Gå til innhold

Er det noen klarsynte her som vil se på denne situasjonen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil ikke forklare for detaljert, men det dreier seg om et mulig oppdrag for meg på hobbybasis. Noen av de som sitter i styret i denne hobbyen, og noen av de andre, spurte om jeg hadde hatt lyst å gjøre dette oppdraget sammen med dem. (Det er et oppdrag der jeg evt blir hovedpersonen). Det er nå flere måneder siden vi snakket om dette sist, og et års tid siden de nevnte det første gang. For noen måneder siden sa jeg ja til å bli med, og da skulle de jeg snakket med ta det videre til de andre i styret. Siden da har jeg ikke hørt noen ting. Jeg spurte for en måneds tid siden på mail, men har ikke fått svar. Syns dette er helt merkelig. Jeg begynner å bli lei av å skulle vente på en slags «godkjenning», når det tross alt var de som spurte først og jeg som etter en stund sa ja.

Er det noen klarsynte eller intuitive som får opp noe om dette? Skyldes det uenighet i styret, eller er de bare treige med å avklare sånt? Blir så takknemlig om noen kan prøve å lese dette for meg🙏🏻

Anonymkode: a9907...f59

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke klarsynt, men har levd et liv. Å ikke besvare henvendelse og utsette kan være at de ikke vet hvordan de skal si nei, når de først har sagt ja. De ‘fader’ deg ut. Dette gir dårlige vibber, spørs om ikke du bør legge energien på hva du driver med andre steder. Man støter på mange ‘blindveier’ i livet, noe man ofte ser mer klart når det ligger bakover i tid. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Humas skrev (15 minutter siden):

Er ikke klarsynt, men har levd et liv. Å ikke besvare henvendelse og utsette kan være at de ikke vet hvordan de skal si nei, når de først har sagt ja. De ‘fader’ deg ut. Dette gir dårlige vibber, spørs om ikke du bør legge energien på hva du driver med andre steder. Man støter på mange ‘blindveier’ i livet, noe man ofte ser mer klart når det ligger bakover i tid. 

Det er denne følelsen jeg sitter med, jeg også. Ingen god følelse. Først fikk de meg til å tenke over dette en lengre periode, hvor de tok opp temaet ved noen anledninger over lengre tid. Jeg lot det modne, og valgte til slutt å takke ja. Begynte å glede meg til dette, men fra å føle at det var de som spurte og ville ha meg med på dette, føler jeg nå at det er jeg som sitter her med lua i hånden og venter på om jeg får et ja eller et nei. Så dårlig gjort av dem å ikke si fra dersom de har valgt å droppe dette😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper noen av dere klarsynte/ intuitive vil prøve å se hva dere kan få opp ang dette❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...