Gå til innhold

Mannen sa han hadde møtt en venn, men vennen har ikke møtt han den dagen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nja. Likevel ganske usannsynlig at denne "Kåre" skal være helt uvitende om at mannen til TS har vært på hans eiendom og jobbet den aktuelle dagen.

Anonymkode: 3a1e5...947

Nå sa han ikke at han var uvitende til det da, han sa jo at han visste om prosjektet, men ble forvirret fordi TS hadde antydet at de hadde vært sammen dagen før i følge HI.

Anonymkode: d3bdb...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nja. Likevel ganske usannsynlig at denne "Kåre" skal være helt uvitende om at mannen til TS har vært på hans eiendom og jobbet den aktuelle dagen.

Anonymkode: 3a1e5...947

Det står ingen sted at han var uvitende til det, bare at han hadde møtt han denne spesifikke dagen. To forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mannen min sa han skulle møte en venn for å drive på et lite prosjekt (et snekreprosjekt). Jeg vet jo hvem denne vennen er, men ikke slik ar jeg har kontakt informasjonen hans. Han har masse utstyr hjemme til den type ting. Jeg møtte helt tilfeldig på han (vennen) på et bakeri og jeg sa jo at det var så spennende med det prosjektet og noe om at de hadde møttes dagen før. Og han ble litt forvirret, altså, han visste om prosjektet men han sa de hadde møttes sist en uke siden.

Så nå er jeg litt engstelig kan du si. Men da mannen kom hjem igjen dem dagen hadde  han på se klær som er ment for fysisk arbeid. Er sikker på at jeg så noe sagflis på han og. 
Tenkte som et av bedre alternativer til hva som egentlig har skjedd at han bare sa feil navn. Det er bare det at ingen av hans andre venner driver med snekring etc.. 

Tid for å grille han på hva som har skjedd?

Anonymkode: e857b...b66

Min eks dro på jobb daglig, samme bransje. Kom hjem med sagflis på seg, men fant ut etter 3 mnd at han hadde mistet jobben. Egentlig satt han å drakk kaffe hos en kamerat 🙈

Anonymkode: 50c98...2c9

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han og ifølge han hadde han dratt dit og vennen var ikke hjemme, tror de hadde snakket forbi hverandre eller noe sånt og kona til vennen slapp han inn så han kunne bruke utstyret. 
Jeg vet ikke om det helt liner opp som forklaring, men jeg tror på det. De er begge dårlig på å planlegge etc. det hjelper jo på at han hadde sagflis på seg da han kom tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg spurte han og ifølge han hadde han dratt dit og vennen var ikke hjemme, tror de hadde snakket forbi hverandre eller noe sånt og kona til vennen slapp han inn så han kunne bruke utstyret. 
Jeg vet ikke om det helt liner opp som forklaring, men jeg tror på det. De er begge dårlig på å planlegge etc. det hjelper jo på at han hadde sagflis på seg da han kom tilbake. 

Nå kjenner jeg ikke mannen din, men det høres ut som en god forklaring for meg.

Skrev et svar her om en lignende hendelse med min samboer og kamerat. Samboeren min ringte meg mens han ventet på vennen som aldri kom, og sendte snap mens han holdt på, så jeg fikk jo historien med en gang da.

Anonymkode: d3bdb...bb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

k4ren skrev (På 23.4.2025 den 8.24):

Ikke det at det er greit å plutselig "bare trenge en pause fra familien og kjas og mas" skulle likt å se hvordan det ble hvis damen i forholdet gjorde det. Fordi det ble for mye og hun bare måtte ta en pause 😌

Jeg synes alle, både menn og kvinner, burde få ta seg en pause fra "familien og kjas og mas" når det blir overveldende. 

Anonymkode: e2729...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nja,  det KAN selvsagt være sånn det var, men det hadde vel vært naturlig at kona til denne vennen hadde nevnt dette til mannen sin da han kom hjem, og at han i sin tur hadde nevnt dette til deg da du møtte ham?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skrev (21 minutter siden):

Nja,  det KAN selvsagt være sånn det var, men det hadde vel vært naturlig at kona til denne vennen hadde nevnt dette til mannen sin da han kom hjem, og at han i sin tur hadde nevnt dette til deg da du møtte ham?

Dette sier jeg meg enig i. Veldig spesielt at han ikke hadde kjennskap til det. Med mindre mannen din og kona hans…. Ja, du vet. 
Ville faktisk fulgt med neste gang han skulle av gårde slik. For man ønsker jo den hyggelige forklaringen, men om magefølelsen sier noe annet, så er det også ofte for en grunn. 

Anonymkode: 209bf...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilket utstyr var det han kunne få komme inn og bruke sa du?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette hadde jeg glatt trodd på om det var min mann. Men min mann ville nok på et eller annet tidspunkt også ha nevnt at vennen ikke var hjemme. Men hvis vi hadde hatt det tavler og sett lite til hverandre den uken så kunne han nok også ha glemt det i forbifarten. 

Anonymkode: a57a1...9a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...