AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:17 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:17 Hvordan i alle verden kontakter man kundeservice? Har de engang norsk kundeservice? Anonymkode: 328d8...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet tirsdag kl 20:43 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:43 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i alle verden kontakter man kundeservice? Har de engang norsk kundeservice? Anonymkode: 328d8...73c Det er et valg som heter "Kontakt oss" nederst på siden: https://www.primevideo.com/help/ref=dvm_MLP_EU_help Men, en må logge inn for å komme videre. Generelt: Denne typen større firma baserer seg på at kundene skal klare å hjelpe seg selv i størst mulig grad. De har trolig en eller form for kundeservice, men å komme i kontakt med dem er gjerne ikke så enkelt,.. Unngår at de som kan løse problemet selv kontakter dem.. 😇 Endret tirsdag kl 20:43 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:54 #3 Del Skrevet onsdag kl 07:54 Problemet er at jeg ikke får logget inn. Anonymkode: 328d8...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet onsdag kl 11:04 #4 Del Skrevet onsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at jeg ikke får logget inn. Anonymkode: 328d8...73c Hvorfor får du ikke logget inn? Glemt passord? Konto sperret? Feil region? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:11 #5 Del Skrevet onsdag kl 13:11 Jeg måtte ringe et amerikansk nummer som jeg fant på Reddit 🙈 Opplevde hun i tlf som litt spydig, men fikk hvertfall tilgang til kontoen min igjen... Skulle ønske de hadde en chat eller email... Anonymkode: 55528...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:16 #6 Del Skrevet onsdag kl 14:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg måtte ringe et amerikansk nummer som jeg fant på Reddit 🙈 Opplevde hun i tlf som litt spydig, men fikk hvertfall tilgang til kontoen min igjen... Skulle ønske de hadde en chat eller email... Anonymkode: 55528...495 Jeg ble sendt på rundgang i to timer fra den ene chattebotten til den andre sist jeg var i kontakt med Amazon prime kundeservice. Ga opp til slutt. Sendte til slutt en mail, men den fikk jeg aldri svar på. Anonymkode: 66a12...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn84 Skrevet torsdag kl 07:54 #7 Del Skrevet torsdag kl 07:54 Jeg har brukt chaten til Amazon flere ganger og har alltid fått god service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå