Anonym006 Skrevet onsdag kl 00:11 #1 Del Skrevet onsdag kl 00:11 Kjøpte ett på Europris (merket er Effekt), men beina på det knakk/bøyde seg etter et par mnd. Nå, 6mnd etter kjøp ca, så har to av strengene røket også. Trenger ett nytt tørkestativ som ikke ryker/knekker etter 2 mnd, men som gjerne varer noen år. Hvilket tørkestativ anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:10 #2 Del Skrevet onsdag kl 06:10 Jeg kjøpte sist på Clas Ohlsson, et svart et. Det fungerer foreløpig godt og virker langt mer stødig og holdbart enn de fra Europris. Anonymkode: b4e80...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:13 #3 Del Skrevet onsdag kl 06:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte sist på Clas Ohlsson, et svart et. Det fungerer foreløpig godt og virker langt mer stødig og holdbart enn de fra Europris. Anonymkode: b4e80...b93 Dette: https://www.clasohlson.com/no/Sammenleggbart-torkestativ/p/44-3626 Har hatt det et par år tror jeg. Anonymkode: b4e80...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:51 #4 Del Skrevet onsdag kl 08:51 Leifheit!! Koster langt mer enn et skranglete stativ, men det er verdt sin vekt i gull!! Anonymkode: 9c497...5c7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:07 #5 Del Skrevet onsdag kl 09:07 Mitt har jeg hatt i hundre år og det er fortsatt like solid. Kjøpte det på Maxbo, men husker ikke merket. Ellers vet jeg noen i familien er fornøyd med Ikea sine. Anonymkode: aa628...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet onsdag kl 09:11 #6 Del Skrevet onsdag kl 09:11 IKEA sine er veldign solide og gode 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:11 #7 Del Skrevet onsdag kl 09:11 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Leifheit!! Koster langt mer enn et skranglete stativ, men det er verdt sin vekt i gull!! Anonymkode: 9c497...5c7 Støttes, Tysk kvalitet 👍🏻 Anonymkode: 94b48...ed6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet onsdag kl 10:50 #8 Del Skrevet onsdag kl 10:50 Mulig fra Ikea fungerer helt supert her 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet onsdag kl 11:38 #9 Del Skrevet onsdag kl 11:38 Jeg har også det svarte fra Clas ohlson, og er veldig fornøyd med det. Solid og stødig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå