AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Klarer ikke registrere innbetalinger og forstår ikke at ved forfall på helligdag er forfallsdato neste arbeidsdag. Og deres support-chat med "AI" er heller ikke mye å skryte av. Fristene å kutte ut hele greia. Anonymkode: b86d3...df8
AnonymBruker Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Bare å gjøre det? Ingen som tvinger deg til å bruke klarna. At forfall er på helligdager er din jobb å holde styr på. Anonymkode: cb21d...3c8 11 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Har til dags dato aldri opplevd et eneste problem med Klarna. Kan det hende det kommer av at jeg alltid betaler når varen er kommet, og aldri utsetter betaling eller betaler for sent? For jeg har handlet det meste på Klarna de siste årene… Hvorfor knuge på pengene den xtra dagen? Betal på forfall. De 0,004 ørene du tjener i renter på det ekstra døgnet lever du godt uten. Anonymkode: 76342...d6c 10 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Hvorfor er du redd for at innbetalingen ikke blir registrert? Det er jo bare en formalitet, det spiller null rolle. hvis du betaler samme dag som forfall- eller til og med dagen etterpå, så får du jo ikke purring. De kan se at du satt inn penger på riktig dato selv om ikke de har registrert det før et par dager etterpå. Jeg handler nesten utelukkende i butikker som bruker Klarna, det er utrolig brukervennlig og alt med Klarna bare funker. Anonymkode: 3722f...219 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Jeg har erfart at de faktisk er ganske fleksible når det kommer til første forfall. Bare betal i tide, så ordner det seg Anonymkode: 6dbc9...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Har motsatt erfaring. De har en kundeservice du kan ringe, og hvor de faktisk svarer. Har kontaktet dem to ganger i det siste. Ble først svindlet, de strøk fakturaen med én gang. Så presterte jeg å betale for mye, fikk pengene tilbake dagen etter. Anonymkode: ab96d...1f7
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Skrevet 23. april Sicktrip skrev (1 time siden): Betal innen tiden. Case closed. Hvis en forfallsdato faller på en helligdag, forskyves den automatisk til neste virkesag. Dette er lovbestemt. Så hvis man betaler innen neste virkedag har man faktisk betalt innen tiden. Anonymkode: a6930...f19 2
AnonymBruker Skrevet 23. april #9 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis en forfallsdato faller på en helligdag, forskyves den automatisk til neste virkesag. Dette er lovbestemt. Så hvis man betaler innen neste virkedag har man faktisk betalt innen tiden. Anonymkode: a6930...f19 Nettopp. Skulle tro store firmaer klarte å skille dager med en kalender men..... Lover gjelder også for de. Forfallsdato på helligdag forskyves til neste dag. Anonymkode: b86d3...df8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #10 Skrevet 23. april Har aldri skjønt poenget med Klarna når man heller kan betale med kredittkort. Anonymkode: 2b8f5...398
AnonymBruker Skrevet 23. april #11 Skrevet 23. april Jeg har alltid betalt alt fullt ut, men ble overrasket da jeg hadde tenkt å dele opp betalingen av et kjøleskap en nær venninne trengte plutselig som jeg la ut for. Jeg har hjulpet henne før, og jeg vet jeg får pengene igjen. Planen var å betale det over 6 måneder, men da skulle de plutselig ta en vurdering på hva som var rett nedbetalingsplan for meg utifra min inntekt. Det mener jeg er opp til meg å bestemme, så jeg endte med å betale alt på en gang allikevel. Jeg har ikke sagt det til venninnen min som jeg vet vil bli stresset over det. Anonymkode: 2268d...803
AnonymBruker Skrevet 23. april #12 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har aldri skjønt poenget med Klarna når man heller kan betale med kredittkort. Anonymkode: 2b8f5...398 Ikke alle som har kredittkort. Anonymkode: c9d8e...c2f
AnonymBruker Skrevet 23. april #13 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle som har kredittkort. Anonymkode: c9d8e...c2f Det skal veldig mye til å ikke få kredittkort i det hele tatt. Til og med skoleelever /studenter uten inntekt får kredittkort. Anonymkode: 2b8f5...398 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #14 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp. Skulle tro store firmaer klarte å skille dager med en kalender men..... Lover gjelder også for de. Forfallsdato på helligdag forskyves til neste dag. Anonymkode: b86d3...df8 Men forfallsdato står jo fremdeles på opprinnelig dato, selv om det er en "rød" dag. Så går betalingen gjennom neste virkedag. Hvorfor gjør det noe? Er det et problem at overføring utsettes en dag eller to? Jeg skjønner ikke problemstillinga i det hele tatt 😂 Anonymkode: d8814...1e8 4
nikemma Skrevet 23. april #15 Skrevet 23. april Klarna gjør så godt hun kan. Det hadde kanskje vært en idé å ikke bruke penger man ikke har på bok ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. april #16 Skrevet 23. april nikemma skrev (5 minutter siden): Klarna gjør så godt hun kan. Det hadde kanskje vært en idé å ikke bruke penger man ikke har på bok ❤️ Hun...? Anonymkode: 5938d...0fc
nikemma Skrevet 23. april #17 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun...? Anonymkode: 5938d...0fc Beklager - ikke mening å bruke feil pronomen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #18 Skrevet 23. april Klarna er fantastisk. Aldri opplevd problemer. Betaler ofte noen dager etter forfall, uten problem, f.eks om jeg har misset varselet. Anonymkode: da171...78d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #19 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klarer ikke registrere innbetalinger og forstår ikke at ved forfall på helligdag er forfallsdato neste arbeidsdag. Og deres support-chat med "AI" er heller ikke mye å skryte av. Fristene å kutte ut hele greia. Anonymkode: b86d3...df8 Hva er egentlig problemet? At du betaler etter forfall gjør ikke noe. Purringer kommer først opptil to uker etterpå. Betal første virkedag etter forfall. Anonymkode: 91a3e...9af
AnonymBruker Skrevet 23. april #20 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klarer ikke registrere innbetalinger og forstår ikke at ved forfall på helligdag er forfallsdato neste arbeidsdag. Og deres support-chat med "AI" er heller ikke mye å skryte av. Fristene å kutte ut hele greia. Anonymkode: b86d3...df8 Så ta til fornuft. Slutt å bruke klarna. Skaff deg kredittkort. De betaler du inntil 45 dager etter kjøp. Sikrere metode for netthandle finnes ikke. Bare uopplyste folk som bruker Klarna. Anonymkode: 99daa...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå