Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Som nyinnflyttet på andre året har jeg ikke hatt hellet med meg på bolig fronten. Jeg sliter med å finne tilfredstillende bolig til ok pris. Får ikke svar på annonsene mine om ny bolig. Jeg har kun bodd 1,5 år i kommunen så får ikke kommunal bolig. Der jeg bor er helsefarlig. Så jeg holder på å bli syk av støyen fra naboens tørketrommel. I mellomtiden synger jeg på Alf Prøysens: du skal få en dag i morgen... Sjekker finn.no og hybel.no daglig, hørt med nettverket og ser ut av kommunen for bopel. Så lurer på om flere i kommunen bor dårlig med hull i veggen, vindu som ikke kan åpnes skikkelig uten en kniv til å jekke opp....

Anonymkode: cbb83...414

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei. Som nyinnflyttet på andre året har jeg ikke hatt hellet med meg på bolig fronten. Jeg sliter med å finne tilfredstillende bolig til ok pris. Får ikke svar på annonsene mine om ny bolig. Jeg har kun bodd 1,5 år i kommunen så får ikke kommunal bolig. Der jeg bor er helsefarlig. Så jeg holder på å bli syk av støyen fra naboens tørketrommel. I mellomtiden synger jeg på Alf Prøysens: du skal få en dag i morgen... Sjekker finn.no og hybel.no daglig, hørt med nettverket og ser ut av kommunen for bopel. Så lurer på om flere i kommunen bor dårlig med hull i veggen, vindu som ikke kan åpnes skikkelig uten en kniv til å jekke opp....

Er fint i løten

AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (23 minutter siden):

Er fint i løten

Tviler ikke. Kikker der og

AnonymBruker
Skrevet

Du blir syk av støy..?

Det er dyrt overalt og å leie er generelt dårlig standard

Anonymkode: cd9ef...b73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 19.24):

Du blir syk av støy..?

Det er dyrt overalt og å leie er generelt dårlig standard

Anonymkode: cd9ef...b73

Nå var det om flere i Elverum bodde dårlig det spørres etter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir syk av støyen fra naboens tørketrommel? Da spørs det om det er du eller tørketrommelen som er problemet? 

Anonymkode: 1777e...b79

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel neppe et utpreget Elverum-problem at naboens tørketrommel støyer…..? 🙄😂😂

Anonymkode: 4b8be...ff8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du kan bo i nærheten av noen uavhengig og det er Elverum eller andre steder hvis du blir syk av lyden av tørketrommel 

Anonymkode: 3ad74...25f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ok pris da? Det kommer stadig noe relativt billig til salgs også litt utenfor sentrum. 

Anonymkode: e1197...ae1

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør boligen din helsefarlig, TS? Du mener ikke for alvor at du blir syk av å høre naboens tørketrommel? I såfall er det ikke boligen som er problemet. 

Anonymkode: d0fcc...a7e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hoppet glatt over Elverum og flyttet videre til Trysil en gang i tiden. Litt av et høl der. Hvorfor flyttet du dit?

Anonymkode: e8c11...88b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2025 den 14.43):

Jeg hoppet glatt over Elverum og flyttet videre til Trysil en gang i tiden. Litt av et høl der. Hvorfor flyttet du dit?

Hei. Jeg flyttet dit fordi jeg synes det virket fint der og jeg var lei storbylivet. Ønsket å bo i en mindre by med lavere tempo hvor folk hilser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 20.58):

Hva er ok pris da? Det kommer stadig noe relativt billig til salgs også litt utenfor sentrum. 

Ts snakker om "får ikke kommunal bolig", så det virker ikke som hun/han er på jakt etter noe å kjøpe. Det er nok leiemarkedet det snakkes om.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei. Jeg flyttet dit fordi jeg synes det virket fint der og jeg var lei storbylivet. Ønsket å bo i en mindre by med lavere tempo hvor folk hilser. 

Anbefaler da hvertfall å dra videre til Trysil. Mye triveligere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har ikke opplevd at folk hilser på Elverum. Småsteder er som regel kalde og lukkede. 

Anonymkode: f8026...65d

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (20 timer siden):

Ts snakker om "får ikke kommunal bolig", så det virker ikke som hun/han er på jakt etter noe å kjøpe. Det er nok leiemarkedet det snakkes om.

TS svarer uansett ikke på hva en ok pris er, helt uavhengig om det er kjøp eller leie det er snakk om. 

Har selv kikket på leiemarkedet i eleverum, og det kommer da støtt og stadig ting i flere prisklasser. 

https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=317478206&ci=5

6000 i måneden... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har ikke opplevd at folk hilser på Elverum. Småsteder er som regel kalde og lukkede. 

Anonymkode: f8026...65d

Trist å høre. Jeg opplevde det i stor byen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 20.58):

Det er snakk om leie ikke eie. Ok pris er 6000-7000 kr for meg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2025 den 20.52):

Er vel neppe et utpreget Elverum-problem at naboens tørketrommel støyer…..? 🙄😂😂

Anonymkode: 4b8be...ff8

Haha sant! Men nå er det vel heller ikke normalt at den vanlig dør som er låst av skiller to enheter?

AnonymBruker
Skrevet

Har det som plommen i egget jeg med mine elve rum. 

Anonymkode: 06764...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...