AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Når han først sier at han er veldig glad i deg og vil være eksklusiv og ikke vil treffe andre, til å si «du trenger ikke slette Tinder, du er singel og jeg driter vel i om du treffer andre» rett etterpå? Han var så iskald i sin tale at jeg ikke følte meg trygg på å kommunisere hva og hvorfor så dumpet han bare, men er fremdeles lei meg og lurer på om det er normalt at menn kan svinge sånn over natten? Anonymkode: 749e6...b84 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Merkelig. Har noe skjedd som han har reagert på? Alternativt har noe skjedd på hans side som du ikke vet om. Kjip fyr, som håndterer det sånn, da. Anonymkode: 638e5...9fa 1 1
Forundret.. Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Uansett om du skulle ha gjort noe feil og tråkket skikkelig på ham så er han tydeligvis ikke noe å samle på når han kommuniserer på det viset. Var han noe å samle på så ville han tatt det opp med deg på en normal måte hvis det var noe du gjorde feil, og ikke behandlet deg som dritt. La det gå, ikke kast bort tid på ham! Han er trolig av den sorten som ender opp bitter og alene. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Merkelig. Har noe skjedd som han har reagert på? Alternativt har noe skjedd på hans side som du ikke vet om. Kjip fyr, som håndterer det sånn, da. Anonymkode: 638e5...9fa Forundret.. skrev (6 minutter siden): Uansett om du skulle ha gjort noe feil og tråkket skikkelig på ham så er han tydeligvis ikke noe å samle på når han kommuniserer på det viset. Var han noe å samle på så ville han tatt det opp med deg på en normal måte hvis det var noe du gjorde feil, og ikke behandlet deg som dritt. La det gå, ikke kast bort tid på ham! Han er trolig av den sorten som ender opp bitter og alene. Kan ikke skjønne hva som har skjedd for overnattet hos han begge dagene før han sa dette, så vet han ikke traff en annen eller at noen kan ha sagt noe. Takk for støtten. Trodde jeg var ganske over det, men så drømte jeg i natt at jeg var hos han og at han kastet meg ut på natten og nå føler jeg meg trist igjen, så tror jeg fremdeles bearbeider det. Anonymkode: 749e6...b84 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Drittsekk. Er mange av de. Anonymkode: 7bd8a...6af
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april For meg så hjelper det å lage meg ei forklaring/historie, det kan tom være den er sann. Feks jeg forteller meg selv at denne mannen har for mye angst til å fungere i et forhold. Da slapper jeg av, fordi jeg har fått plassert det, og kan gå videre. Det har ihvertfall ikke noe med deg å gjøre. Anonymkode: 17357...231 2 3
Lorieen Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Han sa det for å få deg i seng, og du bet på. Nå har han fått det han ville ha, så nå går han videre til neste. 1
Sparkling_Pink Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april Jeg hadde en innom en dag for noen år siden som svingte slik. Det ble naturligvis ikke noe fast av det. Han skrev til meg noen uker etterpå og sa at han ikke hadde det noe bra med seg selv. Så det var nå ei forklaring. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april "Normale" mennesker oppfører seg ikke sånn, må være noe med psyken hans. Det har ikke noe med deg å gjøre, men tror ikke han har det helt bra. Anonymkode: 2918c...fe3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april Han er nok ikke noe å satse på, så la han gå videre. Anonymkode: ecc3f...204 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april Lorieen skrev (4 minutter siden): Han sa det for å få deg i seng, og du bet på. Nå har han fått det han ville ha, så nå går han videre til neste. Vi datet i 4 måneder og var så og si kjærester, så han hadde hatt meg til sengs lenge før dette skjedde 😕 Anonymkode: 749e6...b84
Lorieen Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi datet i 4 måneder og var så og si kjærester, så han hadde hatt meg til sengs lenge før dette skjedde 😕 Anonymkode: 749e6...b84 Da er han psykisk ustabil og du bør være glad det kom fram nå og ikke senere. Good riddance! Børst av deg og gå videre. Du fortjener en mann som behandler deg ordentlig! 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Når han først sier at han er veldig glad i deg og vil være eksklusiv og ikke vil treffe andre, Anonymkode: 749e6...b84 svarte du ja til dette? forsto han at du sa ja? hørtes jo ut som at han oppfattet det som et nei fra deg. Anonymkode: 5d199...80e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april Her hadde jeg ikke giddet å spekulere mer i "hvorfor". Noe er åpenbart galt med fyren. Og du skal bare være glad for å ha funnet det ut tidlig! Anonymkode: 4e867...809 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april Han sa det totalt helt ut av det blå? Anonymkode: 3ebc3...378
AnonymBruker Skrevet 23. april #17 Skrevet 23. april Det høres ut som han gjorde deg en tjeneste ved å vise sitt sanne ansikt. Han har vel funnet "noe bedre" og gidder ikke mer. Og istedetfor å være voksen og oppføre seg skikkelig så oppfører han seg sånn. Hvis du ønsker kan du jo spørre han hva som har skjedd men for min del hadde jeg latt han seile sin egen sjø. Anonymkode: fb8b6...621 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Tusen takk dere, nå føler jeg meg litt bedre, godt med litt utenforstående og kloke tanker. Ang hva jeg svarte så sa jeg at jeg ønsket det samme og at jeg ikke hadde vært med en en annen mann siden vi traff hverandre uansett, han sa han heller ikke hadde vært med andre og virket fornøyd. Kanskje han har chattet med noen andre de siste dagene jeg sov over og heller ville satse på henne. Skal prøve å ikke spekulere. Anonymkode: 749e6...b84 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april 100% sant at det ikke har noe med deg å gjøre i hvert fall. Men mulige grunner for hans oppførsel kan jo være så mangt. Jeg foreslår: - Han har hørt på en podcast der han fikk anbefalinger om å holde potensielle kjærester på «emosjonelle svinger», hot & cold strategi, for å knytte personen til seg ved å gjøre hen usikker. - han har tilknytnings problemer pga tidligere traumer (forenklet sett, at mamma eller pappa ikke elsket han nok), og saboterer mulige faste forhold pga frykt å bli avvist - han er bipolar og gikk over til manisk stadium over natta 😅 altså, vi kan finne på mye gøy. Men sannheten er at du ikke burde skylde på deg selv uansett. Hans psykiske problemer er ikke dine psykiske problemer. Anonymkode: aafa4...b59 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå