AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Hei dere fine!🥹 Jeg kaster ut et lite håpefullt rop her – er det noen som kjenner noen (eller er noen!) som selger en billett til Billie Eilish i perioden 29. mai – 8. juni i Tsjekkia, Tyskland, Polen eller den 14. eller 15. juni i Barcelona? Musikken hennes betyr helt seriøst ALT for meg. Jeg lover, dette er ikke bare en fase! Det er som Michael Jackson og Queens for meg, når Billie eilish og Tom odell skal spille samme kveld😭 Jeg har lett overalt, men har gått meg vill i en jungel av svindlere på Facebook som vil ha 5000 kr for en “venn sin billett” uten navn og med null info. Jeg trenger bare ÉN billett. Det gjør ingenting om jeg må dra alene – faktisk, jeg gleder meg til å nyte hvert eneste sekund alene med musikken og tusenvis av fremmede sjeler som føler akkurat det samme. Jeg har aldri reist alene før, og skal jeg være ærlig, så har jeg egentlig ikke turt heller… men denne konserten gir meg mot til å gjøre det. Å tørre å leve litt. Å komme meg ut av komfortsonen for noe som virkelig betyr noe for meg. Hvis du vet om noen som selger, eller om du selv har en billett, så kan jeg sende nummeret/fb mitt på PM – eller skrive det her hvis det er lettere. Jeg lover å ikke være creepy, er bare en bloodfan 20 åring som virkelig kommer til å bli deprimert om jeg ikke får biletter. Jeg trodde ikke man kunne lengte så mye etter en konsert…Takk for at du leste! Anonymkode: 4051d...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Hvor gammel er du? Er du gammel nok til å i det hele tatt reise på noe sånt alene? Anonymkode: 81c81...50c 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Legg ut annonse på Finn.no og fangrupper hvor du skriver dette Anonymkode: 2eaff...020 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Ts skriver jo 20 år.. Lurt å lese før man kommenterer 🤷♀️ Anonymkode: 9f5cd...386 3
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du? Er du gammel nok til å i det hele tatt reise på noe sånt alene? Anonymkode: 81c81...50c Ts her. Hehhe hei! Du har kanskje ikke lest hele og det skjønner jeg… men står at jeg er 20. blir 21 før konsertene. Har reist alene innenlands mange ganger. Er bare litt nytt å reise for å se en konsert alene Anonymkode: 4051d...dcd 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Om billettene seiges på Ticketmaster, er det re-salg der. Eneste trygge stedet å kjøpe - er jo som du sier så mye svindel. Anonymkode: 45248...ff9 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april https://www.ticketmaster.no/event/billie-eilish-hit-me-hard-and-soft-the-tour-billetter/742741 Sjekk siden ofte hver dag, plutselig ligger det resale-billetter der. Sånn fikk jeg sett Taylor Swift😊 Anonymkode: 570e4...48a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Legg ut annonse på Finn.no og fangrupper hvor du skriver dette Anonymkode: 2eaff...020 Ts her! Jeg har prøvd å finne billett en god stund nå, og har faktisk fått over 100 meldinger fra folk som påstår de har en. Jeg har svart alle sammen – med håp i hjertet hver gang – men så viser det seg gang på gang at de ikke klarer å bevise at billetten er ekte. Jeg prøver alltid å spørre pent om vi kan ta det over vanlig melding eller en rask telefonsamtale, bare så jeg vet hvem jeg snakker med… men da blir det plutselig veldig stille. Det har vært litt av en reise, haha! Så hvis du (eller noen du kjenner) faktisk har en billett og er en ekte person, så lover jeg å møte deg med all den takknemligheten i verden! Anonymkode: 4051d...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.ticketmaster.no/event/billie-eilish-hit-me-hard-and-soft-the-tour-billetter/742741 Sjekk siden ofte hver dag, plutselig ligger det resale-billetter der. Sånn fikk jeg sett Taylor Swift😊 Anonymkode: 570e4...48a Hahha er inne hver eneste dag, heele tiden, både på mobil og macen😊har holdt på sånn et par mnd Anonymkode: 4051d...dcd
