Gå til innhold

Hull i tannkjøttet bakerst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et lite hull i tannkjøttet bakerst der visdomstannen kommer. Kjente med en tannpirker og det er en tann under der. Betyr dette at visdomstannen kommer? Er litt vondt, men ikke utholdelig. 

Anonymkode: 9ebe2...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det betyr at den er på,vei ut.

Anonymkode: f11ef...428

AnonymBruker
Skrevet

?? du skriver at visdomstannen kommer og du kjenner den, men så spør du om visdomstannen kommer? 

Anonymkode: 134f1...ac2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør det mest sannsynlig. Kjøp en solobørste og puss godt så du ikke får betent tannkjøtt rundt. 😉

Anonymkode: cead5...94c

Skrevet

Kan hende den kommer. Jeg har 4 visdomstenner som ikke har kommet helt ut, men der det meste av tannkjøttet har laget plass for tannen.

Om det gjør vondt etterhvert, må du kanskje trekke dem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

?? du skriver at visdomstannen kommer og du kjenner den, men så spør du om visdomstannen kommer? 

Anonymkode: 134f1...ac2

Jeg ser ingen visdomstann, men syns det var litt rart at det er et slags hull der i tannkjøttet. Kjenner den bare hvis jeg pirker litt der at det er hardt under. Går utifra det er det. 

Anonymkode: 9ebe2...2ae

Skrevet (endret)

Det er helt vanlig det blir sånn ja. Tror jeg hadde sånn småvondt hull i tannkjøttet i ett års tid eller kanskje mer. I dag er fortsatt visdomstanna ikke helt på linje med resten, men er ihvertfall fremme i dagen.
Har ikke fått de tre andre, og nå tror jeg ikke de kommer heller.

Om du er urolig for det, ta en prat med tannlegen om det neste gang du skal dit.

Endret av Tekumseh79
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...