AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Hvordan i alle verden kontakter man kundeservice? Har de engang norsk kundeservice? Anonymkode: 328d8...73c
TBL12 Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i alle verden kontakter man kundeservice? Har de engang norsk kundeservice? Anonymkode: 328d8...73c Det er et valg som heter "Kontakt oss" nederst på siden: https://www.primevideo.com/help/ref=dvm_MLP_EU_help Men, en må logge inn for å komme videre. Generelt: Denne typen større firma baserer seg på at kundene skal klare å hjelpe seg selv i størst mulig grad. De har trolig en eller form for kundeservice, men å komme i kontakt med dem er gjerne ikke så enkelt,.. Unngår at de som kan løse problemet selv kontakter dem.. 😇 Endret 22. april av TBL12
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Problemet er at jeg ikke får logget inn. Anonymkode: 328d8...73c
newman01 Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at jeg ikke får logget inn. Anonymkode: 328d8...73c Hvorfor får du ikke logget inn? Glemt passord? Konto sperret? Feil region?
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Jeg måtte ringe et amerikansk nummer som jeg fant på Reddit 🙈 Opplevde hun i tlf som litt spydig, men fikk hvertfall tilgang til kontoen min igjen... Skulle ønske de hadde en chat eller email... Anonymkode: 55528...495
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg måtte ringe et amerikansk nummer som jeg fant på Reddit 🙈 Opplevde hun i tlf som litt spydig, men fikk hvertfall tilgang til kontoen min igjen... Skulle ønske de hadde en chat eller email... Anonymkode: 55528...495 Jeg ble sendt på rundgang i to timer fra den ene chattebotten til den andre sist jeg var i kontakt med Amazon prime kundeservice. Ga opp til slutt. Sendte til slutt en mail, men den fikk jeg aldri svar på. Anonymkode: 66a12...f3b
Brukernavn84 Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Jeg har brukt chaten til Amazon flere ganger og har alltid fått god service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå