Gå til innhold

Arbeidsavklaring hos Falck! Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på arbeidsavklaring hos Falck, gleder meg! Er 16 ukers ventetid, så tipper det blir i august (noe som passer bra da jeg må avslutte studier først). Noen som har erfaring med dette? Bor ved Lillestrøm. 

Anonymkode: c0b49...5b2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vert der selv men jeg kjenner ett par stk som jobber hos Falck pluss min mann har vert litt vikar i helger. Hvis du har interesse for biler, litt kunnskap og er flink med mennesker så kan du trives tenker jeg.

Anonymkode: 81e9d...31f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo fra Falck reddet meg fra enda flere år i NAV karusellen. Jeg var godt over førti da jeg møtte henne og hun var den første personen som noengang spurte meg spørsmålet: "hva ønsker du deg for deg selv og hvordan ville livet ditt sett ut om du fikk ønskene dine oppfylt". Jeg ble så tatt på sengen av spørsmålene at tårene spratt ut av meg som om jeg var en tegneseriefigur.. jeg strigråt.. 

Lang historie kort: jeg er i dag ufør og det er ikke takket min saksbehandler hos NAV som ikke las papirene mine men startet på nytt for hver møte.... siste saksbehandler på NAV ble fullstendig tatt på sengen, hun trodde jeg skulle fint greie å jobbe 50-60% til tross for at alle andre instanser sa nei det kunne jeg ikke.. det var Jo som fikk det inn i hodet til saksbehandler at hun var helt på villspor, og dermed reddet hun meg fra flere år til i systemet..

Anonymkode: 540de...a59

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ordnet seg for dere. ❤️ Jeg lurer på om de hjelper til å finne passende bedrifter å ha arbeidstrening i. Jeg ønsker å knytte kontakter, og aller helst å bli tilbudt en fast stilling. Jeg er utdannet innen beredskap og krisehåndtering, og håper veldig på at det klaffer denne gangen! Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nordby* skrev (5 timer siden):

Godt å høre at det ordnet seg for dere. ❤️ Jeg lurer på om de hjelper til å finne passende bedrifter å ha arbeidstrening i. Jeg ønsker å knytte kontakter, og aller helst å bli tilbudt en fast stilling. Jeg er utdannet innen beredskap og krisehåndtering, og håper veldig på at det klaffer denne gangen! Ts.

Vel om du havner i selve falck(tvilsomt) så har jo de bht og litt annet f.eks utarbeider de kurs(noe du med din utdanning sikkert kunne bidratt i)

Mest sannsynlig finner de er halvdårlig bedrift på utkikk etter gratis arbeidskraft og kompetanse. 

Lykke til og håper du får noe hvor utdannelsen din teller og at det fører til fast jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...