AnonymBruker Skrevet 22. april #10 Skrevet 22. april Jeg har en billett for mye til Billie Eilish nå på lørdag. Legger den sikkert ut på ticket master i morgen hvis ingen av facebook-vennene mine kjøper den før det. Anonymkode: 7bb63...2b6
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahha er inne hver eneste dag, heele tiden, både på mobil og macen😊har holdt på sånn et par mnd Anonymkode: 4051d...dcd Bare fortsett med det, plutselig er det en ledig billett. Jeg solgte nettopp mine to billetter i Praha på resale fordi vi fikk billetter til konserten i Oslo i stedet. Tenker også det er flere som selger billettene sine når det nærmer seg enda mer. Lykke til, jeg har opplevd Billie E i London tidligere og det er fantastisk. Anonymkode: 7295e...383
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hahha er inne hver eneste dag, heele tiden, både på mobil og macen😊har holdt på sånn et par mnd Anonymkode: 4051d...dcd Nå trykka jeg bare på linken men så da ut som det var ledig billett. Anonymkode: e07aa...e6e
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Det er ledige billetter nå til helga i Oslo på Ticketmaster Anonymkode: a8cb5...473 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare fortsett med det, plutselig er det en ledig billett. Jeg solgte nettopp mine to billetter i Praha på resale fordi vi fikk billetter til konserten i Oslo i stedet. Tenker også det er flere som selger billettene sine når det nærmer seg enda mer. Lykke til, jeg har opplevd Billie E i London tidligere og det er fantastisk. Anonymkode: 7295e...383 Omg serr!! Tuusen takk! Kos deg masse i helga! Bare vet at konserten kommer til å bli magisk🤩 ts Anonymkode: 4051d...dcd
AnonymBruker Skrevet 22. april #15 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå trykka jeg bare på linken men så da ut som det var ledig billett. Anonymkode: e07aa...e6e Trykka du deg videre? Var kanskje bilettene for Oslo? Anonymkode: 4051d...dcd
AnonymBruker Skrevet 22. april #16 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ledige billetter nå til helga i Oslo på Ticketmaster Anonymkode: a8cb5...473 Åhh jeg vet!! Er dessverre bortreist med folkehøyskolen da😭 ts Anonymkode: 4051d...dcd
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Skrevet 22. april Har du sjekket ticketswap? Ligger mange billetter der ser jeg. Det er trygt, brukt det mange ganger. Nettstedet verifiserer billettene før man betaler. Anonymkode: c8811...efb
AnonymBruker Skrevet 22. april #18 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åhh jeg vet!! Er dessverre bortreist med folkehøyskolen da😭 ts Anonymkode: 4051d...dcd Er det en obligatorisk tur? Som i at du ikke består året dersom du ikke er med på denne turen? Aldri gått på folkehøyskole, så aner ikke hvordan det fungerer der, vs. høyere utdanning. Anonymkode: 3c1e3...86e
AnonymBruker Skrevet 22. april #19 Skrevet 22. april Dere som skriver at det er ledige billetter på Ticketmaster på lørdag i Oslo, hvor ser dere det? Når jeg søker får jeg opp at det er helt fullt 🤔 Har billett selv, men kjenner noen som kunne tenkt seg å bli med hvis de får mulighet. Anonymkode: 7295e...383
AnonymBruker Skrevet 22. april #20 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dere som skriver at det er ledige billetter på Ticketmaster på lørdag i Oslo, hvor ser dere det? Når jeg søker får jeg opp at det er helt fullt 🤔 Har billett selv, men kjenner noen som kunne tenkt seg å bli med hvis de får mulighet. Anonymkode: 7295e...383 ? Anonymkode: 9bc3d...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå