AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:14 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:14 Hvor langt orker du å kjøre til en dagstur hver vei? Frem og tilbake pluss å være der på en og samme dag. Alt er så langt å kjøre herfra og jeg må ha dagsturer for avveksling i nærområdet. Anonymkode: c1be2...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:19 #2 Del Skrevet tirsdag kl 21:19 Ikke mer enn 1-2 timer. Men man rekker jo å gå ganske langt fra nærområdet på en dag. Jeg har gått flere dagsmarsjer fra mitt eget hus og finner alltid nye veier å gå. Anonymkode: be5f7...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:20 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:20 1,5 time hver vei.. For dagsturer. Helst ikke mer, men må man så må man.. Anonymkode: 6cdb2...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:23 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:23 Tre timer en vei, men helst mindre. Anonymkode: 790c7...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:30 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:30 600 km går helt bra. Dvs 300 hver vei hvis tur-retur samme dag. Hvis jeg får en beinstrekk/tisse/ladepause på 10-15 minutter midt i. Men det kommer jo helt an på om dette skjer ofte eller bare noen få ganger i året. Anonymkode: 46295...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet tirsdag kl 21:31 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:31 Har du lastet ned Fjelltoppjakt-appen? Den er gratis og gir deg masse tips til mål hvis det er fotturer i terreng du er ute etter - og nei, du trenger ikke være tindebestiger, det er mange lavterskelturer der, men du må jo synes det er gøy med litt uforutsigbarhet. Fordelen er kartet som angir hvor du er til enhver tid og ikke er avhengig av nett. OBS, avhengighetsskapende hvis du først får blod på tann. 😃 Bonus: Kanskje trenger du ikke kjøre så langt som du tror for en dagstur. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet tirsdag kl 21:34 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 600 km går helt bra. Dvs 300 hver vei hvis tur-retur samme dag. Hvis jeg får en beinstrekk/tisse/ladepause på 10-15 minutter midt i. Men det kommer jo helt an på om dette skjer ofte eller bare noen få ganger i året. Anonymkode: 46295...2a6 Himmel og hav! Er du finnmarking?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:42 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:42 På det mest har jeg kjørt 690 km en vei for en dagstur. Ja, er finnmarking 😛 Anonymkode: 2ea62...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 21:44 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:44 1 1/2 time hver vei, uten pauser. Skal jeg lenger, MÅ jeg legge inn flere pauser. Selv om jeg er glad i å kjøre bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:13 #10 Del Skrevet tirsdag kl 22:13 Null stress å kjøre 10-12 timer på en dag. Mye heller kjøre bil enn å sitte i en sofa. Er ikke Finnmarking men fra Oslo. Anonymkode: 526e9...4fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:41 #11 Del Skrevet tirsdag kl 23:41 Hareena skrev (2 timer siden): Himmel og hav! Er du finnmarking?!? Sannsynligvis i forrige liv for jeg fascineres av hundeløp/Finnmarksløpet på TV. Anonymkode: 46295...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl 23:43 #12 Del Skrevet tirsdag kl 23:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor langt orker du å kjøre til en dagstur hver vei? Frem og tilbake pluss å være der på en og samme dag. Alt er så langt å kjøre herfra og jeg må ha dagsturer for avveksling i nærområdet. Anonymkode: c1be2...d89 Innenfor 1 døgn så max 14t kjøring men da må en og legge til 1t til sovepause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl 23:44 #13 Del Skrevet tirsdag kl 23:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Null stress å kjøre 10-12 timer på en dag. Mye heller kjøre bil enn å sitte i en sofa. Er ikke Finnmarking men fra Oslo. Anonymkode: 526e9...4fd Heller ikke Finnmarking men kjørte Bg - Gøteborg i et strekk hver vei for jeg måtte hente noe i Gøteborg. Tok en overnatting i Gøteborg før retur og hadde 1t sovepause hver vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:50 #14 Del Skrevet tirsdag kl 23:50 sånn om det er for tur eller besøk så 1-2 t, slik at det blir totalt maks 4 t kjøring. Da kan en f.ekd vær i besøk i noen timer og rekke å kjøre tilbake om en har fri om det er for å komme til en større by for shopping; så kanskje 3,5 t hver vei, men da bruker vi å dra i 7-8 tiden på morgenen og så er vi tilbake i 9 tiden på kvelden - så har vi rukket både kjøring, shopping og middag på restaurant ☺️ Anonymkode: 0bdee...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #15 Del Skrevet i går, 05:35 Ca tre timer hver vei. Men det er klart: det er forskjell på å ligge i tre timer og flyte på fin motorvei fra Oslo til Gøteborg mens en hører på radio, og det å kjøre i tre timer på svingete vestlandsveier. Det siste hadde jeg nok ikke giddet t/r på samme dag. Anonymkode: e489f...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #16 Del Skrevet i går, 06:47 4 timer går fint hvis det er noe spesielt. Ikke noe problem å kjøre lenger heller, emn skal jo være noe igjen av dagen også. Vi har kjørt mye og langt oppigjennom årene, så er vant og slapper lett av på veien. Anonymkode: 487de...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #17 Del Skrevet i går, 09:29 4-5 timer hver vei 😊 Vi kjører veldig mye bil; har familie som bor 12-14 timers kjøretur unna, unger som er aktive i en idrett hvor vi gjerne må kjøre 2,5 timer til kamp, så vi er vant til å kjøre mye bil. Anonymkode: b73ad...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden Hareena skrev (På 22.4.2025 den 23.31): Har du lastet ned Fjelltoppjakt-appen? Den er gratis og gir deg masse tips til mål hvis det er fotturer i terreng du er ute etter - og nei, du trenger ikke være tindebestiger, det er mange lavterskelturer der, men du må jo synes det er gøy med litt uforutsigbarhet. Fordelen er kartet som angir hvor du er til enhver tid og ikke er avhengig av nett. OBS, avhengighetsskapende hvis du først får blod på tann. 😃 Bonus: Kanskje trenger du ikke kjøre så langt som du tror for en dagstur. Lykke til! Takk for tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Har kjørt Oslo - Trondheim t/r samme dag i jobb flere ganger Anonymkode: b60c6...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Tja, 3 timer en vei. Hadde en gang en jobb der jeg fikk av og til i fellesferiene ansvar for å kjøre 2,5 time én vei for å sitte fysisk på ett kontor (handlet om at personell måtte være synlig på det kontoret for at de skulle være fornøyd) i 2,5 time, for å så kjøre tilbake. Alt skulle gjøres innenfor en arbeidsdag da det ikke skulle utløse overtid eller lignende. Merkelig opplegg, men jeg fikk nå lønn og satt mer i bilen enn på kontoret så var helt greit Anonymkode: 7c907...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå