Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så litt på Charterfeber da det startet for hundre år siden. Nå i kveld kom jeg over det igjen og sitter fascinert og ser på. Og kjenner IQen min synker og synker og er snart nede i skostørrelsen min. Jeg har jobbet som reiseleder i flere år, men kan ikke huske at jeg var borti sånne gele huer. Jeg klarer ikke å se bort. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bare slutten, da de brødhuene Ann Isabell og den andre lette etter et utested. Men det var ingenting som var bra nok, det var klaging og sutring! Og Svein er et kapitel for seg.🙄  Så på Charterfeber før, men tror ikke jeg kommer til å følge med nå.. En mister liksom noen hjerneceller av å se på de ekstreme folka.   Men det eldre paret, Tove og Bjørge var normale da, koselig gjensyn med de.🙂

• 3 måneder senere...
Skrevet

Sesong 13 har premiere tirsdag 19. august klokken 20:30 på TV3. 

Vi får et gjensyn med Fred Åge, Roger, Buskerud-damene og Harstad-familien - og ikke minst Charter-Svein, som denne gangen har tatt med seg hele Østvik-klanen, barna Noah, Liam og Ylva. Influenser Aurora Gude reiser sammen med artist og hundeskeptiker Kai Thomas "Skrellex" Larsen. Og Haider er tilbake - med hele storfamilien på slep.  🏖️☀️

https://presse.viaplaygroup.no/post/tar-med-barna-pa-tur

Skrevet

Det har hendt jeg har trykket meg innom aktuell kanal, og det blir litt som å se et bilkræsj: man bør snu seg bort, men klarer det ikke helt. Og så tenker jeg at det er helt på grensa hva som bør være greit av produsentene, å eksponere såpass enkle mennesker som dette uten filter når de egentlig burde beskyttes mot seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...