommer. Jeg har 4 visdomstenner som ikke har kommet helt ut, men der det meste av tannkjøttet har laget plass for tannen. Om det gjør vondt etterhvert, må du kanskje trekke dem.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #6 Skrevet 23. april 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ?? du skriver at visdomstannen kommer og du kjenner den, men så spør du om visdomstannen kommer? Anonymkode: 134f1...ac2 Jeg ser ingen visdomstann, men syns det var litt rart at det er et slags hull der i tannkjøttet. Kjenner den bare hvis jeg pirker litt der at det er hardt under. Går utifra det er det. Anonymkode: 9ebe2...2ae
Tekumseh79 Skrevet 23. april 2025 #7 Skrevet 23. april 2025 (endret) Det er helt vanlig det blir sånn ja. Tror jeg hadde sånn småvondt hull i tannkjøttet i ett års tid eller kanskje mer. I dag er fortsatt visdomstanna ikke helt på linje med resten, men er ihvertfall fremme i dagen. Har ikke fått de tre andre, og nå tror jeg ikke de kommer heller. Om du er urolig for det, ta en prat med tannlegen om det neste gang du skal dit. Endret 23. april 2025 av Tekumseh79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå