AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:00 1. Hvor mye bedre er migrenen blitt? 2. Har du noen bivirkninger? 3. Har du fått mer rynker i ansiktet der man ikke får botox? Typ midt i pannen rynkene 4. Hvor lenge har du tatt botox mot migrene? Anonymkode: 64f13...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:03 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 Tar det hos avtalespesialist, men det er jo samne greie. Ingen bivirkninger. Fått små blåmerker et par ganger og litt heng i et øyelokk én gang. Tatt hver tiende til tolvte uke i fem-seks år. Ikke lagt merke til at det påvirker rynker hverken ene eller andre veien. Det har god smertelindrende effekt på migrenen, særlig de første seks ukene. Får anfall med samme hyppighet som ellers og merker aura godt, men har betydelig mindre smerter. Anonymkode: 3f9ad...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:47 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1. Hvor mye bedre er migrenen blitt? 2. Har du noen bivirkninger? 3. Har du fått mer rynker i ansiktet der man ikke får botox? Typ midt i pannen rynkene 4. Hvor lenge har du tatt botox mot migrene? Anonymkode: 64f13...37f 1. Ikke blitt noe bedre, men har mindre smerter i kjeve og nakke under anfall og ellers. 2. Nei, fikk hengende øyelokk en gang, men da satt de mindre neste gang, så det ble med den ene. 3. Nei, i følge protokoll så får jeg også injeksjon i pannen og mellom øyenbrynene. Er ikke så mange steder igjen i pannen som ikke er lammet tror jeg. 4. Har fått botox på sykehuset hver 12. uke siden høsten 2022 Anonymkode: 6c3b7...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:53 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:53 Får ikke i pannen men i nakken og i kjeven. Det påvirker heldigvis ikke ansiktsmimikken nevneverdig. Vil ikke ha i pannen eller nær øynene, for synes det er veldig lite pent. Anonymkode: 69bdd...5a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet tirsdag kl 21:50 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:50 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Får ikke i pannen men i nakken og i kjeven. Det påvirker heldigvis ikke ansiktsmimikken nevneverdig. Vil ikke ha i pannen eller nær øynene, for synes det er veldig lite pent. Anonymkode: 69bdd...5a7 Heldig du er som kan velge hvor migrenenervene dine sitter. For oss andre som får botox etter PREEMT kan vi ikke velge hvor vi ønsker botoxen fordi "det er veldig lite pent i panne og nær øynene". Tatt i 2 år. Gikk fra 15-20 migrenedager i måneden til 5, men blitt verre igjen. Har alltid migrene og hodepine de første dagene etter injeksjon så de dagene legger jeg aldri planer. Blør mye og får ofte blåmerker som tar ganske lang tid å forsvinne. Har ikke fått rynker utenom, men de ses bedre når panna er så glatt som den er, men, det gjøres ikke av kosmetiske grunner så det får jeg bare leve med. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet i går, 13:06 #6 Del Skrevet i går, 13:06 Hvis noen lurer på hvordan man får dekket Botox mot migrene av det offentlige, er det god informasjon her: https://hodepinenorge.no/behandling-av-migrene-med-b-tox/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #7 Del Skrevet i går, 13:13 Jeg ble værre av botox, flere røde dager. Ingen bivirkninger. Prøvde det ut i 9 mnd før det ble avsluttet. Anonymkode: 5800e...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Ugresset skrev (18 timer siden): Heldig du er som kan velge hvor migrenenervene dine sitter. For oss andre som får botox etter PREEMT kan vi ikke velge hvor vi ønsker botoxen fordi "det er veldig lite pent i panne og nær øynene". Tatt i 2 år. Gikk fra 15-20 migrenedager i måneden til 5, men blitt verre igjen. Har alltid migrene og hodepine de første dagene etter injeksjon så de dagene legger jeg aldri planer. Blør mye og får ofte blåmerker som tar ganske lang tid å forsvinne. Har ikke fått rynker utenom, men de ses bedre når panna er så glatt som den er, men, det gjøres ikke av kosmetiske grunner så det får jeg bare leve med. Okay, og jeg tenker at du er heldig som har så stor effekt at du kun har fem migrenedager. Når du har så stor effekt skjønner jeg godt at du ikke bryr deg om hvor de setter det. For min dem demper det kun noe smerte men jeg har like mange migrenedager. Anonymkode: 69bdd...5a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Okay, og jeg tenker at du er heldig som har så stor effekt at du kun har fem migrenedager. Når du har så stor effekt skjønner jeg godt at du ikke bryr deg om hvor de setter det. For min dem demper det kun noe smerte men jeg har like mange migrenedager. Anonymkode: 69bdd...5a7 Du leste ikke hva jeg skrev? Det har blitt verre igjen og med de smertene jeg har nå er jeg villig til at det settes injeksjoner overalt. Siste jeg bryr meg om når jeg har sånne smerter er hvor pent det er eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Jeg gjorde det en gang men aldri igjen. Det skjedde noe rart med øynene så jeg så helt annerledes ut i ansiktet. Nevrologen sa etterpå at det er vanlig. Det hjalp uansett ikke så mye som jeg trodde på forhånd. Anonymkode: 76e80...22a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Prøvde det i 9 mnd, i panne, tinning, nakke, men uten effekt. Annet enn at pannen ble stivere 😅 Anonymkode: 454ab...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Gjort det engang til nå, har hatt en viss effekt. Svakere anfall, medisiner virker litt. I april til nå har jeg hatt 7 migrenefrie dager 😁 De setter egentlig overalt på meg. Hadde mye opp langs hårfeste i panna, 2 i hver bryn, og 2 i sinnarynka. Masse i hele hodebunn, kjeven og skuldrene. Skal ha ny runde nå så spent på om neste runde er enda mer bedring🤞🏻 Anonymkode: ed0ce...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå