AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ser det er mange som sier blivakker selger fake produkter. Noen som har sammenlignet med ekte? Syns alltid det lukter litt rart eller ikke fungerer på samme måte. Anonymkode: 2cb31...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tror jeg mottok fake sjampo der i fra en gang, bestilte kerastase som jeg har brukt tidligere, men det føltes som det lå en hinne på håret mitt, sånn som jeg kan kjenne om jeg bruker sjampo fra matbutikken. Anonymkode: 7f51e...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nei. De er grossister selv for orginalvarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser det er mange som sier blivakker selger fake produkter. Noen som har sammenlignet med ekte? Syns alltid det lukter litt rart eller ikke fungerer på samme måte. Anonymkode: 2cb31...cf5 Hvis noen tror de får falske varer, hvorfor skal de da ta dette opp på et nettforum, og ikke direkte til den det gjelder? For å spre dårlig omdømme for et firma? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror jeg mottok fake sjampo der i fra en gang, bestilte kerastase som jeg har brukt tidligere, men det føltes som det lå en hinne på håret mitt, sånn som jeg kan kjenne om jeg bruker sjampo fra matbutikken. Anonymkode: 7f51e...ed8 Hvis du tror det, hvorfor tok du ikke dette dirkete opp med firmaet du tror har solgt deg et fake produkt? Jeg har kjøpt mye gjennom mange år fra dem, uten å mistenke noe som helst. Jeg har og kjøpt fra konkurrerende firma, uten å mistenke noen for noe som helst fake produkter. Det som imidlertid irriterer og provoserer meg kraftig med Blivakker.no er at de er spesialister på dårlig pakking. Shampo og andre flytende produkter kommer lekket ut i pakkene så en kjenner lukten lenge før en ser pakken på post i butikk. Tar man ikke bilder før og under opp pakking av varene så avviser blivakker all reklamasjon. Derfor unngår jeg nå å handle fra dem. Med24.no pakker flytende ting i plastposer med skikkelig tape rundt og forsegling på åpningen. Der har blivakker og til dels tidligere Bush nå nordicfeel mye å lære. Og før noen kommer hylene om å spare på plast, der finnes grenser for når og i hvilke sammenhenger vik kan spare på plastposer. Anonymkode: 067e1...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå