AnonymBruker Skrevet 24. april #41 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du kan jo sende melding til selger selv om vedkommende selger med Fiks Ferdig? Jeg bruker det selv, mye bedre enn å melde fram og tilbake. Som kjøper er det jo også en ekstra sikkerhet med betaling - man stopper utbetalingen til selger hvis noe er feil med varen. Anonymkode: 1a7b6...282 Den ekstra sikkerheten fungerer ikke i praksis, gratulerer, du har gått fem på mht finn.no markedsføring. Anonymkode: 05cdf...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #42 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 5.23): La være å kjøpe om det brukes Fiks Ferdig da vel... Anonymkode: 076e2...a16 Nei. Anonymkode: befe0...ee1
AnonymBruker Skrevet 25. april #43 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Den ekstra sikkerheten fungerer ikke i praksis, gratulerer, du har gått fem på mht finn.no markedsføring. Anonymkode: 05cdf...bd2 Skjønner ikke helt hva du mener med at den ikke fungerer..? Min erfaring er at det fungerer. Kjøpte nylig en mobiltelefon. Da telefonen kom, hadde jeg 24 timer på å ikke stoppe overføringen. Det viste seg å være noe kluss, som jeg måtte på eplehuset for å få fikset. Så jeg stoppet betalingen. Da alt var i orden med telefonen noen dager senere, lot jeg betalingen skje. Det føltes trygt for meg, i alle fall, å kunne kontrollere dette med betalingen. Anonymkode: 2fd8f...712 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå