AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 Når min nyfødte våkner om natten og vil ammes, tar jeg gjerne et bleieskift også (til nå tatt både tiss og besj, men lurer på om jeg videre skal kun ta besjebleier?). Ønsker minst mulig forstyrrelse i setting og lys, og tar stellet oftest rett før mat for mykere overgang tilbake til bedside crib. Steller derfor helst i sengen og ikke ute på badet. Men etter bleieskift ønsker jeg ikke ta på brystene med potensielt skitne hender, har dere noen tips til hvordan rengjøre de best og lettest mulig? Vaskeklut ved sengen? Våtservietter? - grønn førstegangs Anonymkode: 4c7d7...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:55 Våtservietter og/eller bare en liten håndsprit på nattbordet 😄 Vi bytter i utgangspunktet kun bæsjebleier på natt, tissebleier byttes bare om de er fulle/tunge. Gjort det med begge barna Anonymkode: 18cf8...5b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 Vi bytter kun bæsjbleier og evt fulle tissebleier (føler litt på om de må byttes). Har bare brukt kladd i sengen og våtservietter både for å vaske baby og hendene mine. Gjort det slik med begge barna. Anonymkode: ec67a...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:17 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Jeg skiftet aldri bleie på natten om det ikke var nødvendig. Anonymkode: b0655...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet tirsdag kl 21:25 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:25 Brukte håndsprit, hadde en lite flaske på nattbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #6 Del Skrevet i går, 07:20 Vasket alltid hender etter bæsjebleier. Kan du ikke bare la baby ligge i sengen mens du går ut på badet og vasker deg? Anonymkode: daef8...5b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:09 #7 Del Skrevet i går, 15:09 Hva med engangshansker? Anonymkode: f1822...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Byttet kun bæsjebleier om natten. Gikk da på badet og skiftet på stellebordet, og vasket hendene samtidig. Gikk tilbake på rommet, og ammet før baby sovnet videre. Anonymkode: 8f50c...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Bytter bæsjebleier om natten, og tunge tissebleier. Hun har begynt å sove litt lengre strekk, så hvis hun våkner og skal ha mat hender det jeg tar bleien med bare litt tiss, så hun har ren noen timer til. Tar alt i sengen (hun sover ved siden av meg), og hiver bleien over i en bøtte. Tar en våtserviett dersom jeg får noe på hendene. Står aldri opp med mindre jeg kan unngå det, siden jeg noen ganger sliter med å sovne igjen. (Er annengangsfødende, mindre nøye med absolutt alt XD) Anonymkode: 3e924...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå