Gå til innhold

Kollega som gjør underslag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny butikkleder i en pitteliten butikk/salong hvor en av de ansatte gjør grovt underslag, og det har gått opp for meg nå. Jeg satte to og to sammen og vips så falt alle brikker på plass. Jeg kan ikke bevise dette, men kan bevise ved neste anledning (ta bilde) da denne personen gjør dette titt og ofte. 

Jeg har følt det har vært noe merkelig rundt denne personen og trodde h*n hadde noe imot meg, ett eller annet har det hvertfall vært. Denne personen var egentlig ferdig 2 timer før meg og var på jobben helt til jeg skulle stenge i dag,  men h*n sa at jeg kunne bare gå når jeg var ferdig, så skulle h*n stenge. 

Jeg får litt hetta nå. Jeg har prøvd å ringe eier, men ble litt sent når alle bjeller ringte hos meg, eier svarte ikke.

Jeg er som sakt ny og lurer på hvordan jeg går riktig frem her. Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 1b7cd...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår stresset.

Hvis du ikke sier fra kan du selv bli mistenkt for å være delta i det.

Eier er vel førsteprioritet, men jeg ville også prøvd politiet eller om du kjenner erfarne butikkansatte andre steder. De kan ha noen råd.  Du trenger ikke anmelde bare for å snakke med politiet. Tror til og med du kan ringe de eller snakke anonymt om du vil det. Er du i en fagforening? De kan også ha råd på telefon.

Anonymkode: 49a1d...133

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...