AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Dette er sikkert et luksusproblem for mange menn, men for meg begynner det å bli ganske slitsomt. Jeg er ikke særlig kjekk, bare helt normal og litt under gjennomsnittet høy til å være mann. Men etter at jeg byttet bilder og skrev en tydelig profil på datingappene, har jeg fått mange likes og matcher med damer. Det har gått litt ut av kontroll, og jeg har gode samtaler gående med flere. To av dem har til og med tatt initiativ til å møtes, men jeg er en ganske travel fyr og har ikke tid eller lyst til å date flere samtidig. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Jeg får litt dårlig samvittighet av å måtte "velge" én, for så å såre den andre – spesielt når vi har chattet og hatt god tone i flere uker. Noen ganger får jeg bare lyst til å slette hele appen, bare for å slippe å ta det valget. Anonymkode: 2e123...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Gratulerer du har som en av få menn her, tatt å forsøkt deg på kvinner på ditt nivå, og da får du match. Slutt å se etter folk over deg, som andre menn gjør Anonymkode: 11030...1c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Dette er grunnen til at man IKKE skal chatte i flere uker! Problem løst. Hilsen kvinne som møtes raskt og ikke orker å sjonglere. Anonymkode: 2e2f9...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Har det på samme måten som kvinne. Jeg har aldri gitt en like først. Bruker hinge. Men det renner inn med likes og matcher. Nå har jeg møtt en hvor første date var storsuksess, men har så mange som spør om å møtes og jeg har knapt tid til den ene 😅 Anonymkode: 8b1d0...acd
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april Jeg har hatt samme opplevelse, det er derfor jeg har en god forståelse på hvor jævlig appene er. De fleste menn får for lite likes mens en liten andel får for mange likes. Kvinnene føler seg ignorert av disse heldige mennene som kanskje ikke orker eller ønsker å snakke med så mange på en gang Vanlige menn føler seg ignorert av de samme kvinnene som retter fokuset mot de mest attraktive de matcher med. Anonymkode: dad3d...50f
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gratulerer du har som en av få menn her, tatt å forsøkt deg på kvinner på ditt nivå, og da får du match. Slutt å se etter folk over deg, som andre menn gjør Anonymkode: 11030...1c9 lmao Anonymkode: dad3d...50f
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.29): Gratulerer du har som en av få menn her, tatt å forsøkt deg på kvinner på ditt nivå, og da får du match. Slutt å se etter folk over deg, som andre menn gjør Anonymkode: 11030...1c9 Altså, dersom dette skulle vært styrende er jo de fleste menn på et nivå der de like godt kunne hengt seg i taklampa med en gang. Menn flest får ikke oppmerksomhet fra noen som helst på slike apper, selv om det store flertallet opplever å få en eller flere kjærester i løpet av livet. Anonymkode: f5242...09f
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april Ikke chatt så lenge før treff, men ha ordentlige samtaler. Ring gjerne dersom det er vanskelig å få til ett treff innen en uke og chattingen ikke helt er din eller hennes greie. Snakk som venner først, ikke som nyforelskede kjærester. Jeg tror ikke noen har godt av å bli følelsesmessig investert i noen de ikke har møtt enda. Hvorfor har dere pratet i ukesvis uten å treffes? Bare spør om å treffe en av de, den som er øverst i lista, si hei, se om det er noe kjemi av en slag. Så kjenner du lettere etter der treffet om du vil treffe henne igjen eller ikke. Vil du ikke date henne mer så ber du ut hun andre. Anonymkode: 70e0f...e2f
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 18.27): Det har gått litt ut av kontroll, og jeg har gode samtaler gående med flere. To av dem har til og med tatt initiativ til å møtes, men jeg er en ganske travel fyr og har ikke tid eller lyst til å date flere samtidig. Anonymkode: 2e123...3e6 Du har tid hvis du vil. Ikke noe galt i å date flere i starten. Anonymkode: 92cdf...091
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Jeg har funnet en ny strategi, videochat! Nå slipper jeg de kleine møtene der ikke det var en match i virkeligheten selv om det var det på chat. Også mye enklere å avslutte en videochat etter 5 min, enn å gå fra en cafe etter 5 min Jeg gikk mye i chatte-fella før. Det har vært så koselig å chatte, hatt kontakt i flere uker pga begge var travle. Etter 1,5 mnd med chart møtte jeg en mann… og begge brukte 10 sek på å se at dette ikke var en romantisk match. Nå chatter jeg litt, og så spør jeg raskt om en videochat. Er veldig fornøyd med den strategien. Det er mye enklere å få et bedre bilde av den andre, vurdere om det er en romantisk interesse fra begges hold. Det er også enklere å få til i en hverdag, lavterskel og ikke minst trygt for meg som kvinne. Jeg bruker videochat funksjonen inne på Tinder så må ikke engang bytte plattform. Anbefales! Anonymkode: e1342...a99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå