Gå til innhold

Fartsblind

Anbefalte innlegg

Gjest Lawyam
Skrevet

Så nettopp at det nå er lagt ut sesong 3 av serien. Har ikke rukket å satt meg ned for å se ennå, men gleder meg veldig å ta fatt på den siden jeg likte begge de foregående sesongene veldig godt. Kanskje flere fans der ute også... :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg også veldig!

Men flere år siden jeg så de forrige sesongene! Kan du/noen kanskje gi meg et sammendrag slik at jeg klarer å henge med i sesong 3?😂😄 Driver og ser siste episode av sesong 2 nå, men husker jo ingenting 😅

Anonymkode: 150ae...a5a

Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg gleder meg også veldig!

Men flere år siden jeg så de forrige sesongene! Kan du/noen kanskje gi meg et sammendrag slik at jeg klarer å henge med i sesong 3?😂😄 Driver og ser siste episode av sesong 2 nå, men husker jo ingenting 😅

Anonymkode: 150ae...a5a

Jeg husker ikke så mye jeg heller, men det er jo en ny sak nå, så hva som skjedde tidligere har ikke så mye å si for det å følge med. Var vel helst noe med en bankmann  og banksvindel og forholdet til han (husker han var gift) d handlet om i første sesong som fortsatte utover og ballet på seg i sesong 2, nå kom det jo en hilsen fra ham denne sesongen, men nå handler det jo om noe annet, så tror ikke d har noe å si, ikke mye hvertfall at vi ikke husker så mye. Husker bare at spenning helst og sett 2 episoder av sesong 3 nå og synes ikke den skuffer - bortsett fra at det er ræva at de ikke kan legge ut hele sesongen med en gang... Ser mange av de som var med tidligere er med da, sjefen hennes og hennes mannlige venn som jobber med henne. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Har sett sesong 3 og likte den veldig godt - samme med de foregående 

MEN - de som ikke har sett den får slutte å lese 

Slutten kom jo veldig brått og ingen endelig  avklaring av skyld , forklaring hvorfor  og man fikk jo ikke helt sett hva som skjedde med de etterpå annet enn en liten aning. 

Det irriterer meg veldig med mange serier at man bygger opp det plottet og så plutselig bare slutter det  - jeg vil jo gjerne vite hva , og hvorfor ting skjedde 

Gjest Lawyam
Skrevet
punkyB skrev (7 timer siden):

Har sett sesong 3 og likte den veldig godt - samme med de foregående 

MEN - de som ikke har sett den får slutte å lese 

Slutten kom jo veldig brått og ingen endelig  avklaring av skyld , forklaring hvorfor  og man fikk jo ikke helt sett hva som skjedde med de etterpå annet enn en liten aning. 

Det irriterer meg veldig med mange serier at man bygger opp det plottet og så plutselig bare slutter det  - jeg vil jo gjerne vite hva , og hvorfor ting skjedde 

Slutten kom så brått at jeg ventet en episode til....som ikke kom oppdaget jeg en uke etter. Forstår vel nok av slutten da, men de kunne jo gitt oss en litt mindre brå landing. 6 episoder også, det var vel det som forvirret mest, man forventer jo minst 8 så hadde jeg sjeķket det ville jeg nok reagert annerledes ved å vite at det var siste, det gikk meg jo hus forbi... Håper på ny sesong uansett. Liker serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...