AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Barnet mitt har fått smartklokke, og jeg ønsker et billig abonnement. Jeg trodde jeg kunne bruke det gratis barneabonnementet til Ice, som jeg har brukt til barnas mobiltelefoner, men Ice sier at nettet deres ikke støtter mobilklokker. Så jeg må finne et annen annen leverandør. Dette er til en 1. klassing, som kun har behov for å kunne ringe og ta i mot telefoner, og evt lese meldinger. Vi kommer ikke til å bruke sporing. Klokka er av merket ZTE, altså en klokke hvor man kan velge abonnement selv. Hvilket abonnement bruker deres barn? Anonymkode: 07368...8f7
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Rart, prøv ice abonnementet. Vet at andre bruker det. Anonymkode: 37312...c91
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Rart, prøv ice abonnementet. Vet at andre bruker det. Anonymkode: 37312...c91 Jeg glemte å skrive det, men vi prøvde det. Satte et ice-simkort i klokka (et SIM-kort tilhørende et abonnement til mobiltelefonen til et søsken). Jeg kan ringe til barnet og sende melding, men barnet kan ikke ringe til andre. Da jeg kontaktet Ice om dette sa de at gjestenettet deres ikke støttet mobilklokker til barn, eller noe sånt. Men det er jo rart hvis andre får det til å funke? Anonymkode: 07368...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå