AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Hei! Jeg og mannen har startet å prøve aktivt. Ser her inne at det er flere forskjellige graviditetstester. Tidlige, vanlige, ulike merker osv. Hva vil du anbefale å bruke, hva fungerte best for deg/lettest å tolke? Foreløpig negativ test av den jeg tok. Så får prøve videre! Anonymkode: a08d0...869
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Er fornøyd med babyplan strimmeltester, trenger ikke å være tidligtester. De er billige og har alltid stemt for meg. Anonymkode: 78d00...c5f 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er fornøyd med babyplan strimmeltester, trenger ikke å være tidligtester. De er billige og har alltid stemt for meg. Anonymkode: 78d00...c5f Har samme erfaringen. De vanlige strimlene er nesten like bra som tidlig testene. Tror de er mer sensitive enn de utgir seg som. Anonymkode: 5f70d...45d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har samme erfaringen. De vanlige strimlene er nesten like bra som tidlig testene. Tror de er mer sensitive enn de utgir seg som. Anonymkode: 5f70d...45d Ja, jeg prøvde med vanlig og tidligtest samtidig, ble faktisk bedre strek på den vanlige. Anonymkode: 78d00...c5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå